خط 6 رقمی تهران به خطوطی می‌گویند که به دلیل داشتن دو رقم کمتر نسبت به خطوط عادی 8 رقمی رند محسوب می‌شوند. اینکه خطوط رند چیست و چه مزایایی برای کسب و کارتان دارد را در ادامه‌ی مقاله به شما خواهم گفت.

تحقیقات نشان می‌دهد که 60 درصد از مشتریان علاقه دارند با استفاده از تلفن با کسب و کارها ارتباط برقرار کنند.  علاوه بر این اکثر مشتریان می‌خواهند با شرکت ارتباطی مداوم داشته باشند که اطمینان پیدا کنند در هر زمانی که نیاز داشته باشند شرکت در دسترس است.

خطوط رند چیست؟

خطوط رند به شماره تلفن‌هایی که با ترکیب اختصاصی از اعداد چیده شده و آسان به خاطر سپرده می‌شوند. مثلا چون خطوط رند راحت‌تر در ذهن مشتری می‌مانند دیجی کالا از 61930000 و ایرانسل از شماره‌ی 700 برای ارتباط تلفنی با مشتریان استفاده می‌کنند.

جالب است بدانید که شمات میتوانید خطوط رند را بصورت کاملا اینترنتی هم خریداری کنید و اگر میخواهید از قیمت خط تلفن اینترنتی و شرایط خرید آن مطلع شوید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید

 

مزایای استفاده از خطوط رند ثابت

خرید خط ثابت تهران مزایایی برای کسب و کارتان به همراه دارد. بر خلاف اینکه برخی از افراد می‌گویند شماره‌ی رند ویژگی خاصی ندارد اما در اینجا به 5 دلیل که شماره‌ی رند می‌تواند به کسب و کارتان کمک می‌کند اشاره خواهم کرد.

1. آگاهی از برند

ساخت یک شماره تلفن منحصر به فرد که محصولات و خدمات شما را به افراد معرفی کند باعث می‌شود مشتریان با برندتان صمیمی‌تر شوند. یک شماره تلفن رند و خاص معرف کسب و کارتان خواهد بود. هدف برندینگ این است که کسب و کارتان از دیگران متمایز شود. یک شماره تلفن آسان می‌تواند به جذب مشتریان بیشتر در کسب و کار کمک کند. زمانی که مشتری‌ها با وبسایت و شماره تلفن شما ارتباط برقرار می‌کنند، اگر کسب و کارتان یک شماره تلفن برند داشته باشد تجربه‌ی بهتری خواهند داشت. این شماره می‌تواند به متقاعد کردن آن‌ها برای خرید از شما تاثیرگذار باشد. بسیاری از شرکت‌ها از خط تلفن رند برای سوق دادن مردم به سمت اهدافشان استفاده می‌کنند.

 

2. فراموش نشدن

هیچ شکی نیست که شماره تلفن رند به ذهن مخاطبان سپرده می‌شود و به این راحتی فراموش نمی‌شود. خطوط رند در میان کسب و کارهایی که می‌خواهد مشتریان اغلب با آن‌ها ارتباط برقرار کنند محبوب شده است. با خط رند مشتریان می‌توانند شماره تلفنی که جایی بر روی یک تبلیغ دیدند حتی اگر تا به حال از آن برند استفاده نکرده باشند و با شماره‌اش تماس نگرفته باشند به یاد بیاورند.

 

3. افزایش میزان تماس‌ها و فروش

اگر مشتریان بتوانند شماره‌ی شما را به یاد بیاورند، می‌توانند هر زمانی برای پرسیدن سوال یا سفارش محصول تماس بگیرند. شماره‌های رند نرخ تماس‌ را بالا می‌برد. اگر خط رند 6 رقمی داشته باشید اکثر افراد زمانی که نیازی داشته باشند با شما تماس خواهند گرفت. وقتی که مشتری احساس نیاز کند، در فضای آنلاین به دنبال شماره تلفن کسب و کارتان می‌گردد. پس با اولین کسب و کاری که خدمات مورد نیازش را ارائه می‌دهد ارتباط خواهد گرفت. یک خط رند میزان تماس‌ها را بالا می‌برد و منجر به فروش بیشتر می‌شود.

 

4. حرفه‌ای بودن

یک خط رند تهران باعث حرفه‌ای به نظر رسیدن کسب و کارتان می‌شود. شماره‌ی شما از رقبا متمایز می‌شود و مشتریان برای آن به عنوان بخشی از تعهد شما برای ارائه‌ خدمات به آن‌ها احترام قائل می‌شوند. بنابر این، یک خط رند مجازی به شما انعطاف پذیری اعطا می‌کند که برای رشد کسب و کارتان ضروری است.

 

5. کسب و کارتان را معتبر نشان می‌دهد

اکثر افراد می‌دانند شماره تلفن رند تهران مختص کسب و کارهای معتبر است. اگر به دنبال این هستید که کسب و کارتان قابل اطمینان‌تر باشد، از خط رند ثابت تهران استفاده کنید. زمانی که برندهای بزرگی مثل تپسی شماره‌ تلفن رند خود را در تبلیغات به رخ می‌کشند، هر شرکتی می‌خواهد مطابق او عمل کند. یک شماره می‌تواند تصویری ماندگار از کسب و کارتان بسازد. چه کسب و کاری بزرگ داشته باشید و چه کسب و کارتان کوچک باشد، شماره‌ی رند تفاوت زیادی ایجاد می‌کند. با یک خط رند احتمال بیشتری وجود دارد که مردم زودتر به کسب و کارتان اعتماد کنند.

 

خبر خوب اینکه با توجه به درخواست‌های بسیار مشتریان دفترشما اکنون فرصتی جهت واگذاری تعداد شماره تلفن ثابت ۶ رقمی تهران فراهم شده و شما می‌توانید با شرایطی که در این خبر درج شده تنها ماهانه با پرداخت 136 هزارتومان صاحب یک خط ۶ رقمی با سر شماره ۲ تهران شوید و به استارتاپ خود جلوه و اعتباری حرفه‌ای ببخشید.

یکی از اصلی‌ترین نشانه‌های اعتبار هر دفتر و کسب و کار شماره تلفنی است که برای خود استفاده می‎‌کند. نوع سرشماره، ترتیب اعداد و تعداد شماره‌ها همه نشان دهنده تمایز و ارزش آن شرکت است. شماره تلفن خاص همچنین حس مثبتی در مشتریان به وجود می‌آورد و سبب اطمینان آن‌ها می‌شود.

شماره تلفن خاص در ذهن مشتری باقی می‌ماند و تاثیر ویژه‌ای در مارکتینگ دارد. شما با خرید خط تلفن ۶ رقمی ثابت تهران می‌توانید خود را از رقبا متمایز کرده و در بازار بدرخشید. این روزها دیگر نه نیازی به معطلی و ایستادن در صف انتظار است و نه سیم کشی، تنها با ثبت نام در پرتال دفترشما می‌توانید صاحب شماره تلفن ثابت ۶ رقمی تهران شوید.

 

چگونه همین الان بدون معطلی یک خط ثابت ۶ رقمی با سرشماره ۲ تهران بخرم؟

خرید خط تلفن 6 رقمی

برای اینکه یک خط ۶ رقمی تهران داشته باشید گام‌های زیر را بردارید:

در گام اول نیاز است که ابتدا یک خط ثابت تهران مجازی دفتر شما را از طریق پرتال خریداری کنید. برای این کار کافی‌است به صفحه تلفن گویا مراجعه کرده و سپس بسته استاندارد یا بالاتر را سفارش دهید و آنلاین مراحل خرید را طی کرده و پرداخت خود را انجام دهید. این مرحله فقط ۵ دقیقه زمان می‌برد.

با خرید این سرویس امکان فعال شدن تلفن گویا و فکس اینترنتی بر روی خط وجود دارد.

در گام دوم پس از خریداری بسته شش ماهه تلفن گویا با واحد فروش دفتر شما به شماره ۲۸۴۲۰۱-۰۲۱ تماس بگیرید و با پرداخت هزینه خط ۶ رقمی خود را انتخاب کنید.

مهم نیست ساکن چه شهر یا کشوری هستید. با خرید خط تلفن ثابت تهران از «دفتر شما» می‌توانید تماس‌های خود را بر روی گوشی همراهتان دایورت کنید، در دسترس باشید و تماس‌های خود را مدیریت کنید.