اگر می خواهید کسب درآمد دلاری معماری داشته باشید فریلنسری بهترین گزینه برای درآمدزایی است. راه های کسب درآمد از معماری زیادی وجود دارد که شما می توانید به صورت فریلنسری دورکاری کنید و کسب و کار اینترنتی معماری و کسب درآمد از اینترنت داشته باشید.

معماران می توانند مشاغل نسبتاً پردرآمد داشته باشند. طبق گفته اداره آمار کار ایالات متحده (BLS)، معماران معمولاً حقوق سالیانه ۷۹۳۸۰ دلار را دریافت می کنند که میانگین دستمزد ساعتی ۳۸٫۱۶ دلار است.

در ایران با امکاناتی که داریم مثل نرم افزار رایگان، آبجکت رایگان، آموزش رایگان، برق ارزان برای رندرها بهترین فرصت برای فریلنسر شدن و کسب درآمد دلاری در ایران از معماری را فراهم کرده است و فریلنسرها می توانند پروژه ای یا ساعتی برای سایت های فریلنسری کار کنند.

در خیلی از سایت های خارجی که در ادامه به شما معرفی می کنیم می توانید ثبت نام کنید و از طریق فروش محتوای آماده، ارائه خدمات، مسابقات و تبلیغ محصول و بازدید و یوتیوب درآمد دلاری از معماری داشته باشید.

بیشتر بخوانید: راهنمای کسب درآمد دلاری برنامه نویسی

دو نکته مهم که هر معماری برای کسب درآمد بیشتر باید بداند 

شماره یک سریع ترین راه برای کسب درآمد بیشتر امروز، افزایش نرخ های خود است. اگرچه به نظر ساده می رسد، اما از نظر تئوری، مذاکره در مورد افزایش یک پروژه فعلی بسیار دشوارتر از افزایش قیمت تمام شده است. ولی بدانید که کیفیت در مقابل قیمت معنی پیدا می کند. یعنی اگر شما سطح بالایی ندارید قرار نیست جلوی شما گرفته شود. ولی کارهای سطح پایین و درآمد کمتری در انتظار شما است. هر چه قدر کیفیت شما بالاتر باشد تنوع و تعداد بیشتری از پروژه ها را می توانید مدعی شوید.

نکاتی که هر معماری برای کسب درآمد باید بداند

اطمینان حاصل کنید که هزینه های جدید شما بیانگر میزان انرژی خلاقانه ای است که برای هر پروژه صرف می کنید و خدمات کلی که به مشتری ارائه می دهید. بر روی پروژه های با کیفیت و کمتر از حجم کاری که انجام می دهید تمرکز کنید. ارزش خود را دست کم نگیرید! می توانید قیمت بالاتری را پیشنهاد بدهید.

بیشتر بخوانید: آشنایی با کسب و کارهای جدید و پر سود

ایجاد و فروش محتوای آماده

شما چه مهارت یا دانش خاصی دارید که می تواند به یک محصول تبدیل شود؟ چه محصولات دیجیتالی و چه فیزیکی، فرصت زیادی برای کسب پول اضافی وجود دارد. مثلا آبجکت طراحی می کنید. یا اکشن های فوتوشاپ یا استایل درست می کنید که می توانید در سایت هایی زیادی بفروشید.
آیا نرم افزار یا برنامه ای وجود دارد که بخواهید در بازار موجود باشد؟ چرا برای ایجاد یک نرم افزار با توسعه دهنده نرم افزار کار نمی کنید؟ آیا راهنماها، دوره ها یا کتاب های الکترونیکی وجود دارد که بتوانید برای کمک به سایر معماران در شروع کار ایجاد کنید؟ ایده های جدید را برای ایجاد جریان های مختلف درآمد براساس مهارت و تجربه کاوش کنید.

سایت های مناسب برای ارائه خدمات و درامد دلاری از معماری

۱. Shapeways

 

درآمد دلاری معماری

Shapeways

Shapeways یک بازار منحصر به فرد برای چاپ سه بعدی است، جایی که شما طرح های خود را به صورت آنلاین می فروشید. شما به عنوان یک طراح آزاد هستید که بدون نگرانی از ساخت و حمل و نقل، چندین طرح به مشتریان بفروشید. Shapeways هر چیز دیگری را برای شما مدیریت می کند.
این یک روش عالی برای استفاده از مهارت های طراحی صنعتی و کسب درآمد از آن است. چه مدل های خانگی و چه قطعات کوچکی، شما آن ها را طراحی می کنید و شرکت آن ها را برای مشتریان خود تولید و ارسال می کند.

شما با ایجاد فروشگاه و توضیحات آن شروع می کنید. پس از انجام این کار، با آپلود پرونده های طراحی سه بعدی خود شروع کنید، هزینه محصول خود را انتخاب کنید و روی ایجاد کلیک کنید. هنگامی که فروشگاه شما آنلاین و راه اندازی شد، مشتریان در نهایت محصولات شما را پیدا می کنند و بقیه کارها توسط Shapeways انجام می شود.

۲. Houzz

درآمد دلاری معماری

Houzz

Houzz پلتفرمی است که سه سرویس مختلف را به کاربران ارائه می دهد. شما می توانید ایده های طراحی برای خانه خود را کشف کنید، بیش از ۹ میلیون عکس فیلتر شده بر اساس سلیقه خود مرور کنید، معماران مستقل (و البته می توانید خودتان را اضافه کنید) و یک فروشگاه کامل را پیدا کنید.

چگونه کار می کند؟
شما می توانید وارد سیستم شوید و یک صفحه شخصی از تجارت خود ایجاد کنید. در اینجا مثالی وجود دارد (آیا شما تنها هستید، آیا به یک تیم تعلق دارید) که در آن می خواهید از طریق نمونه کارها پروژه های تحقق یافته خود، بیوگرافی خود را بگویید و تمام مخاطبین خود را پیدا کنید.

بهترین سایت ها برای فروش محتوای آماده

۱. UPwork

 درآمد دلاری معماری

UPwork سایت درآمد دلاری معماری

در Upwork ارسال پست کار خود و دریافت پیشنهادات شخصی ساده است. این وب سایت میزبان هزاران نفر از افراد با رتبه برتر است، در اینجا می توانید بهترین افراد را پیدا کنید یا می توانید یک استعداد شگفت انگیز باشید که آماده کار در هر پروژه معماری است.

چگونه کار می کند؟

همانند Houzz، در این پلتفرم می توانید خود و محصولات خود را به کارفرماها از سراسر دنیا معرفی کنید. تنها نگرانی شما انجام یک کار خوب، تعیین نرخ ساعتی و برقراری ارتباط با مهارت های شماست به غیر از آن شما فقط مشخصات خود و حساب کاربری خود را ایجاد می کنید.

۲. GURU

 درآمد دلاری معماری

GURU سایت درآمد دلاری معماری

در سایت Guru.com شما می توانید فریلنسرهای مستعد پیدا کنید و یا خودتان ثبت نام کنید. این به همان روشی است که Houzz، Upwork و Peopleperhour  کار می کند. اینها همه پلتفرم هایی است که فریلنسرها می توانند در یکی از شایسته سالارترین مکان های جهان کسب درآمد دلاری داشته باشند.

شرایط کسب درآمد دلاری معماری از این سایت 

یک پروفایل ایجاد کنید، آن را با توانایی های خود، با یک بیوگرافی متقاعد کننده و صادقانه و با بهترین عکس پروفایل خود، تکمیل کنید. سرانجام نرخ ساعتی خود را ثابت کنید. اگر همیشه یک کار خوب انجام دهید، فقط نظرات مثبتی دریافت خواهید کرد و بهتر می توانید موضع گیری در مورد قیمت داشته باشید.

۳. Fiverr

فایورر نسبت به سایر سایت های فریلنسرینگ بسیار متقاوت است.  این پلتفرم نیز به دو صورت برای کاربران قابل استفاده است. از یک سو کاربران می توانند در این سایت پروژه های معرفی شده برای فریلنسر ها را انتخاب کرده و از این راه درآمد کسب کنند. از سوی دیگر افرادی که نیاز به یک فرد متخصص برای انجام امور مختلف دارند در این سایت پروژه تعریف کنند.

بیش از ۸۳۰ هزار پروژه در بیش از ۲۰۰ زمینه در این سایت عرضه شده است. در نتیجه کاربران با استعداد های مختلف می توانند در این سایت کار کنند.

شرایط کسب درآمد دلاری معماری از سایت فایورر

سایت Fiverr بزرگ‌ترین بازار خدمات دیجیتال در جهان است. با استفاده از خدمات موجود در این سایت می‌توانید طراحی لوگو، خدمات بازاریابی اینترنتی و غیره را تنها با شروع قیمت از ۵ دلار دریافت نمایید. افرادی که به  انواع مهارت های کامیپوتری تسلط دارند به عنوان یک فریلنسر تازه کار می توانند از این سایت برای کسب درآمد دلاری شروع کنند.

۴. ۵۰۰PX

۵۰۰ px یک شبکه اجتماعی برای عکاسان حرفه ای است که در آن کیفیت بسیار بالا است و در آن می توانید عکس های خود را بفروشید.

چگونه کسب درآمد دلاری معماری از این سایت می توان داشت؟

اگر شما یک عکاس عالی هستید  و هر معمار مستقلی باید اینگونه باشد در اینجا جامعه ای را پیدا خواهید کرد که علایق شما را دارند و شما قادر خواهید بود توانایی های خود را با موضوعات مختلف مقایسه کنید. حق چاپ همیشه محفوظ است و راهی عالی برای شروع فروش عکس های خود است.

شرکت در مسابقات برای درآمد دلاری معماری 

غالباً مسابقات آزاد و قابل دسترسی است و همه معمارها از سراسر دنیا می توانند شرکت کنند. این پروژه ها می توانند نقطه آغازین یک حرفه بزرگ یا حداقل دریچه ای باشند که در آن شناخته شوید و بتوانید پروژه بگیرید.

بهترین سایت برای شرکت در مسابقه

CoContest 

Cocontest احتمالاً بهترین اختراع تاکنون برای یک معمار بوده است. یک بستر باز و شایسته سالارانه که در آن می توانید مسابقات کوچک را با جوایز نقدی تجربه و شرکت کنید. این جامعه ای است که اکنون در هر نقطه از جهان در حال شکل گیری است و در حال حاضر جامعه ای متشکل از ۱۴۰۰۰ معمار و طراح را در خود جای داده است.

چگونه می توان در این مسابقه این سایت برای درآمد دلاری معماری شرکت کرد؟

هر کسی می تواند مشتری شود و هر کسی می تواند در مسابقات شرکت کند. مردم از سراسر جهان نیازهای پروژه خود را ارائه می دهندو از طراحان می خواهند برای ارائه ایده ها و راه حل های خود با یکدیگر رقابت کنند. پس از بستن مسابقه، مشتری برنده را انتخاب می کند و بازپرداخت قابل توجهی را با توجه به نوع کار مورد نیاز  از طرح ساده تا رندر سه بعدی پرداخت می کند.

بیشتر بخوانید: راهنمای کسب درآمد دلاری برنامه نویسی

کانال یوتیوب خود را با موضوعات معماری برای کسب درآمد دلاری بسازید

شما می توانید در رابطه با موضوعات مختلف معماری مثل اتوکد،فوتوشاپ ویدئوهای آموزشی بسازید اگر در برنامه خاصی مهارت دارید ممکن است خدمات شما بسیار مورد تقاضا باشد. و به ازا دیدن تبلیغات در ویدئوهای شما یوتیوب به شما درصدی را پرداخت می کند و می توانید کسب درآمد از یوتیوب داشته باشید.

وضع موجود برای فارغ التحصیلان را نپذیرید و مهمتر از همه، قربانی نظرات منفی که در مورد بازار شغل فارغ التحصیلان وجود ندارد، نشوید. خدماتی را انتخاب کنید، کارهای خود را تبلیغ کنید، در سایت های مربوط به فریلنسری که در بالا معرفی کردیم ثبت نام کنید پروفایل بسازید و فرصت ها و پروژه های خوب را بقاپید.

شما چه روش هایی برای کسب درآمد دلاری معماری می شناسید؟نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: archiobjects