دستگاه تلفن گویا بخرم یا سرویس تلفن گویا؟

در این مقاله می خواهیم ببینیم کدام انتخاب بهتری است: خرید دستگاه تلفن گویا یا خرید سرویس تلفن گویا؟

بسته به نوع کسب و کار، زمانهایی از سال هست که حجم کار هر شرکتی افزایش پیدا می کند. در این زمانهای خاص گاهی پیش می آید که همزمان تلفن شرکت زنگ می خورد، یکی از مدیران نامه ای فوری به منشی داده و عجله دارد که فوراً تایپ شود که تا پایان وقت اداری به دست فرد یا سازمان مورد نظر برسد، پیک از راه می رسد، مدیر عامل داخلی منشی را می گیرد و از او می خواهد برایش تماسی بگیرد و به او وصل کند. منشی بیچاره می ماند چگونه به تمامی این کارها رسیدگی کند.

بعضی شرکت ها چاره کار را خرید دستگاه تلفن گویا می بینند. بعضی نیز یک منشی دیگر استخدام می کنند. اما راه حل سوم که هم ساده تر است، هم بی دردسر و هم بسیار کم هزینه پیش ماست: خرید سرویس تلفن گویا. حالا ببینیم چه تفاوتی میان راه اندازی دستگاه تلفن گویا و سرویس تلفن گویا وجود دارد، و به چه دلیل دستگاههای تلفن گویا کم کم از رده خارج می شوند.

کاربرد شماره تلفن مجازیسرویس تلفن گویا ابری چیست؟

اگر بخواهید دستگاه تلفن گویا راه اندازی کنید، باید تجهیزات گرانقیمت آن را خریداری کنید. راه اندازی آن را نیز باید فردی که تخصصش در این حوزه است انجام بدهد که زمان و هزینه می برد. پس از مدتی نیز باید به فکر به روز کردن آن باشید، زیرا با قدیمی شدن مدل دیگر قطعات آن به سادگی پیدا نمی شود.

دستگاه تلفن گویا

سرویس تلفن گویا جایگزین بی دردسر دستگاه تلفن گویاست.

اما اگر به جای راه اندازی دستگاه تلفن گویا اقدام به خرید سرویس تلفن گویا بکنید، دیگر هیچ کدام از این دردسرها و هزینه ها را ندارد. تنها کافی است با یک سرویس دهنده تماس بگیرید و درخواست سرویس تلفن گویا بکنید. همین! سرویس دهنده یک خط تلفن ثابت اختصاصی و یک خط فکس اختصاصی در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید بر روی تلفن ثابت اختصاصی خود تا ۹ داخلی شماره (هم ثابت و هم همراه) تعریف کنید.

سرویس تلفن گویا دفتر شما

در ۵ دقیقه صاحب دفترکار شو

اکنون با وصل شدن تماسها به سرویس تلفن گویا، تماس گیرنده پیغام خوشامدگویی شما را با جملات دلخواه خودتان که بسیار حرفه ای و با کیفیت صوتی بالا ضبط شده می شنود و داخلی موردنظر خود را می گیرد. به این شکل از حجم کاری منشی تا اندازه زیادی کاسته می شود و می تواند با تمرکز و کیفیت بیشتری به دیگر کارهای خود رسیدگی کند.

کاربرد شماره تلفن مجازیمی توانید با ماهی ۱۰۹ هزار تومان منشی نیز داشته باشید!

تلفن گویا چون مبتنی بر اینترنت است و از فناوری بسیار جدیدتری بهره می برد، خدمات زیاد دیگری نیز با خود دارد، مانند فکس اینترنتی، صندوق صوتی، برنامه ریزی زمانی برای داخلی ها و غیره. اما دستگاه تلفن گویا قدمتی در حدود ۹۰ سال دارد و به خاطر قیمت و دردسرهایش پاسخگوی نیازهای کسب و کارهای نوین نیست و کم کم جای خود را به فناوری نوین تلفن ابری می دهد.

می توانید پرسشها و ابهامات خود را در بخش «دیدگاه شما» با ما در میان بگذارید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت دفتر شما مراجعه کنید و یا با شماره تلفن ۲۸۴۲۰۱-۰۲۱ تماس بگیرید.