اگر کسب و کاری دارید و می‌خواهید بر روی شماره خود یک منشی تلفنی داشته باشید که امکانات کامل یک تلفن سانترال را به شما بدهد  تا امکان رفتن به پیغامگیر و ضبط پیام صوتی وجود داشته باشد و یا یک منشی دورکار اختصاصی داشته باشید، ما برای شما دو پیشنهاد ویژه‌ای داریم:

یک سرویس منشی مجازی: که یک منشی دورکار تماس‌های شما را مطابق دستورالعمل شما پاسخ می‌دهد، در صورت نیاز تماس‌ها را به شما منتقل می‌کند و می‌توانید مکالمات ضبط شده را بشنوید، صف تماس داشته داشته باشید و گزارش تماس را در پنل خود مشاهده کنید.

سرویس دیگر تلفن گویا است: 

در سرویس تلفن گویای مجازی شما در پنج دقیقه صاحب شماره ثابت تهران(به انتخاب خودتان) می‌شوید و بر روی این خط خدمات تلفن گویا(سانترال) را دریافت می‌کنید که منشی تلفنی تنها یکی از این خدمات است.

تلفن گویا دفترشما (همین الان دو هفته تلفن گویا رایگان امتحان کنید)

استفاده از سرویس منشی تلفنی برای خط ثابت به شما امکانات زیادی با هزینه پایین(کمتر از صد هزار تومان) می‌دهد. با این امکانات آشنا شوید:

 سرویس منشی تلفنی چگونه عمل می‌کند؟

با داشتن سرویس منشی تلفنی مجازی یا تلفن گویا دیگر جای نگرانی بابت زمانهایی که نمی توانید به تماسهایتان پاسخ دهید نیست. با خریداری سرویس منشی تلفنی «دفتر شما»، یک خط تلفن ثابت تهران با پیش شماره ۲ و یک خط فکس اختصاصی در اختیارتان قرار می گیرد. برای تهیه این شماره تلفن ثابت نیازی به داشتن دفتر کار و یا هر مکان فیزیکی دیگری نیست و از هر جایی می توانید از خط ثابت خود استفاده کنید.

شما این شماره تلفن ثابت را به عنوان شماره تلفن ثابت کسب و کار خود در اختیار مشتریانتان قرار می دهید. حالا می توانید برای خط ثابت خود داخلی‌های متعدد (چه موبایل چه هر شماره دیگری در ایران)تعریف کنید:

وقتی مشتری با شماره تلفن ثابت اختصاصی شما تماس می گیرد، پیامی از پیش ضبط شده تماس را به نام کسب و کار شما پاسخ می دهد. مثلا پیغام منشی تلفنی سانترال می‌تواند چنین پیامی باشد:

سلام، شما با شرکت دفترشما تماس گرفته اید، برای ارتباط با بخش فروش عدد یک، بخش اپراتوری عدد دو، بخش روابط عمومی عدد سه و برای اتصال  با اپراتور عدد صفر را شماره‌گیری نمایید.

سپس منوی داخلی که توسط خود شما برنامه ریزی شده برای وی شرح داده می شود. مشتری بسته به این که با چه بخشی از کسب و کار شما کار داشته باشد، یکی از داخلیها را می گیرد و به فرد مورد نظر وصل می شود. در صورت پاسخگو نبودن داخلی مورد نظر نیز تماس به صندوق صوتی وصل می‌شود. قابلیت ضبط مکالمات تلفنی امکان دیگری است که به زودی روی این سرویس فعال خواهد شد.

برای آشنایی بیشتر با تلفن گویای دفترشما این انیمیشن را ببنید:

بیشتر بخوانید: راه اندازی سیستم سانترال مجازی در کمتر از ۵ دقیقه!

منشی تلفنی «دفتر شما» چه ویژگی های دارد؟

۱.مدیریت ۲۴ ساعته تماسها

با خریداری سرویس منشی تلفنی «دفتر شما» دیگر هیچ نگرانی ای بابت از دست رفتن تماسهایتان ندارید. چون هر زمان از شبانه روز که مشتری با شما تماس بگیرد، تماس به فرد مربوطه وصل می شود. شما می توانید برای ساعات غیراداری برنامه ریزی دیگری برای سرویس منشی تلفنی خود بکنید و تمامی تماسها مستقیم به صندوق صوتی وصل شوند.

بیشتر بخوانید: تلفن اینترنتی، ۰ تا ۱۰۰ خط ویپ VOIP [هزینه، مزایا، معایب]

۲. یک منشی واقعی تماس‌ها را پاسخ دهد!

چنان چه یک منشی ثابت ندارید، منشی تلفنی برای تلفن ثابت می‌تواند در استفاده بهینه از زمانتان کمک بزرگی به شما بکند. به جای این که مجبور باشید تمام وقت پشت میز بنشینید یا درگیر گوشی تلفن باشید، می‌توانید به امور دیگر رسیدگی کنید و یک منشی دورکار که ما به او منشی دورکار مجازی می‌گوییم، تماسها را به داخلی های مربوطه وصل کند.

سرویس منشی تلفنی

با منشی مجازی زمانتان را بهتر می‌توانید مدیریت کنید

۳. وجهه حرفه‌ای‌تان را حفظ کنید

با خریداری سرویس منشی تلفنی یا تلفن گویا از «دفتر شما»، بلافاصله یک خط تلفن ثابت با پیش شماره ۲ به طور اختصاصی به شما واگذار می شود. همان طور که می‌دانید برای کسب و کار، داشتن شماره تلفن ثابت وجهه به مراتب حرفه ای تری نسبت به تلفن همراه است.

وقتی تماس‌ها بدون معطلی و به شکلی حرفه‌ای پاسخ داده می‌شوند، تأثیر خوبی بر روی مشتری می‌گذارد. از شما تصویری حرفه‌ای در ذهن مشتری نقش می‌بندد که برای مشتریان بسیار مهم است. منشی تلفنی تماس‌های شما را به نام شرکتتان پاسخ می‌دهد، پیغام تماس‌گیرنده را دریافت می‌کند و یا تماس را به فرد مورد نظر در کسب و کارتان وصل می‌کند.

۴. در هزینه‌های خدمات مشتریان صرفه‌جویی کنید

به جای استخدام منشی برای رسیدگی به تماس‌های کاریتان، می‌توانید با بخشی از این هزینه از سرویس منشی مجازی بهره ببرید. با این سرویس انگار استخدام منشی تلفنی در منزل خود انجام داده اید، با این تفاوت که هزینه استفاده از منشی مجازی بر حسب ساعت پاسخگویی اپراتور است و شما از تمام هزینه‌های جانبی مثل استخدام، مالیات، هزینه آموزش و …بی‌نیاز شده اید.

همین چهار مزیت نشان می‌دهد که استفاده از منشی تلفنی برای کسب و کارها، بزرگ و کوچک، تا چه اندازه سودمند است. سرویس ‌های تلفن گویا و منشی مجازی در بسته های گوناگون با قیمت‌های متنوع عرضه می‌شوند. چه یک استارت آپ داشته باشید یا یک کسب و کار کوچک با سرمایه اندک، شما هم می‌توانید از این سرویس و مزایای آن استفاده کنید.

 همین الان دو هفته رایگان با تلفن گویای دفتر شما منشی تلفنی داشته باشید

.