حتما برای شما هم پیش آمده که ایده کسب و کار عجیبی به گوشتان خورده باشد و با خود بگویید «چه طور همچون ایده ای حتی به ذهن طرف خطور کرده؟!» امروزه با توجه به گسترش نفوذ اینترنت، بسیاری از کسب و کارها بر بستر این فضا شکل گرفته اند و افراد بسیاری در این کسب و کارهای اینترنتی مشغول به کارند. حتی برخی از این عجیب ترین کسب و کارها به بزرگترین و پر سودترین شرکت های دنیا تبدیل شده اند.

یکی از مهمترین عوامل موفقیت در کسب و کارهای اینترنتی، برخورداری از ایده ای خلاقانه و جدید است. برخی از این ایده ها که تبدیل به کسب و کار می شوند ممکن است عجیب به نظر برسند. در این مطلب تعدادی از عجیب ترین کسب و کارهای اینترنتی را معرفی می کنیم.

سرویس تلفن گویا دفتر شما

در ۵دقیقه صاحب دفترکار شو

نامه ای از طرف بابانوئل

وب سایت Santamail فرم های مختلف با طراحی های متنوع را برای والدین کودکان در نظر گرفته است تا آن ها با انتخاب طرح مدنظرشان برای یک نامه از طرف بابانوئل و درج اسم کودک و آدرس خانه شان، فرزندشان را شگفت زده کنند. بابانوئل با دستخط و امضای خودش نامه ای با طراحی جذاب برای کودک می فرستد.

ارسال هر نامه ۱۰ دلار هزینه دارد. Byron Reese مالک این سایت طی ۶ سال حدود ۲۰۰ هزار نامه ارسال کرده است و درآمدش به چندین میلیون دلار رسیده است.

کاربرد شماره تلفن مجازیایده های درآمدزایی با کمتر از ۱ میلیون تومان

عجیب ترین کسب و کارها بابانوئل

ایده های درآمدزایی با کمتر از ۱ میلیون تومان

انتخاب کننده دامنه ی سایت

پول دادن به یک نفر برای فکر کردن و پیدا کردن یک دامنه ی اینترنتی مناسب؟ به نظر هیچ کس حاضر نیست همچین هزینه ای کند. اما سایت PickyDomains یک لیست انتظار از افرادی را دارد که برای دریافت نام یک دامنه ی مناسب، مبلغی را پرداخت کرده اند.

فروش پیکسل های سایت

ایده ی فروش پیسکل های صفحات سایت، شاید خنده دار به نظر برسد. Alex Tew صفحه اول سایتش را به یک میلیون پیکسل تقسیم کرده است و در ازای فروش هر پیکسل یک دلار دریافت می کند. او ابتدا این کار را برای پرداخت هزینه ی دانشگاهش انجام داد اما اکنون بیش از یک میلیون دلار در سال درآمد دارد.

عحیب ترین کسب و کارها پیکسل

فروش پیکسل های سایت

فهمیدن اینکه یک اسکناس قبلا دست چه کسانی بوده است

ما همیشه بعد از لمس اسکناس، دست هایمان را می شوییم چرا که نمی دانیم این پول قبلا دست چه کسانی بوده است. اما حالا این امکان فراهم شده است. هرکس می تواند کد پستی خود و شماره سریال اسکناسی را که دستش است در سایت Where’s George ثبت کند تا وقتی آن اسکناس را خرج کرد، صاحبان بعدی اسکناس بتوانند با وارد کردن شماره سریال آن در سایت، از صاحب قبلی آن مطلع شوند.

همچنین نفرات قبلی می فهمند که اسکناسشان در کجا قرار دارد و دست چه کسانی افتاده است. این سایت دارای ۲۰۰ میلیون دلار تراکنش ثبت شده به ارزش یک میلیارد دلار است.

کاربرد شماره تلفن مجازی۴۰ ایده کار هنری درآمدزا در منزل

رزرو نقطه ای در بهشت

این سایت با دریافت مبلغ ۱۵ دلار بیمه می کند که شما پس از مرگ در نقطه ای از بهشت ساکن خواهید شد! همچنین یک گواهی رزرو، یک کارت شناسایی و یک دفترچه راهنما برای شناسایی شما در بهشت وجود دارد. نکته جالب آن است که این سایت تضمین می کند که اگر به بهشت نرفتید پول شما را بازگرداند!

کار کردن در تعطیلات

همه ی افراد شاغل دوست دارند فرصتی در تعطیلات بیابند تا کمی استراحت کنند یا به سفر بروند. اما سایت Pivot Planet برای تعطیلات برنامه دیگری دارد. شما مبلغی به سایت می پردازید تا برایتان یک شغل در تعطیلات انتخاب کند.

فروش جناغ مصنوعی

عجیب ترین کسب و کارها جناق

جناغ

حتما با رسم شکستن جناغ آشنا هستید. ممکن است گاهی اوقات بخواهید این بازی را انجام دهید اما جناغ سینه ی مرغ در دسترستان نباشد. وب سایت LuckyWishbone اقدام به فروش جناغ های پلاستیکی می کند و هرکس می تواند نسبت به خرید اینترنتی آن اقدام کند.

فروش ماهیانه این سایت به ۳۰۰ هزار قطعه رسیده است و درآمدی بیش از یک میلیون دلار داشته است.

کاربرد شماره تلفن مجازیایده های راه اندازی کسب و کار بر اساس شخصیت

اپلیکیشن من پولدارم

اپلیکیشن I Am Rich با قیمت ۹۹۹ دلار به مدت یک روز در اپ استور قرار گرفت و ۸ نفر آن را خریدند. اما این برنامه چه می کرد؟ دقیقا هیچ کار! با فشردن یک دکمه در این اپلیکیشن پیامی با متن «من پولدارم» ظاهر می شد و غیر از این هیچ کارکرد دیگری نداشت. این اپلیکیشن به سرعت از روی اپ استور حذف شد.

چاپ پیام روی سیب زمینی

عجیب ترین کسب و کارها سیب زمینی

اپلیکیشن من پولدارم

آیا تا به حال پیش آمده است که بخواهید پیامی را برای کسی روی سیب زمینی تایپ کنید و برایش بفرستید؟ حتما خیر. اما سایت Potato Parcel این کار را برای شما انجام می دهد.

در این سایت می توانید متن و تصویر مورد نظرتان را در حالت های انتخابی به صورت آنلاین بر روی سیب زمینی قرار دهید و سپس صبر کنید تا در یک بسته بندی به آدرستان ارسال شود.

آپلود موسیقی روی دستگاه آیپاد

عجیب ترین کسب و کارهای اینترنتی

دستگاه آیپاد

شرکت Hungry Pod که توسط کاترین کین تاسیس و اداره می شود، سالانه ۱۰۰ هزار دلار درآمد دارد. کار این شرکت، بارگذاری آهنگ روی دستگاه های آیپاد دیگران است. این ایده زمانی به ذهن او رسید که دوستش از او درخواست کرد در ازای پرداخت ۵۰۰ دلار، آهنگ های روی سی دی اش را بر روی آیپاد بارگذاری کند.

کاترین کین سپس تصمیم گرفت این سرویس را بر روی سایت اشتراک گذاری خدمات تبلیغ کند. بعد از مدتی با استفاده از بازاریابی دهان به دهان توانست کسب و کار خودش را گسترش دهد به طوری که هم اکنون درآمد سالانه ی او به بیش از ۱۰۰ هزار دلار برسد.

 

شما با چه ایده های کسب و کاری عجیبی رو به رو شده‌اید؟ در بخش دیدگاه برایمان بنویسید.

دفترشما یک شرکت دانش‌بنیان در زمینه عرضه خدمات دفتر کار مجازی است. برای اطلاع بیشتر از خدمات این شرکت برای کاهش هزینه‌ها و مدیریت تماسهای کسب و کارها با ما به شماره ۲۸۴۲۰۱-۰۲۱ تماس بگیرید و یا به وبسایت دفترشما سربزنید.