خرید خط تلفن ۵ رقمی در اولویت بسیاری از کسب وکارهای است که می‌خواهند در بازار حضور ویژه‌ای داشته باشند. شماره تلفن خاص در ذهن مشتری باقی می‌ماند و تاثیر ویژه‌ای در بازاریابی آنلاین و سنتی دارد. با خرید خط تلفن ۵ رقمی و ۶ رقمی ثابت تهران می‌توانید خود را از رقبا متمایز کرده و در بازار بدرخشید.

در گذشته برای گرفتن یک خط تلفن ثابت می‌بایست با داشتن سند مالکیت ملکی یا اجاره نامه به اداره مخابرات منطقه خود مراجعه می کردید و با ارائه مدارک درخواست شماره تلفن می دادید. اگر خوش شانس بودید و خط آزاد در منطقه شما وجود داشت بعد از چند روز خط را به شما تحویل می‌دادند. اما در اکثر مناطق مهم تجاری شهر به علت متقاضی زیاد باید چند هفته یا حتی چند ماه منتظر دریافت خط می‌ماندید.

این روزها دیگر نیازی به معطلی و ایستادن در صف انتظار و سیم کشی نیست، تنها با ثبت نام اینترنتی در پورتال دفترشما می‌توانید صاحب شماره تلفن ثابت ۵ رقمی و ۶ رقمی تهران شوید. یکی از اصلی‌ترین نشانه‌های اعتبار هر کسب و کار شماره تلفنی است که استفاده می‎‌کند. نوع سرشماره، ترتیب اعداد و تعداد شماره‌ها همه نشان دهنده‌ی تمایز و ارزش آن شرکت است. همچنین، شماره تلفن خاص حس مثبتی در مشتریان به وجود می‌آورد و سبب اطمینان آن‌ها می‌شود.

خط تلفن 5 رقمی و 6 رقمی تهران چیست؟

شماره‌ی رند شماره‌ی اختصاصی است که می‌تواند برای برندتان سودمند باشد. در گذشته، خطوط رند بسیار گران بودند و به تجهیزات نیاز داشتند اما امروزه با استفاده از ویپ و ارائه دهندگان خطوط مجازی گرفتن خط رند حتی برای صاحبان کسب و کارهای کوچک آسان‌تر شده است.

اگر استارتاپ‌ها یا کسب و کارهای کوچکی که در منطقه‌ای مشخص قرار دارند قصد ندارند هزینه‌ی اضافه‌تری برای رند بودن خط بپردازند خطوط معمولی با پیش شماره‌ی تهران و سرشماره‌های 2،7 و 9 می‌تواند گزینه‌ی بهتری برای آن‌ها باشد. مخاطبان شما، برندتان و بازاری که در آن کار می‌کنید عواملی هستند که باید برای تصمیم گیری در رابطه با خرید خط ثابت معمولی یا خط ثابت رند در نظر گرفته شوند.

در همین رابطه بخوانید: خرید خط رند تهران فقط در 5 دقیقه

 

چرا شرکت‌ها از خطوط تلفن 5 رقمی و 6 رقمی استفاده می‌کنند؟

خطوط رند در حافظه‌ی بلند مدت می‌مانند و حس پایداری و قدرت به برندتان می‌دهد. علاوه بر این تاثیر، مزایای دیگری هم به همراه دارند.

در ذهن می‌مانند

احتمالا اکثر ما شماره‌ی تلفن بهترین دوستان خود را به یاد نمی‌آوریم ولی اگر یک شماره تلفن رند به عنوان خط ارتباطی کسب و کارتان داشته باشید مشتریان شما را از یاد نخواهند برد. زندگی همه‌ی ما سرشار از شلوغی است پس برای اینکه مردم بتوانند شما و خط تلفنتان را فوری به یاد بیاورند و به صورت اتوماتیک آن را شماره‌گیری کنند به یک خط رند نیاز دارید. همچنین شماره‌ی رند مشتریان بالقوه را برای برداشتن تلفن همراه و شماره گیری بیشتر ترغیب می‌کند.

اعتبار را افزایش می‌دهند

استفاده از خطوط رند به مشتریان بالقوه‌ی شما القا می‌کند که کسب و کارتان معتبر و قابل اعتماد است. آن‌ها تصور می‌کنند که برند بزرگی هستید (حتی اگر یک کسب و کار کوچک باشید) زیرا معمولا شرکت‌های بزرگ از خطوط رند استفاده می‌کنند.

پاسخگویی را بیشتر می‌کنند

داشتن شماره‌ی رند باعث می‌شود که مشتریان همیشه بتوانند به شما دسترسی داشته باشند. زمانی که یک شماره‌ی ثابت رند دارید مشتریان می‌دانند که شما از این خط برای تماس‌های کسب و کارتان استفاده می‌کنید.

در همین رابطه بخوانید: خرید خط تلفن 6 رقمی تهران

 

در ساخت کمپین‌های بازاریابی تاثیر دارند

کمپین‌های بازاریابی معمولا ماندگاری کوتاهی دارند اما اگر اطلاع داشته باشید که مخاطبان یا مشتریان شما ترجیح می‌دهند از طریق تماس تلفنی به شما دسترسی داشته باشند ممکن است بخواهید شماره‌ی رندتان را در کمپین‌های بازاریابی مهم جلوه دهید.

 

روند بازگشت سرمایه (ROI) را سریع‌تر می‌کنند

بر اساس آمار سال 2020 تعداد کاربران تلفن‌های همراه هوشمند فقط در کشور آمریکا 294 میلیون بود. این بدین معنی است که مشتریان می‌توانند از طریق تلفن همراه خود در 24 ساعت شبانه روز با شما تماس بگیرند.

داشتن یک شماره‌ی رند به مشتریان اجازه می‌دهد که به راحتی بین وبسایت، اپلیکیشن موبایل و مرکز تماس جابجا شوند. حتی برای پیدا کردن اطلاعات تماس شما مجبور نیستند از موتورهای جستجو استفاده کنند. این موضوع باعث می‌شود خدمات بهتری ارائه کنید و با خدمات بهتر نرخ بازگشت به سرمایه‌ی (ROI) شما افزایش خواهد یافت.

 

خرید خط تلفن ۵ رقمی یا ۶ رقمی تهران چگونه است؟

خرید خط رند تهرانبا توجه به محدودیت تعداد خطوط، برای خرید خط تلفن ۵ رقمی و  یا ۶ رقمی تهران باید با واحد فروش دفتر شما به شماره ۲۸۴۲۰۱-۰۲۱ تماس بگیرید تا از موجود بودن خطوط و شرایط واگذاری آگاه شوید.

مهم نیست ساکن چه شهر یا کشوری باشید. با خرید خط تلفن ثابت تهران از «دفتر شما» می‌توانید تماس‌های خود را بر روی گوشی همراهتان منتقل کنید، به آنان پاسخ دهید و به صورت آنلاین آن‌ها را مدیریت کنید. با توجه به اینکه تنها تعداد محدودی از خطوط ۵ رقمی و ۶ رقمی تهران موجود است اولویت واگذاری این خطوط با کسانی است که سریع‌تر اقدام کنند.

برای ثبت نام تلفن ثابت با امکانات سانترال مجازی کافی است با شماره‌ی ۲۸۴۲۰۱-۰۲۱ تماس بگیرید یا از طریق ثبت نام آنلاین در پرتال دفترشما اقدام کنید.

 

خط تلفن 5 رقمی و 6 رقمی با خطوط عادی چه تفاوت‌هایی دارند؟

خطوط 5 رقمی و 6 رقمی در امکانات و ویژگی‌ هیچ تفاوتی با خطوط عادی هیچ تفاوتی ندارد و صرفا ترکیب اعدادشان به گونه‌ای است که به اصطلاح رند هستند و آسان‌تر به ذهن مخاطبان سپرده می‌شوند.
ولی این خطوط برای کسب و کارهایی که زیاد با شماره تلفن سر و کار دارند بسیار کاربردی است. در واقع با این خطوط مخاطب راحت‌تر راه ارتباطی با شما را به یاد خواهد آورد و کسب و کارتان نیز حرفه‌ای‌تر به نظر خواهد رسید. مثلا فرض کنید تبلیغاتی را در بیلبوردهای سطح بزرگراه‌ها اجرا کرده‌اید، اگر از شماره تلفن کسب و کار خود به عنوان راه ارتباطی استفاده کرده باشید و آن را بر روی بیلبورد بیاورید زمانی که خودروها به سرعت در حال عبور هستند به ذهن سپردن آن شماره‌ی 8 رقمی سخت است در حالی که اگر 5 رقم یا 6 رقم باشد آسان‌تر به ذهن مخاطبان سپرده خواهد شد.

 

خط تلفن ۵ رقمی و ۶ رقمی چه امکاناتی دارند؟

امکانات خطوط 5 رقمی تهراندفتر شما بر روی خطوط پنج رقمی، شش رقمی و هشت رقمی خود دو سرویس تلفن گویا و منشی مجازی را به مشتریان ارائه می‌کند.

سرویس تلفن گویا دفتر شما بدون نیاز به نصب هیچ‌گونه نرم افزار، سخت افزار، سیم کشی یا حتی خرید خط تلفن، کلیه‌ی امکانات ارتباطی سیستم تلفن گویا را برای شما فراهم می‌آورد.

برخی از این امکانات به شرح زیر است:

  • سامانه آنلاین 24 ساعته تلفن گویا
  • فعالسازی خط در 5 دقیقه
  • تعریف منوهای مختلف
  • ایجاد داخلی به صورت نامحدود
  • امکان معرفی ساعات اداری و غیر اداری
  • امکان دریافت ۳۲ تماس ورودی همزمان
  • انتقال اتوماتیک تماس بر روی موبایل و تلفن ثابت
  • صندوق صوتی و فکس اینترنتی
  • دریافت گزارش تماس‌ها در پورتال و به صورت لحظه‌ای
  • امکان شارژ اعتبار و مشاهده ریز جزئیات مصرف

با خرید خط تلفن از ما صاحب تمامی این امکانات خواهید شد.

 

تماس خروجی مستقیم روی خطوط شرکتی با سرشماره 9

به جز امکان خرید خط تلفن ۵ رقمی، خبر خوب دیگر امکان برقراری تماس خروجی است. قبلا برقراری تماس خروجی با مخاطب فقط از طریق اپراتور «دفترشما» امکان پذیر بود و شما می بایست یکی از بسته های سرویس تماس خروجی توسط اپراتور را می‌خریدید تا منشی‌ها با مخاطبان شما تماس بگیرند و تماس را به شما وصل کنند، اما هم اکنون با خرید خط تلفن با سرشماره‌ی 9، خودتان می‌توانید این کار را انجام دهید و مدت زمان مکالمه از دقایق سرویس تلفن گویای شما کم خواهد شد.

در همین رابطه بخوانید: مرکز تماس چه امکاناتی در اختیارتان قرار می‌دهد؟

سرویس دیگر دفترشما مرکز تماس مجازی است. راه اندازی مرکز تماس نیازمند صرف هزینه‌های گزاف جهت خرید تجهیزات، نگهداری و به روزرسانی مداوم آن‌ها و استخدام و آموزش چند اپراتور است ولی با برون سپاری مرکز تماس به کارشناسان حرفه‌ای دفترشما می‌توانید هزینه‌های خود را کاهش دهید و خدمات بهتری نیز دریافت کنید.