راه اندازی فروشگاه اینترنتی با کمترین هزینه

در یکی دو سال گذشته بیش از هر زمان دیگری مشتریان از راه اندازی و خرید از فروشگاه اینترنتی و اینستاگرامی استقبال کرده‌اند.

فروشگاه اینترنتیخوشبختانه با خدمات دفتر کار مجازی تهران، راه‌اندازی فروشگاههای اینترنتی بسیار ساده‌تر، سریع‌تر و کم‌هزینه‌تر شده است. و تولیدکنندگان و فروشندگان می‌توانند با صرف زمان، هزینه و انرژی کمی روی درآمد فروشگاه اینترنتی خود به عنوان منبع درآمد اصلی شان حساب کنند.

در صنعت تجارت الکترونیک (e-commerce) خدمات مشتریان اصلی ترین سرمایه هر کسب و کاری است. بهترین فروشگاه اینترنتی را هم که راه اندازی کنید، اگر پشتیابی قدرتمندی نداشته باشید، کل اعتبار فروشگاهتان زیر سؤال می رود و احساس اعتماد مشتری خدشه دار می شود. و چه کسی حاضر است پولش را در جایی هزینه کند که در آن احساس امنیت نمی کند؟

پشتیبانی فروشگاه اینترنتی
با مرکز تماس آنلاین

 گام نخست برای عرضه خدمات خوب ایجاد کانال ارتباطی مطمئن و باکیفیت میان مشتریان و فروشگاه اینترنتی است.

این کانال مرکز تماس نام دارد. با خدمات دفتر کار مجازی «دفتر شما» فروشگاههای اینترنتی می‌توانند سریع و بی‌دردسر و با هزینه مقرون به صرفه مرکز تماس آنلاین خود را راه‌اندازی کنند.

چگونه به شکایت مشتریان رسیدگی کنیم؟

چرا مرکز تماس آنلاین «دفتر شما»؟

سریع و آسان

برای راه‌اندازی مرکز تماس آنلاین شما به خریداری هیچ نرم افزار و سخت افزاری نیاز ندارید. فقط با کارشناسان فروش ما تماس می‌گیرید و نیازهای فروشگاه خود را مطرح می‌کنید.

کم‌هزینه

شما تنها در ازای تماسهای فروشگاهتان هزینه می‌پردازید و نیازی به خریداری سخت افزار و نرم افزار پرهزینه مرکز تماس ندارید.

حرفه‌ای

به دلیل برخورداری «دفتر شما» از تجهیزات پیشرفته مرکز تماس و اپراتورهای باتجربه، فروشگاه اینترنتی شما مرکز تماسی حرفه‌ای خواهد داشت.

مرکز تماس آنلاین «دفتر شما»
چه خدماتی برای فروشگاههای اینترنتی دارد؟

  • شماره تلفن اختصاصی
  • تماس خروجی
  • دریافت و ارسال ایمیل
  • تلفن گویای پیشرفته
  • مدیریت آنلاین
  • اجرای طرحهای نظرسنجی
  • پاسخگویی به پرسشهای متداول
  • گرفتن سفارش تلفنی
  • چت آنلاین

 

فروشگاه اینترنتی

مرکز تماس( دفترشما)

برای راه اندازی مرکز تماس آنلاین، تنها کاری که باید بکنید، این است که با عرضه کننده خدمات دفتر کار مجازی «دفتر شما» تماس بگیرید. شما نیازهای فروشگاه اینترنتی خود را با جزئیات برای کارشناسان شرح می دهید و مطابق با نیازسنجی ای که مشاوران خدمات دفتر کار مجازی «دفتر شما» برای شما انجام می دهند، بسته ای را متناسب با نیازهای فروشگاه اینترنتی خود خریداری می کنید.

هر سوالی در زمینه خدمات دفتر کار مجازی و مرکز تماس آنلاین دارید، با شماره ۲۸۴۲۰۱-۰۲۱ با کارشناسان ما تماس بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز به وبسایت «دفتر شما» سربزنید.