در 5 دقیقه صاحب دفترکار شوید کلیک کنید

Press ESC to close

0

برای کسب و کار خود منشی دورکار بگیرید

 کسب و کار جدید و تمام کارفرمایان، کارآفرینان، استارتاپ های جدید و افرادی که نیاز به کمک دارند ولی به هر دلیلی نمی‌خواهند کسی را در محل شرکت استخدام کنند یا افرادی که کسب و کارهای کوچک و متوسط دارند یا فضای کافی یا هزینه لازم برای استخدام منشی را ندارند می‌توانند از خدمات منشی دورکار که در واقع یک منشی تلفنی است استفاده کنند.

این روزها با شیوع ویروس کرونا دورکاری در دنیا و در ایران افزایش یافته است و این روزها با ادامه دورکاری بسیاری از کارمندان مشاغل مختلف در خانه کار انجام می دهند. و قبل از شیوع کرونا هم خیلی از مشاغل مثل کسب و کار اینترنتی، مشاوره ها و وکیل ها و مدرسان و برنامه نویسان و سئوکاران و مشاغل دیگر بدون دفتر کار و در خانه کار می کنند. حجم تماس های زیاد موجب می شود که به خیلی از تماس ها به موقع نتوانند پاسخ بدهند و مشتری های احتمالی خود را از دست بدهند.

منشی دورکار چه کار می کند؟

منشی دورکار چه کار می کند؟برای اینکه بتوانید کسب و کار خود را راه اندازی کنید و رونق دهید، باید با تمرکز برای آن برنامه ریزی کنید. همچنین به دستیاری نیاز دارید تا در معرفی کسب و کارتان به مشتریان احتمالی کمکتان کند؛ فردی که تماسهایتان را پاسخ دهد و امور مربوط به مشتریان و مراجعانتان را پیگیری کند. جالب اینجاست که بدون نیاز به استخدام منشی می‌توانید چنین دستیار با تجربه ای داشته باشید.

شما با خرید سرویس منشی مجازی، که شروع قیمت آن از ماهی ۱۰۹ هزار تومان است، یک منشی دورکار و  تمام وقت بدون نیاز به حضور در دفتر کار شما، به تمامی تماسهای کسب و کار شما پاسخ می‌دهد، فکسهایتان را دریافت و ارسال می‌کند، امور مشتریانتان را پیگیری می‌کند و خلاصه، هر کاری که یک منشی باید انجام دهد، به حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن برایتان انجام می‌دهد.

سرویس منشی مجازی را می‌توانید از «دفتر شما»، عرضه‌کننده خدمات ارتباطی کسب و کارها، خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: سرویس منشی مجازی برای رونق کسب و کار شما

چگونه از دفتر شما سرویس منشی دورکار و مجازی خریداری کنم؟

با مراجعه به صفحه سرویس منشی مجازی، بسته‌ای را متناسب با نیازهای کسب و کار خود انتخاب کنید. پس از انتخاب شماره و خرید سرویس نوبت به شخصی سازی می رسد. نخست، پیامد خوشامدگویی دلخواه خود را در پرتال تعریف می کنید. مثلاً:

سلام، شما با (نام خود یا برندتان) تماس گرفته اید. چه طور می تونم کمکتون کنم؟»

بنابراین، منشی تمامی تماسهای شما را با همین الگو پاسخ خواهد داد. اگر تماس گیرنده پرسش متداولی داشته باشد، اپراتورهای «دفتر شما» به پرسشهایشان پاسخ می‌دهند. اگر بخواهند تور خریداری کنند نیز منشی شما در «دفتر شما» تماس را به اعضای تیم شما وصل می‌کنند.

پیام خوش آمد گویی پرتال دفترشما

سپس نوبت به تعیین اطلاعاتی می رسد که می خواهید منشی تان از تماس گیرنده دریافت کند، شامل نام و نام خانوادگی، شماره تلفن ثابت، همراه، فکس و هر اطلاعاتی که تمایل دارید از تماس گیرندگانتان در اختیار داشته باشید. بنابراین منشی شما تمامی این اطلاعات را از تمامی تماس گیرندگان دریافت می کند.

تنظیمات اطلاعات پرتال دفترشما

در مرحله بعد شما می توانید پرسشهای متداول به همراه پاسخهایشان را با دسته بندی های منظم مشخص کنید تا منشی تان بر اساس این اطلاعات پاسخ تماس گیرندگان را بدهد.

اگر بخواهید با شماره تلفن ثابت  تهران که خریداری کرده اید با شماره ای تماس بگیرید، منشی این کار را برایتان انجام می دهد و تماس را به شما وصل می کند. بنابراین منشی تمامی تماسهای شما را طبق دستورالعملتان پاسخ می دهد، تماسها را به افراد و شماره های تعریف شده توسط خود شما وصل می کند، فکس ها را هم ارسال و هم دریافت و برایتان ایمیل می کند، با مشتریانتان تماس می گیرد و پیگیریهای لازم را انجام می دهد و مخلص کلام این که شما یک منشی تمام وقت و حرفه ای دارید و دیگر هیچ نگرانی ای بابت مدیریت تماسهایتان نخواهید داشت.

بیشتر بخوانید: چگونه یک دستیار مجازی می‌تواند به طور کامل جایگزین منشی دفتر شما شود؟

ویدیوی آموزش خرید بسته آزمایشی «دفترشما»

 

ویدیوی آموزش کار با سرویس منشی مجازی 

 

برای آشنایی بیشتر با تنظیمات سرویس منشی مجازی در پرتال، راهنمای منشی مجازی «دفتر شما» را دانلود کنید یا برای اطلاعات بیشتر به سایت «دفتر شما» مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: چرا به جای استخدام منشی، استفاده از منشی مجازی به نفعتان است؟

آیا از سرویس منشی مجازی و دورکار دفتر کار مجازی دفتر شما استفاده کرده اید؟ نظرات و پیشنهادات خود را در مورد این سرویس با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.