شماره مجازی تهران به چه درد ما می خورد؟ دادن شماره تلفن خود به افرادی که نمی شناسید ممکن است آزار دهنده باشد (یا حتی خطرناک باشد). اما اکثر وب سایت ها هنگام ثبت نام در حساب یا ثبت سفارش، شماره ای را درخواست می کنند، دقیقاً مانند دادن آدرس های ایمیل ناشناس، شما می توانید یک شماره تلفن ناشناس و مجازی را بگیرید تا شماره واقعی خود را مخفی کنید.

بیشتر بخوانید: چرا خرید خط سیپ ترانک اشتباه است؟

شماره مجازی چیست؟

وقتی از شماره تلفن مجازی استفاده می کنید، فقط آن شماره مشخص است، نه شماره واقعی شما، حتی اگر شماره مجازی برای برقراری تماس تلفنی ممکن است با تلفن واقعی شما زنگ بخورد. هرکسی که تماس بگیرید و هر کسی که با شماره مجازی شما تماس بگیرد نمی تواند شماره تلفن واقعی شما را ببیند.

 

آموزش ساخت شماره مجازی رایگان

 وقتی خودتان در در دسترس نیستید، می توانید پاسخ خودکار را برای ارسال پیام کوتاه تنظیم کنید. تماس ها را می توان به شماره دیگری هدایت کرد. تماس های هرزنامه را مسدود می کند و به شما امکان می دهد پیام های تصویری ارسال کنید.

Burner خود را “برنامه شماره تلفن اصلی دوم” می نامد. فقط  باید برای حساب کاربری ثبت نام کنید، یک کد منطقه را انتخاب کنید تا یک شماره تلفن ناشناس انتخاب کنید و از آن برای برقراری تماس و ارسال پیامک و عکس بدون اینکه کسی از هویت واقعی شما مطلع شود استفاده کنید.

روش های مختلفی برای پرداخت هزینه شماره مجازی Burner وجود دارد. برای دریافت تماس، پیامک و قابلیت پیام رسانی تصویری نامحدود می توانید این کار را با اشتراک انجام دهید یا می توانید اعتبارات مختلفی را برای استفاده از حساب های مختلف خریداری کنید.به عنوان مثال، شما می توانید هشت اعتبار خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: با روش استفاده از فکس ابری آشنا شوید

 

بهترین سایت و اپلیکیشن ساخت شماره مجازی رایگان

در زیر لیستی از بهترین سایت های خدمات شماره تلفن مجازی رایگان و ناشناس وجود دارد که برای استفاده شخصی و تجاری مناسب هستند.

Virtual Phone سایت شماره تلفن مجازی رایگان

Virtual Phone سرویسی است که در بیش از ۱۲۰ کشور دنیا هم شماره محلی و هم شماره رایگان ارائه می دهد و شامل ویژگی هایی مانند ضبط مکالمه، پیام کوتاه، برنامه تماس، پست صوتی، نمابر، تلفن گویا، انتقال تماس و غیره است.

تنظیم تلفن مجازی در مقایسه با سایر سرویس های این لیست واقعاً آسان است. استفاده از داشبورد وب برای مدیریت حساب شما ساده است و برنامه تلفن همراه ارسال متن و برقراری تماس تلفنی را به هر کجا که باشید آسان می کند.

  • برای دریافت فکس، فکس از طریق اینترنت قابل امکان است.
  • بعضی ویژگی های آن رایگان است.
  • با سایر برنامه های افزودنی مجازی می توان به کاربران دیگر در همان شماره دسترسی داشت.

 

Vumber، سایت شماره تلفن مجازی

می توانید به مدت دو هفته بصورت رایگان امتحان کنید و از شماره ها می توانید برای تماس و پیام کوتاه استفاده کنید. از معایب آن می توان به این که گزینه رایگان دائمی نیست و فقط شماره های کانادایی و ایالات متحده آمریکا پشتیبانی می شوند.

با استفاده از Vumber می توانید یک شماره تلفن مجازی از هر کد منطقه(کانادا و آمریکا) انتخاب کنید، بنابراین می توانید یک شماره محلی یا یکی را از یک منطقه دیگر (یا حتی شماره رایگان) انتخاب کنید.

برای دریافت تماس، هر کسی می تواند با شماره مجازی شما تماس بگیرد و مانند یک تماس عادی تلفن شما زنگ می خورد. اگر می خواهید با شماره ناشناس خود یک تماس تلفنی برقرار کنید، فقط از شماره تلفنی که در سیستم شماره مجازی ثبت کرده اید با شماره Vumber خود تماس بگیرید.

Vumber رایگان نیست اما برای هر یک از سه برنامه خود یک دوره آزمایشی ۱۴ روزه رایگان ارائه می دهد. برنامه های گران تر، به شما امکان می دهد تعداد مجازی بیشتری داشته باشید و هر ماه دقیقه اضافی داشته باشید و پیام کوتاه ارسال کنید.
Tossable Digits؛ سایت تلفن مجازی
Tossable Digits یک سرویس پولی است که به شما یک شماره ناشناس می دهد که با تعدادی از ویژگی های بسیار عالی مانند مسدود کردن تماس و حالت مزاحم ارتباط ندارد. بیش از نیم میلیون شماره مجازی برای انتخاب وجود دارد، از جمله شماره های رایگان از ده ها کشور.
اپلیکیشن شماره مجازی

سایت تلفن مجازی

چهار برنامه وجود دارد که می توانید انتخاب کنید، هرکدام با تعداد مختلفی از شماره های مجازی که می توانید استفاده کنید و تعداد دقایقی متفاوت که توسط برنامه پشتیبانی می شوند. برنامه پرداخت همزمان به شما امکان انتخاب تعداد و دقیقه مجازی را در صورت نیاز به شما می دهد.

مزایای این شماره تلفن مجازی رایگان

  • می توانید قوانین تماس را تنظیم کنید.
  • تمام مکالمات بدون هزینه اضافی ضبط می شوند.
  • شما بر شناسه تماس گیرنده کنترل کامل دارید.
  • تماس ها می توانند در صفحه نمایش شما دیده شوند.

معایب آن: ویژگی های آن رایگان نیست.

Tossable Digits یک سرویس پولی است که به شما یک شماره ناشناس می دهد که با تعدادی از ویژگی های بسیار عالی مانند مسدود کردن تماس و حالت مزاحم ارتباط ندارد.

بیش از نیم میلیون شماره مجازی برای انتخاب وجود دارد، از جمله شماره های رایگان از ده ها کشور.

چهار برنامه وجود دارد که می توانید انتخاب کنید، هرکدام با تعداد مختلفی از شماره های مجازی که می توانید استفاده کنید و تعداد دقایقی متفاوت که توسط برنامه پشتیبانی می شوند. برنامه پرداخت همزمان به شما امکان انتخاب تعداد و دقیقه مجازی را در صورت نیاز به شما می دهد.

 

Talkroute

تقریباً مانند برخی دیگر از خدمات شماره تلفن های مجازی، Talkroute به شما امکان می دهد شماره تلفن رایگان و منطقه ای را برای خود انتخاب کنید. با این حال، برخلاف سایر موارد موجود در این لیست، این سرویس مخصوصاً برای کاربران تجاری ساخته شده است. می توانید تماس های دریافتی انجام شده با شماره مجازی خود را به هر شماره تلفن دیگر یا حتی دنباله ای از شماره ها در یک خط تماس هدایت و مسیریابی کنید تا مطمئن شوید تماس گیرنده می تواند به شخصی برسد.

 

ویژگی های این شماره تلفن مجازی رایگان

چهار طرح Talkroute وجود دارد که می توانید بسته به نیاز خود انتخاب کنید، هر طرح به تدریج دارای ویژگی های بیشتری می شود. به عنوان مثال، برنامه Basic کمترین هزینه را دارد و شامل شناسه تماس گیرنده، منوی تماس، ارسال برنامه ریزی شده یا انتقال تماس مستقیم مانند برنامه Pro نیست.

  • تماس ها را می توان به بیش از یک تلفن هدایت کرد.
  • پیام خوشامدگویی را می توان  شخصی سازی کرد.
  • آهنگ پیام خوشامدگویی را می توان انتخاب کرد.
  • برای پاسخگویی به تماس گیرندگان می توان درخواست صوتی داد.
  • در درجه اول برای بیزنس ها طراحی شده است.

 

eVoice

eVoice بعنوان یک سرویس شماره تلفن مجازی متمایز است زیرا پست صوتی ارسال شده به شماره مجازی می تواند به عنوان متن رونویسی شده و برای شما از طریق ایمیل ارسال شود تا دیگر دیگر نیازی به گوش دادن به پیام صوتی نباشد. eVoice چهار برنامه دارد که می توانید انتخاب کنید.

  • شامل ویدئو کنفرانس است.
  • پشتیبانی از مسیریابی تماس.
  • می توانید پیام خوش آمدگویی صندوق صوتی خود را با صدای خود ضبط کنید.
  • این برنامه در موبایل قابل نصب است.
  • می توانید یک شماره محلی و رایگان بخرید.

از ضعف های آن: برخی از برنامه های آن خیلی گران است. ارسال فکس در طرح Lite پشتیبانی نمی شود.

 

سایت دفترشما

شماره مجازی رایگان

برخلاف شماره تلفن های ثابت مخابرات، برای استفاده از شماره مجازی یا خط اینترنتی (شماره تلفن اینترنتی) نیازی به حضور در یک مکان مشخص نیست. شما هر کجا که باشید، در منزل، دفتر کار، سفر، تماسهای خود را بر روی تلفن همراهتان دریافت می‌کنید. بنابراین حتی اگر تصمیم بگیرید دفتر کارتان را جابجا کنید و یا حتی دفتر کارتان را ببندید، خط تلفن ثابت کسب و کارتان ثابت باقی می‌ماند. بنابراین مشتریان خود را از دست نخواهید داد.

به علاوه، شما می‌توانید شماره تلفن مجازی تهران خود را در کمتر از ۵ دقیقه و به صورت اینترنتی و طی فرآیندی بسیار راحت خریداری کنید. مشترکان می‌توانند از میان هزاران شماره تلفن ۸ رقمی، ۶ رقمی و رند تهران، شماره دلخواه خود را انتخاب کنند.

همچنین تلفن مجازی چون بر بستر اینترنت عرضه می‌شود، امکانات متعددی می‌توان بر روی آن دریافت کرد که تلفن همراه از آنها بی بهره است. برای نمونه، شما با خریداری یک شماره تلفن مجازی تهران از «دفتر شما»، می‌توانید سرویس فکس اینترنتی، تلفن گویا و حتی منشی راه دور نیز دریافت کنید.

 

مزایای دفتر شما

  •  قابلیت جابجایی: خطوط مجازی بر بستر اینترنت هستند. بنابراین شما تمامی تماسهای خود را بر روی گوشی تلفن همراه خود دریافت می کنید و پاسخ می‌دهید.
  • سانترال ابری: شماره تلفن مجازی می‌توانید در ۵ دقیقه، بدون نیاز به هیچ تجهیزاتی و فقط با یک گوشی تلفن همراه، برای کسب و کار خود سیستم سانترال راه اندازی کنید، درست مانند شرکتهای بزرگ.
  • منشی: با خرید سرویس منشی مجازی شما از یک سو منشی حرفه ای و باتجربه دارید، اما از سوی دیگر نه نیاز به دفتر کار دارید و نه استخدام منشی.
  • سرعت و سادگی راه اندازی: مزیت دیگر دفتر مجازی، سرعت و سادگی راه اندازی و استفاده از خدمات آن است. خدمات دفتر مجازی در عرض چند دقیقه به صورت آنلاین و از طریق پورتال راه اندازی و آماده استفاده می شود.
  • کاهش هزینه ها: مزیت شماره یک استفاده از دفتر مجازی قیمت مناسب آن در مقایسه با راه اندازی دفتر کار به شکل سنتی است. کاهش هزینه ها از اصول کارآفرینی است. چرا که یک کسب و کار جدید همیشه آنطور که می‌خواهیم پیش نمی‌رود و شاید در آن زمانی که مدنظر ماست به سوددهی نرسد.

 

ساخت شماره تلفن مجازی رایگان

Google Voice کاملاً رایگان است و به شما امکان دسترسی به شماره تلفنی کاملاً متفاوت را می دهد که می توانید برای برقراری و دریافت تماس و پیامک از آن استفاده کنید. Google Voice روی کامپیوتر و از طریق برنامه تلفن همراه کار می کند.

ساخت شماره تلفن مجازی رایگان

وقتی کسی با شماره مجازی شما تماس می گیرد، این شماره به هر تلفنی که می خواهید به آن منتقل شود ارسال می شود. Google voice  هم در سیستم اندروید و هم ios کار می کند. از معایب آن این است که همه تماس ها رایگان نیست.

 ویژگی های شماره تلفن مجازی رایگان Google voice

  • بیشتر تماس ها رایگان است و هرگز منقضی نمی شود.
  • شامل پیام صوتی و غربالگری تماس است.
  • می توانید همه تماس ها را به صندوق صوتی منتقل کنید.
  • تماس های ورودی می تواند به چندین شماره منتقل شود.
  • پیام ها را به طور خودکار فیلتر می کند.

 

برنامه ساخت شماره مجازی اندروید

این شماره تلفنی است که روی تلفن هوشمند و یا تبلت شما و به عنوان یک سیستم تلفن کامل تجاری  کار می کندو برای متخصصان موبایل، فریلنسرها و کارآفرینان طراحی شده است. ویژگی اصلی این برنامه پشتیبانی از تماس و پیام رسانی از طریق یک شماره خصوصی در دستگاه های شما، از طریق وای فای یا شبکه تلفن همراه، به هر کسی در ایالات متحده و کانادا است.

ویژگی های این برنامه Second Phone Number Premium:

  • امکان دادن شماره مجازی خود به دوستان برای برقراری تماس و ارسال و دریافت پیامک
  • امکان ارسال و دریافت رایگان پیامک به هر شماره ای در ایالات متحده و کانادا
  • تماس تلفنی رایگان و نامحدود به هر شماره تلفن در ایالات متحده و کانادا
  • امکان انتقال تماس خودکار به شماره دلخواه
  • برقراری و دریافت تماس صوتی

 

نصب واتس اپ بیزینس با شماره مجازی تهران

این روزها بسیاری از کسب و کارها برای ارتباطات درون سازمانی و ارتباط با مشتری از پلتفرم واتس اپ استفاده می‌کنند. برخی خطوط مجازی امکان دریافت پیامک را ندارد و برخی تصور می‌کنند که نمی‌توان با آن شماره‌ی مورد نظر واتس اپ بیزینس نصب کرد.

برای این کار کافی است در زمانی به مرحله‌ی اعتبارسنجی رسیده‌اید به جای ارسال کد از طریق پیامک گزینه‌ی تماس صوتی را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه واتس اپ با شما تماس خواهد گرفت و کد اعتبارسنجی را برایتان می‌خواند. پس از وارد کردن کد نیز واتس اپ بیزینس خود با استفاده از شماره‌ی مجازی تهران را ساخته‌اید.

در صورتی که قصد دارید جزئیات بیشتری در رابطه با نصب واتس اپ بیزینس با شماره ثابت مجازی بدانید مقاله‌ی چگونه برای کسب و کار خود روی شماره ثابت واتس اپ تجاری بگیریم؟ را مطالعه کنید.

اگر مطالب مربوط به شماره تلفن مجازی رایگان برای شما جالب بوده است خوشحال می شویم نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.