به اطلاع شما مشترکین عزیز دفترشما می‌رسانم خوشبختانه در حال حاضر اختلال روی تمامی خطوط برطرف شده است
.البته سرویس فکس اینترنتی بر روی برخی دستگاهها با اختلال مواجه است
تیم دفترشما در تلاش است هر چه سریعتر این مشکل هم برطرف شود که سرویس‌ فکس بدون هیچ گونه اختلالی در اختیارتان قرار بگیرد
سپاس از همراهی و صبوری شما

 

تیم دفترشما همواره در جهت ارائه‌ی بهترین خدمات و پشتیبانی به مشترکین عزیز تمام تلاش خود را کرده است، از سال ۱۳۹۲ که فعالیت خود را آغاز کردیم تا به امروز مفتخریم اعلام کنیم به بیش از ۵۰۰۰ کسب و کار ایرانی خدمت رسانی کردیم. متاسفانه مدتی است به علت مشکلات شبکه های ارتباطی و کمبود پهنای باند، سرویس دهی در ”ساعات پیک تماس“ دچار اختلال شده و تماس برخی از مشترکین با مشکل مواجه می‌گردد. این اختلال بر روی خطوط با سر شماره‌های 2 و 7 ایجاد شده و بر روی سرشماره‌ی 9 وجود ندارد. لازم به ذکر است خطوط سرشماره‌ی 2 در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 الی 15 محدودیت تماس خروجی نیز دارند.

بروزرسانی 4 خرداد 1401

از بروز این اختلال صمیمانه پوزش می‌طلبیم و به اطلاع می‌رسانیم که در این مدت تیم دفترشما مشغول پیگیری و برطرف کردن موانع ایجاد شده بر روی خطوط مخابرات بوده است. پیرو این پیگیری قراردادی را با شرکت مخابرات امضا کردیم که امکان ثبت شماره‌ها به نام مشترکین به عنوان بهره بردار و صاحب امتیاز در سیستم مخابرات هم ایجاد شده است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید قوانین و مقررات دفترشما را مطالعه کنید.
همچنین یک سری زیرساخت‌ها جهت همگام سازی گزارش‌ تماس‌ها بین شرکت مخابرات و سازمان تنظیم مقررات می بایست ایجاد می‌شد که ما روزانه پیگیر روند پیشرفت این اقدامات بوده‌ایم. این زیرساخت‌ها شامل یک سری اقدامات سخت افزاری و نرم افزاری بوده که با همکاری دفترشما انجام شده‌اند. در حال حاضر مشغول تست نهایی اقدامات انجام شده هستیم و در طول روند شما عزیزان را از پیشرفت آن مطلع خواهیم کرد.

 

بروزرسانی 18 خرداد 1401

با توجه به درخواست سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اقداماتی که برای ارسال داده‌های هر تماس باید انجام می‌شد در حضور نمایندگان شرکت مخابرات و سازمان توسط دفترشما صورت گرفته و تست نیز انجام شده است. پس از این فرآیند شرکت مخابرات باید داده‌هایی که از ما دریافت کرده را به درستی به سازمان ارسال کند که در حال حاضر ما در انتظار این اقدام توسط شرکت مخابرات هستیم. پس از ارسال شدن این داده‌ها ناظر سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تست نهایی را انجام داده و مشکل اختلال خطوط با پیش شماره‌های 2 و 7 رفع می‌شود. امیدواریم شرکت مخابرات و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به سرعت اقدامات لازم را برای رفع اختلال خطوط انجام دهند و با ما همکاری کنند.

 

بروزرسانی 22 خرداد 1401

همان طور که در بروزرسانی 18 خرداد اعلام کردیم، قرار شد شرکت مخابرات داده‌هایی که از دفترشما دریافت کرده است را به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارسال کند. متاسفانه در این فرآیند مشکلی ایجاد شده که در حال حاضر سعی در تغییر سوئیچ مخابراتی مربوطه جهت به پایان رسیدن روند ارسال داده‌ها هستند. پس از به انجام رسیدن این فرآیند تلاش خواهیم کرد ادامه‌ی روند را با همراهی و صبر شما مشتریان عزیز سریع‌تر پیش ببریم.

 

بروزرسانی 4 تیر 1401

بر اساس آخرین پیگیری انجام شده توسط تیم دفترشما شرکت مخابرات به شدت در حال پیگیری رفع اختلال است و در سیستم خود تغییراتی را ایجاد کردند که ما نیز باید تغییراتی را در داده‌های ارسالی لحاظ کنیم. سعی می‌کنیم در اولین فرصت تغییرات لازمه را انجام دهیم ولی به چندین روز زمان نیاز است. بعد از انجام تغییرات و سازگاری با سیستم مخابرات به سراغ مرحله‌ی نهایی یعنی تست سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خواهیم رفت.

 

بروزرسانی 11 مرداد 1401

با عرض پوزش از مشترکین عزیز دفترشما متاسفانه به دلیل بروز مشکلات در شبکه‌ی ارتباطی کشور خطوط فناپ (خطوط با پیش شماره‌ی 9) دچار اختلال شده است. در حال پیگیری جهت رفع اختلال از نهادهای مربوطه هستیم و در تلاشیم هر چه سریع‌تر اختلال به وجود آمده را رفع کنیم.

 

بروزرسانی 15 مرداد 1401

خوشبختانه با پیگیری‌های تیم دفترشما اختلال خطوط فناپ با پیش شماره‌ی 9 به طول کامل رفع شده است. همچنین، همان طور که در بروزرسانی 4 تیر اشاره شد طبق درخواست شرکت مخابرات نیاز بود دفترشما تغییراتی را در داده‌های ارسالی لحاظ کند که انجام شده است. در حال حاضر منتظر انجام تست توسط شرکت مخابرات هستیم و به محض نهایی شدن آن شما عزیزان را مطلع خواهیم کرد.

 

بروزرسانی 11 دی 1401

با توجه به اینکه مقررات جدیدی در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وضع شد در طول این مدت در حال ایجاد زیرساخت‌ها و تغییرات مورد نیاز بودیم. آخرین تغییرات لازم از 29 آذر توسط تیم فنی دفترشما اعمال شد که خوشبختانه محدودیت تعداد کانال‌های ارتباطی پیش شماره‌ی 2 رفع شده و در نتیجه مشکل اشغال بودن خطوط نیز برطرف شده است. بنابراین خطوط پیش شماره‌ی 2 بدون هیچ اختلالی فعال هستند.

البته به علت تغییرات زیرساختی متاسفانه هنوز یک سری اختلالات جزئی بر روی خطوط پیش شماره‌ی 7 وجود دارد. همچنین با عرض پوزش سرویس فکس اینترنتی با هر دو پیش شماره‌ی 2 و 7 با اختلال مواجه شده و در حال حاضر غیرفعال است. در تلاشیم این مشکلات را نیز برطرف کرده و به بهترین نحو سرویس‌ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. لازم به ذکر است هیچ محدودیت ساعتی برای تماس خروجی بر روی خطوط با سرشماره 2842 وجود ندارد.

 

بروزرسانی 3 بهمن 1401

به اطلاع شما مشترکین عزیز دفترشما می‌رسانم خوشبختانه اختلال خطوط پیش شماره‌ی 7 برطرف شده و در حال حاضر خطوط با پیش شماره‌ی 2، 7 و 9 بدون اختلال فعال هستند.
متاسفانه سرویس فکس اینترنتی با هر دو پیش شماره‌ی 2 و 7 با اختلال مواجه است. تیم دفترشما در تلاش است هر چه سریعتر این مشکل هم برطرف شود که سرویس‌ها بدون هیچ گونه اختلالی در اختیارتان قرار بگیرد.

 

مشتریان دفترشما لایق بهترین‌ها هستند و ما با تمام توان پیگیر رفع مشکلات و ارائه سرویس با کیفیت‌تر هستیم.
با سپاس از صبر و شکیبایی شما