یکی از راه‌های کاهش هزینه‌های کسب و کارها برون سپاری است. در واقع با استفاده از آن دیگر نیازی به صرف هزینه برای استخدام و آموزش نیرو، خرید تجهیزات و … نیست.

تا انتهای مقاله همراه باشید که به اتفاق یکدیگر با مفهوم برون سپاری و اینکه چگونه می‌تواند در کاهش هزینه‌ها به صاحبان استارتاپ‌ کمک کند آشنا شویم.

برون سپاری چیست؟

بسیاری از صاحبان کسب و کارهای کوچک فشار کاری زیادی را برای انجام کارهای کسب و کار تحمل می‌کنند. برون سپاری یکی از روش‌هایی است که یک سازمان کسب و کارهای دیگر یا فریلنسرها را به انجام وظایفی که معمولا در داخل کسب و کار توسط کارمندان انجام می‌شود به کار می‌گیرد.

برون سپاری به شما زمان بیشتری برای تمرکز بر کارهای دیگری مثل توسعه کسب و کار می‌دهد. علاوه بر این، با سپردن وظایف به خارج از شرکت می‌توانید بیشتر از یک فرآیند را برون سپاری کرده و کارمندان خود را بر روی کارشان متمرکز کنید.

برون سپاری با انتقال بخشی از حجم کاری به کسب و کارهای دیگر هزینه‌ها را کاهش می‌دهد. بر اساس مطالعه‌ای که اخیرا انجام شده است، 27 درصد از سازمان‌ها برای کاهش هزینه‌های خود برون سپاری می‌کنند.

در زمان برون سپاری اطمینان حاصل کنید که کاهش هزینه‌ها را با دقت در نظر گرفته‌اید. با برنامه ریزی مناسب می‌توانید به شدت هزینه‌ها را کاهش داده و نتایج مطلوبی به دست آورید. اگر احساس کردید برون سپاری ممکن است کیفیت کار مورد نظر را پایین آورد بهتر است از نحوه‌ی کارکرد شرکتی که قرار است به آن برون سپاری کنید اطلاع داشته باشید. این موضوع که با کاهش هزینه‌ها کیفیت خدمات شما افت نکند و بهترین بهره را ببرید بسیار اهمیت دارد.

در همین رابطه بخوانید: مراحل راه اندازی یک کسب و کار موفق از صفر تا صد چیست؟

 

کاهش هزینه‌های کسب و کار با برون سپاری پشتیبانی مشتریان

یکی از فرآیندهایی که می‌توان در کسب و کار برون سپاری کرد بخش پشتیبانی است. فرآیند پشتیبانی از مشتریان هزینه‌های زیادی را به کسب و کار تحمیل می‌کند و همچنین انرژی زیادی از تیم صرف می‌کند.

دفترشما یکی از استارتاپ‌هایی است که توانسته است با استفاده از سرویس‌های خود به برون سپاری سیستم ارتباط تلفنی کسب و کارهای ایرانی کمک کند. در ادامه به شما خواهم گفت که ما چگونه می‌توانیم به وسیله‌ی دو سرویس تلفن گویا و منشی مجازی خود به کاهش هزینه‌های کسب و کارتان کمک کنیم.

برون سپاری تلفن گویا

همان طور که می‌دانید راه اندازی تلفن گویا مستلزم خرید تجهیزات گران قیمتی مثل دستگاه سانترال است که بسیاری از کسب و کارهای کوچک و متوسط توان خرید آن را ندارند یا قصد دارند این هزینه را برای امور دیگری مثل بازاریابی آنلاین و آفلاین در کسب و کارشان صرف کنند.

به همین دلیل تصمیم گرفتیم سرویس تلفن گویا را در فضای ابری ارائه دهیم. این سرویس مثل سانترال عمل می‌کند و در مدیریت تماس‌های کسب و کارتان بسیار موثر است.

به دلیل اینکه با استفاده از آن هزینه‌هایی مثل راه اندازی، خرید تجهیزات و نگهداری تجهیزات کم می‌شود بنابراین هزینه‌های کلی را نیز به طور چشم گیری کاهش می‌دهد. راه اندازی آن بسیار ساده است و از طریق پرتال آنلاینی که در اختیارتان قرار داده می‌شود تنظیماتش اعمال می‌شود.

همچنین می‌توانید به تعداد نامحدودی داخلی تعریف کنید و با دایورت آن‌ها به تلفن همراه همکاران هیچ تماسی را از دست ندهید. لازم به ذکر است به امکاناتی همچون صندوق صوتی، فکس اینترنتی و … نیز دسترسی خواهید داشت.

 

برون سپاری مرکز تماس

برون سپاری مرکز تماس

یکی از روش‌های دیگری که کسب و کارها برای پشتیبانی تلفنی از مشتریان استفاده می‌کنند مرکز تماس یا همان کال سنتر است.

این شیوه نیز به تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری مختلف و تعدادی اپراتور جهت پاسخگویی به تماس‌ها نیاز دارد. به همین علت باعث شده است راه اندازی مرکز تماس برای کسب و کارها به صرفه نباشد و بسیاری از آن‌ها به دنبال برون سپاری آن باشند.

در همین رابطه بخوانید: اهمیت استفاده از مرکز تماس در پشتیبانی مشتریان

ما در دفترشما از منشی‌های با تجربه و حرفه‌ای خود برای پاسخگویی به تماس‌های مشتریان شما استفاده خواهیم کرد، بنابراین هیچ نیازی به خرید تجهیزات و استخدام نیرو ندارید و در هزینه‌های کسب و کارتان صرفه جویی قابل توجهی می‌کنید.

منشی‌های ما در مدیریت تماس تلفنی چندین سال تجربه دارند پس مشتریان پس از پایان تماس احساس رضایت و خشنودی می‌کنند که باعث می‌شود به مشتریان وفادراتان تبدیل شوند.

همچنین با استفاده از سرویس منشی مجازی می‌توانید کارهای دیگری مثل ارسال فکس، تنظیم قرار ملاقات، ثبت سفارش، پیگیری مشتری و … را به دفترشما بسپارید.

اگر قصد دارید با دو سرویس تلفن گویا و منشی مجازی آشنا شوید و سیستم ارتباط تلفنی کسب و کارتان را برون سپاری کنید، می‌توانید به صورت رایگان 15 روز از آن‌ها به صورت آزمایشی استفاده کنید.

 

چه فرآیندهای دیگری در کسب و کار را می‌توان برون سپاری کرد و هزینه‌ها را کاهش داد؟