بسیاری از افراد به خصوص در کلان‌شهرهایی مانند اصفهان، مشهد و شیراز به فکر ایجاد یک کسب و کار شخصی یا گسترش فعالیت‌های خود هستند؛ اما هزینه راه‌ اندازی دفترکار، شرکت و استخدام نیروهای مورد نظر مثل استخدام منشی و سایر کارکنان را ندارند یا ترجیح می‌دهند این هزینه‌ها را در جای دیگری سرمایه‌گذاری کنند. استخدام فردی مناسب به عنوان منشی که بتواند تمام قرار ملاقات‌ها و کارهای جانبی شرکت را مدیریت کند و گزارش درستی از امور در اختیارتان قرار دهد دغدغه‌‌های زیادی به‌همراه دارد. علاوه بر انتخاب فرد مناسب، احتمالا میزان حقوق و مزایایی که به باید به او بدهید و ساعاتی که منشی می‌تواند کارهایتان را انجام دهد ذهن شما را درگیر می‌کند.

استفاده از منشی مجازی خانم حسینی

جایگزین حرفه‌ای استخدام منشی، خرید سرویس منشی مجازی «دفتر شما» است.

آیا تا به حال چیزی درباره منشی مجازی دورکار (Virtual Assistance) شنیده‌اید؟ اگر شما هم یکی از مدیران یا افرادی هستید که در شهرستان‌های بزرگی مانند اصفهان، مشهد و شیراز کار خود را راه‌اندازی کرده‌اید و می‌خواهید با کمترین هزینه بازدهی کارتان را بالا ببرید به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما این مطلب را بخوانید.

منشی مجازی یا دستیار مجازی، فردی است که از راه دور (دورکاری) خدمات پشتیبانی را برای یک شرکت انجام می‌دهد. این اصطلاح از دهه ۱۹۹۰ با پیشرفت فناوری ایجاد شد. به عنوان مثال با ایجاد اینترنت پرسرعت، اشتراک‌گذاری اسناد و پیشرفت‌های دیگر امکان دورکاری فراهم شد. افراد ‌آموزش دیده زیادی با مهارت‌های فراوان می‌توانند به عنوان منشی مجازی در بهبود شرایط کاری به شما کمک کنند.

سرویس منشی مجازی دفتر شما

در ۵ دقیقه صاحب دفترکار شو

چه کسانی از منشی مجازی استفاده می‌کنند؟

 تمام مدیران، کارآفرینان و افرادی که نیاز به کمک دارند ولی به هر دلیلی نمی‌خواهند کسی را در محل شرکت استخدام کنند یا افرادی که کسب و کارهای کوچک و متوسط دارند یا فضای کافی یا هزینه لازم برای استخدام منشی را ندارند می‌توانند از خدمات منشی مجازی که در واقع یک منشی تلفنی است استفاده کنند.

۷ دلیل که چرا باید از منشی مجازی استفاده کنید:

۱. بدون نیاز به اجاره دفتر کار و در کل مکان فیزیکی فعالیت می کند. او مستقر در مرکز تماس برای شما کار می‌کند.

۲. تنها در ۵ دقیقه سرویس را خریداری می‌کنید و نیازی به طی کردن مراحل زمان گیر و پردردسر مصاحبه و استخدام و آموزش منشی نیست.

۳. حقوق یک منشی مجازی بسیار کمتر از یک کارمند است. (شروع قیمت از ماهی ۱۰۹هزار تومان)

۴. منشی مجازی می‌تواند کارهای مورد نظرتان را طبق دستورالعمل شما انجام دهد.

۵. هر زمان از شبانه روز می‌توانید دستورالعمل خود را تغییر دهید. و منشی از آن لحظه به بعد با دستورالعمل جدید تماسهای شما را مدیریت می‌کند.

۶. می‌تواند به کارهایتان نظم دهد و خیال‌تان از بابت رسیدگی به کار مشتریان راحت است.

۷. بر روی بسته های منشی مجازی، یک شماره تلفن ثابت تهران با کد ۲ نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد. اگر بخواهید می‌توانید همین شماره را در اختیار مشتریانتان قرار دهید و وارد بازار پایتخت نیز بشوید. اگر هم بخواهید شماره تلفن شهرستان خود را داشته باشید، می‌توانید خط خود را در شهرستان بر روی این خط دایورت کنید.

منشی مجازی چه وظایفی انجام می‌دهد؟

منشی مجازی‌ در واقع فردی آموزش دیده است که می‌توانند هر کاری را که به آنها سپرده شده است به خوبی انجام دهند. از میان این کارها می‌توان به پاسخ به تماس تلفنی مشتری در کوتاه‌ترین زمان ممکن، برقراری ارتباط تماسی با شما، تنظیم قرار ملاقات، پیگیری کارها و ارتباط با مشتری‌ اشاره کرد. با‌این‌حال، وظایف پشتیبانی منشی مجازی به کار دفتری محدود نمی‌شود. بسیاری از منشی‌ها تخصص‌های ویژه‌ای دارند و می‌توانند کارهایی مانند بازاریابی، طراحی وب و سایر خدمات را انجام دهند یا مدیریت رسانه‌های اجتماعی در رابطه با کسب و کار شما را به دست بگیرند و سبب رونق کار و فعالیت شما شوند.

وظایف منشی های مجازی «دفترشما»

•   پاسخگویی به تماسها
•   تعیین وقت ملاقات
•   پیگیری امور مراجعان
•   گرفتن تماس خروجی و وصل کردن به شما
•   دریافت و ارسال فکس به صورت اینترنتی
•   ارائه گزارشی از تماسها به شما

دفترشما

مرکز تماس (دفترشما)

چطور منشی مجازی خود را انتخاب کنید؟

شما قرار نیست منشی را خودتان انتخاب کنید. با خرید سرویس منشی مجازی، یک منشی باتجربه که بیشترین تناسب را با نوع کسب و کار شما دارد به شما اختصاص داده می‌شود. فرقی هم نمی‌کند اهل کدام شهر هستید. چه در تهران باشید و چه در شهرستان‌های دیگر مانند مشهد و اصفهان، با خرید سرویس منشی مجازی صاحب یک منشی باتجربه می‌شوید که در مرکز تماسی پیشرفته در تهران مستقر است.

نحوه خرید سرویس منشی مجازی

برای خرید این سرویس تنها کافی است یکی از بسته های سرویس منشی مجازی را که بیشترین تناسب را با میزان تماسهایتان دارد انتخاب کنید. با انتخاب بسته وارد روند خرید آنلاین می‌شوید که کمتر از ۵ دقیقه زمان می‌برد.

ویدیوهای زیر مراحل خرید و تنظیمات آنلاین سرویس منشی مجازی را به شما آموزش می‌دهند:

خرید سرویس منشی مجازی

 

تعریف دستورالعمل برای منشی

 

نتیجه گیری

اگه به دنبال پیشرفت کاری خودتان هستید بهتر است با زمان پیش بروید و به روز باشید تا در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید. ما به شما منشی مجازی را پیشنهاد می‌کنیم.