پیش از این، مشترکان منشی مجازی «دفتر شما» برای افزایش تعداد تماس خروجی بسته شان می‌بایست بسته خود را ارتقا می‌دادند. اکنون دیگر نیازی به ارتقای بسته نیست. شما بسته منشی مجازی خود را با توجه به تماسهای ورودی خود خریداری کنید و تماس خروجی را به صورت جداگانه به هر تعداد که می‌خواهید در کنار بسته اصلی تان خریداری کنید.

با خرید سرویس تماس خروجی دفتر شما، با هزینه کمتر انجام تماس های کسب و کار خود را به اپراتورهای باتجربه ما بسپارید.

چگونه بسته تماس خروجی خریداری کنیم؟

سرویس تماس خروجی دفتر شما نیز مانند دیگر سرویسهای ما در بسته های متنوعی عرضه می‌شود. بنابراین هر زمان که بخواهید، فارغ از دیگر سرویسهایی که خریداری کرده‌اید، یکی از بسته های تماس خروجی را انتخاب کنید. با انتخاب بسته، یک فرم برای شما باز می‌شود.

سرویس تماس خروجی

با انتخاب بسته دلخواه تماس خروجی، به یک فرم هدایت می شوید.

پس از تکمیل فرم به درگاه بانک متصل می‌شوید. بعد از اینکه پرداخت را انجام دادید برای انجام هماهنگی های اولیه با واحد اپراتوری با شماره ۲۸۴۲۰۱-۰۲۱ تماس بگیرید و یا به opt@daftareshoma.com ایمیل بزنید و درخواست تماس خروجی خود را با جزئیات به صورت موردی به اطلاع واحد اپراتوری برسانید. در زمان غیر پیک، تماس های خروجی تا ٢٠ دقیقه بعد از درخواست انجام خواهد شد و در زمان های پیک تا ١ ساعت.

مشترکان سرویس تلفن گویا دفتر شما:

مشترکان سرویس تلفن گویا نیز اکنون می‌توانند به همین منوال و بدون نیاز به خرید سرویس منشی مجازی، هر زمان که نیاز پیدا کردند، یک سرویس تماس خروجی خریداری کنند تا تماسهای خروجی کسب و کارشان را به اپراتورهای باتجربه دفتر شما بسپارند. گفتن ندارد، اما وقتی تماسهای شما را یک منشی حرفه ای با بیانی سلیس و قوی به جای شما انجام دهد، تاثیر بسیار شگفت انگیزی بر مشتریانتان می‌گذارید. مشترکان منشی مجازی دفتر شما این تجربه فوق العاده را داشته‌اند!

با خرید بسته تماس خروجی، مشترکان سرویس تلفن گویا می‌توانند ارسال فکس اینترنتی خود را نیز به ما بسپارند و با خاطری جمع تمرکز خود را بر مدیریت کسب و کارشان قرار دهند.

مشترکان تلفن گویا دفتر شما، گرفتن تماسهای خروجی و ارسال فکس خود را به اپراتورهای ما بسپارید.

مجموعه دفتر شما همواره به دنبال راههای جدیدی برای کاهش هزینه ها و افزایش رضایتمندی مشتریان است. سرویس تماس خروجی نیز در راستای همین سیاست طراحی و اجرا شده است. امیدواریم از این سرویس استفاده کنید و رضایت داشته باشید. مثل همیشه از شما درخواست می‌کنیم که با نظرها، انتقادها و پیشنهادهای خود ما را یاری کنید تا سرویس ها و بسته های خود را متناسب با نیازهای شما طراحی کنیم. همراهی شما را قدر می‌دانیم…