واگذاری غرفه با تخفیف ویژه به استارتاپ‌ها در نمایشگاه توسعه کسب و کار

این نمایشگاه که مورد حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت، و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی،سازمان مدیریت صنعتی و اتاق اصناف ایران است، با هدف معرفی خدمات نوین مدیریتی، آشنایی با فرانچایز برای مدیران وسرمایه گذاران، توسعه استارت آپ‌ها، توسعه کسب و کارها درجهت اقتصاد مقاومتی به مدت چهار روز، میزبان بازدیدکنندگان است.

نخستین نمایشگاه بین المللی توسعه کسب و کار تهران ۲۱ تا ۲۴ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی پایتخت برگزار می‌شود.

محل دائمی نمایشگاه های بین المللی میزبان این نمایشگاه  است که برای اولین بار در ایران برگزار می‌شود.

در نمایشگاه توسعه کسب و کار بیش از ۲۰۰ رویداد اعم از سمینار، کارگاه آموزشی، مستر کلاس و فیچر برگزار خواهد شد.

غرفه داران می‌تواننددر چهار روز حضور در نمایشگاه، با اعلام قبلی جزئیات رویدادهای خود در غرفه اعم از: نام ارائه دهنده، موضوع،توضیحات اولیه در رابطه با ارائه، زمان و عکس ارائه دهنده، به بازدید کنندگان امکان برنامه ریزی دقیق از طریق اپلیکیشن اختصاصی بازدیدکنندگان را بدهند.

 

بیشتر بخوانید: ده فرصت عالی برای حفظ ارتباط با مشتریان

سرویس تلفن گویا دفتر شما

در ۵ دقیقه صاحب دفترکار شو

دفتر کار مجازی و مرکز تماس آنلاین دفتر شما هم در این جشنواره به عنوان حامی و شرکت کننده، حضور دارد. دفتر شما به عنوان شرکت پیشرو در ارائه خدمات ارتباطی و اداری به استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا دو سرویس منشی مجازی وتلفن گویا را با تخفیف ویژه در این جشنواره عرضه خواهد کرد.

تخفیف برای استارتاپ‌ها

سه حوزه خدمات مدیریتی، حوزه خدمات فرانچایز و استارت‌آپ‌های مدیریتی از بخش های اصلی این نمایشگاه است.

در بزرگترین رویداد کسب و کار غرفه هایی با تخفیف ویژه به استارتاپ‌ها اختصاص دارد.

تهران بیزینس شو! مجموعه ای از ورک شاپ ها، مستر کلاس و سمینارها با موضوعات خدمات مدیریتی، فرانچایز و استارتاپ ها در نمایشگاه بین المللی تهران حضور دارد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۳۰۲۵۵۴۷و شماره ثابت ۰۲۱۵۴۵۱۲ تماس بگیرید.

همچنین دفترشما هم در نمایشگاه سرویس های خود را با تخفیف ویژه ای ارائه خواهد کرد.