در به‌روزرسانی جدید، تغییراتی در بخش صندوق صوتی اجرا شده است. تا پیش از این، مشترکین دفتر شما تنها می‌توانستند از فایل‌های خوش‌آمدگویی پیش‌فرض استفاده کنند. از این پس، مشترکین می‌توانند پیام خوش‌آمدگویی شخصی خود را در صندوق صوتی قرار دهند.

همچنین کاربران می‌توانند با فشردن کلید مربع (#)، پیام صوتی خود را بشنوند و در صورت لزوم، حذف کنند و مجدد ضبط کنند.

در به‌روزرسانی‌های قبلی، امکانات جدید مانند ارسال فکس داخلی به سرویس فکس اینترنتی اضافه شده بود. در این به‌روزرسانی تغییراتی در بخش صندوق صوتی اعمال شده است که نحوه‌ی استفاده از آن در ادامه توضیح داده شده است.

نحوه انتخاب فایل شخصی خوش‌آمدگویی در صندوق صوتی

با اضافه شدن این قابلیت، هر فرد و کسب‌وکاری می‌تواند، متناسب با نیازهای خود و مخاطبانش، یک فایل صوتی را ضبط و به عنوان پیام خوش‌آمدگویی انتخاب کند. این امکان، علاوه بر شخصی‌سازی بیشتر تلفن شرکت شما، می‌تواند امکان خوبی برای تاثیرگذاری بهتر شما بر مشتریان‌تان باشد.

تنها در زمان ضبط پیام خوش‌آمدگویی اختصاصی، به نیازها، سوالات و خدمات ارائه شده توسط شرکت خود توجه کنید. همچنین شنیدن توضیحاتی شفاف با صدایی آرام و متین، به جلب اعتماد مشتریان بسیار کمک می‌کند.

همچنین در به‌روزرسانی جدید، این امکان در اختیار کاربران قرار داده شده است که پس از ضبط پیام خود در صندوق صوتی، با زدن کلید مربع (#)، پیام خود را بشنوند و اگر اشتباهی رخ داده است، پیام صوتی را حذف کنند و مجدد برای ضبط پیام اقدام کنند.

در پیام خوش‌آمدگویی پیش‌فرض، امکان شنیدن پیام صوتی، برای کاربران توضیح داده می‌شود. یعنی از آنها خواسته می‌شود پس از شنیدن صدای بوق، پیغام بگذارند و سپس کلید مربع را فشار دهند. آن‌ها پس از فشردن کلید مربع این پیام را دریافت خواهند کرد:

«لطفا جهت شنیدن پیام خود عدد 1، پاک کردن پیام عدد 2 و برای ذخیره و خروج عدد 3 را شماره‌گیری نمایید»

به خاطر داشته باشید که اگر از پیام خوش‌آمدگویی اختصاصی خود استفاده می‌کنید، در صورت تمایل در انتهای ضبط پیام از کاربران بخواهید کلید مربع را فشار دهند.

برای استفاده از امکان ضبط پیام خوش‌آمدگویی و قرار دادن آن در صندوق صوتی، به منوی صندوق صوتی بروید، بر گزینه «انتخاب فایل صوتی جدید» کلیک کنید و مطابق شکل فایل پیام خوش‌آمدگویی که پیش از این ضبط کرده‌اید را بارگذاری و انتخاب کنید.

 

انتخاب پیام خوش‌آمدگویی اختصاصی در صندوق صوتی

 

اگر برای استفاده از قابلیت انتخاب فایل صوتی اختصاصی برای صندوق صوتی خود، نیاز به راهنمایی دارید، بخش راهنمای سایت قسمت نحوه قراردادن پیام خوش‌آمدگویی شخصی در صندوق صوتی را بخوانید.