شرکت پاناسونیک اعلام کرده است که سیستم‌های تلفنی مبتنی بر سانترال این شرکت در سال ۲۰۲۳ غیرفعال خواهد شد. بنابراین، اگر هنوز به سیستم‌های تلفن مبتنی بر ابر نپیوسته‌اید، اکنون زمان مناسبی برای شروع است.

جابجایی به سیستم‌های تلفنی مبتنی بر ابر مزایای بسیار زیادی دارد. در این مقاله، مواردی را بررسی می‌کنیم که باید در مورد سیستم‌های تلفن مبتنی بر ابر در مقابل سیستم‌های تلفن مبتنی بر سانترال برای کسب و کار خود بدانید.

تلفن‌های مبتنی بر ابر؛ چرا باید این فناوری را در کسب و کار خود به‌کار ببرید؟

سیستم‌های تلفن قدیمی براساس سانترال در دههٔ ۱۹۹۰ بسیار محبوب شدند. این سیستم‌ها دارای ویژگی‌هایی بودند که به کسب و کارها اجازه می‌داد تا کارهایی مانند برقراری، دریافت و انتقال تماس‌ها و ارتباط با یکدیگر را در داخل ساختمان انجام دهند. استفاده از این سیستم‌ها ارتباط کسب و کارها با مشتریان و اعضای تیم در داخل ساختمان را آسان‌تر کرد و به همین دلیل، محبوبیت بسیاری پیدا کردند. اما این سیستم‌ها قدیمی شده و در حال منسوخ شدن هستند. زیرا سیستم‌های مبتنی بر ابر خط‌بندی اتوماتیک تماس و مسیریابی خودکار را از طریق فناوری مبتنی بر ابر ممکن کرده‌اند و روند بازار نشان می‌دهد که سیستم‌های میزبان مبتنی بر ابر به زودی بهترین گزینه برای ارتباط سریع با مشتریان و ارتباط با کارکنان یک مجموعه در یک محل خواهند بود.

مزایای سیستم های مبتنی بر ابر

محبوبیت سیستم‌های مبتنی بر ابر بی‌دلیل نیست. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، جابجایی به سیستم‌های مبتنی بر ابر مزایای زیادی دارد.

مزایای تلفن ابری

  • قابلیت ارتباط از راه دور:

قرنطینه‌ها در زمان کرونا، که بسیاری از کارمندان شروع به کار از خانه کردند، دنیای تجارت را متحول کرد. شرکت‌ها باید به سرعت یاد بگیرند که چگونه کار از راه دور را مدیریت کنند. سیستم‌های تلفن مبتنی بر ابر، راه حل واضحی برای برقراری ارتباط در حین کار از راه دور بودند. سیستم‌های مبتنی بر فضای ابری به کاربر این امکان را می‌دهند که تماس‌های تلفنی را از هر مکانی و در هر زمانی برقرار کند. آنها همچنین می‌توانند به راحتی یک برنامه مخصوص را در رایانه یا تلفن همراه خود نصب کنند که آنها را قادر می‌سازد خارج از سایت ارتباطی ایمن، سریع و بدون مشکل برقرار کنند.

تلفن گویا را همین امروز رایگان امتحان کن !

 

  • دسترسی به اطلاعات خارج از سایت:

در سال‌های اخیر، کار از راه دور به طور چشمگیری محبوب شده است. سیستم‌های مبتنی بر ابر به کارکنان اجازه می‌دهند تا در خارج از سایت به اطلاعات ذخیره‌شده دسترسی داشته باشند. همه چیز، از جمله مخاطبین و داده‌های تماس، در یک ابر ذخیره می‌شود که در هر مکانی با Wi-Fi قابل دسترسی است. این امر نظارت بر تماس‌ها، گزارش‌دهی اطلاعات و دسترسی به گزارش‌های ارتباطی را بدون نیاز به حضور در یک مکان بسیار آسان می‌کند. اکنون اطلاعات شما در سراسر جهان در دسترس شماست.

با سیستم های مبتنی بر ابر، اجزای اضافی کمی برای خرید وجود دارد که آن را به گزینه ای بسیار ارزان تر تبدیل می کند. سیستم های مبتنی بر ابر نیز نیاز به تعمیر و نگهداری کمی دارند و اجزای فیزیکی پیچیده ای ندارند. در مقابل، تمام سیستم های قدیمی با هزینه های بیشتری همراه هستند. علاوه بر اینکه باید خود سیستم را بخرند، شرکت ها باید تجهیزات لازم برای کارکرد واقعی را نیز خریداری کنند. تجهیزاتی مانند گوشی‌های تلفن، روترها، و آموزش مناسب افراد برای استفاده بهینه از تمامی مواردی که گفته شد.

 

  • راه اندازی آسان تر

سیستم های مبتنی بر ابر از یک آداپتور ویپ و یک اتصال اینترنت با پهنای باند قوی استفاده می کنند. راه اندازی به تلاش بسیار کمی نیاز دارد. فقط مطمئن شوید که هر دوی این موارد را خریداری کرده اید و به درستی تنظیم کرده اید و از تجربه استفاده از سیستم تلفنی بر مبنای ابر لذت ببرید. سیستم های قدیمی نیاز به نصب و راه اندازی نرم افزاری و تجهیزات سخت افزاری دارند اجزای متعددی از جمله سیستم IP، سیم‌کشی و تلفن‌های رومیزی باید نصب و هزینه خرید تجهیزات باید پرداخت شود. این راه‌اندازی زمان و هزینه می‌برد.


چگونه تلفن ابری به گسترش کسب و کار شما کمک میکند؟


اگر در حال حاضر از یک سیستم مبتنی بر فرض استفاده می کنم چه کار کنم؟

در نهایت تغییر به یک سیستم تلفن کاملاً جدید می تواند ترسناک و استرس زا باشد، به خصوص اگر شرکت شما سال ها به یک سیستم تلفنی سانترال تکیه کرده باشد. با این حال، با پیشرفت تکنولوژی و راحتی کار از راه دور یک سیستم مبتنی بر ابر بهترین انتخاب برای آینده کسب و کار شما و برقراری ارتباط با مشتریان است.

 در دفترشما، تغییر به یک سیستم مبتنی بر ابر، تنها نیاز به ارتباط با یک کارشناس فروش، یا ثبت نام رایگان در وبسایت می‌باشد.

از طریق پرتال دفترشما یا تماس با شماره 28420-021 تماس بگیرید.