سیستم تلفن ابری به عنوان یک تکنولوژی بروز، به کسب و کارهای کوچک و بزرگ کمک می کند تا تمامی فعالیت های تلفنی خود را بهبود بخشند و کارآیی بیشتری داشته باشند. این سیستم با استفاده از سخت افزاری پیشرفته و نرم افزارهای به روز، امکاناتی را فراهم می کند که می تواند به شما کمک کند تا مسائلی مانند افزایش تقاضا، نیاز به نیروی کار از راه دور و ساده شدن روش های نرم افزاری را به راحتی مدیریت کنید. با استفاده از سیستم تلفن ابری، می توانید هزینه های تلفنی خود را کاهش دهید و به راحتی با مشتریان خود ارتباط برقرار استفاده از سیستم تلفن ابری بسیاری از مزایا را برای کسب و کارها و صنایع فراهم می کند. با این سیستم، شما می توانید به راحتی سازمان خود را گسترش دهید و بدون نیاز به هزینه های نگهداری تجهیزات جدید، همه چیز را به روز کنید. به علاوه، با استفاده از سیستم تلفن ابری، کارکنان شما می توانند با کارایی بیشتری کار کنند، بهره وری بالاتری داشته باشند و به خلاقیتشان افزوده شود. شما همچنین می توانید به سادگی نرم افزارهای شخصی خود را با این سیستم ادغام کرده و برای کارکنان خود امکان دسترسی به آنها را فراهم کنید. در نهایت، با استفاده از سیستم تلفن ابری، می توانید به کامل‌ترین امکانات تلفنی روز دنیا دسترسی داشته باشید.

 شیوع ویروس کرونا و افزایش رو به رشد کار از راه دور، سازمان ها را به تغییر رویه کاری و ارتباطات با مشتریان و کارکنان خود واداشته است. به همین دلیل، پذیرش تکنولوژی های جدید نظیر سیستم تلفن ابری برای سازمان ها بسیار مهم است. با استفاده از این سیستم، شما می توانید در هر شرایطی مانند وضعیت اضطراری و پادمی کرونا، به کارایی بیشتری دست پیدا کنید و به راحتی با کارکنان و مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. علاوه بر این، استفاده از تکنولوژی های جدید به سازمان ها کمک می کند تا همیشه به روز باشند و در برابر رقبای خود پایداری داشته باشند.

cloud phone

سیستم های تلفن ابری چگونه ارتباط بر قرار میکنند؟

سیستم تلفن های در محل از سرورهایی که در رک های مخابراتی وجود دارند ، تعذیه می شوند. صورت حساب ماهیانه شما می تواند بر اساس فاکتورهای مختلفی بسیار متفاوت باشد. و اگر شما سرورهای اختصاصی خود را داشته باشید حداقل هر ماه باید هزینه سرویس تلفن را پرداخت نمایید، هر چند که سیستم تلفن های در محل نیازمند نگهداری ، آپدیت نرم افزاری و .. نیز هستند. البته که باید هر چند سال تمامی سیستم های سخت افزاری را نیز به روز نمایید چرا که با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی ، سیستم های قدیمی کندتر شده و از رده خارج با استفاده از سیستم تلفن ابری، ‌ماهیانه تنها هزینه اشتراک خود را پرداخت می کنید و از تمامی خدمات خارج از محل تلفن ابری می توانید استفاده کنید. هزینه اشتراک ماهیانه شما کاملا بسته به تعداد دستگاه هایی است که شما در تایم مشخص از آن استفاده میکنید. مورد قابل توجه این است که شما هزینه ای که پرداخت میکنید یک هزینه همه جانبه می باشد و هیچ هزینه اضافی بابت استفاده از ویژگی های صوتی پرداخت نمی کنید. این امر باعث می شود که ماهیانه هزینه قابل پیش بینی برای سیستم تلفن خود داشته باشید.

از برتری های دیگر تلفن ابری آن است که هزینه نگهداری  و پشتیبانی سیستم ها بیشتر مربوط به شرکت عرضه کننده می باشد. در صورتی که معمولا در حالت عادی شما باید هزینه کل سیستم را پرداخت کرده و تمامی هزینه های نگهداری و تعمیرات را پرداخت نمایید.

زمانی که بیزینس شما گسترده شود شما مجبور خواهید بود که تجهیزات بیشتری را به سیستم سخت افزاری خود اضافه نمایید و آن را شخصی سازی کنید. این یکی دیگر از زمینه هایی است که می توانید از تلفن ابری استفاده نمایید و هزینه های خود را مدیریت نمایید. همچنین سیستم های تلفن ابری دارای سیستم PBX  نیز می باشند که توسط شرکت سرویس دهنده شما نگهداری و به روز می شود. تنها وسیله ای که شما باید برای استفاده از سیستم تلفن ابری استفاده نمایید،‌ یک سوییچ اینترنت قوی و تلفن با قابلیت استفاده از تلفن ابری خواهد بود.

از آنجایی که قرار نیست هزینه گزافی بابت سخت افزار بپردازید، زمانی که بخواهید بیزینس خود را گسترش دهید بسیار ساده تر خواهد بود. و می توانید هزینه های ذخیره شده را برای استخدام نیروهای جدید و یا برای افزایش فضای فیزیکی کار خود استفاده نمایید.

پشتیبانی تلفن های ابری برای مشکلاتی که ممکن است با آن رو به رو شوید بسیار راحت خواهد بود. بسیار از مشکلات به وجود آمده را می توان از راه دور اصلاح کرد و مشکلات تکنیکی نیز توسط شرکت ارائه دهنده مدیریت می شود. و این امر باعث می شود که شما درگیر قطعی سیستم یا عدم پاسخگویی نباشید.


آیا می‌خواهید هزینه های استارتاپ خود را کاهش دهید؟ کلیک کنید!


سیستم تلفن ابری آخرین تکنولوژی ها را به شما ارائه می دهد

با توجه به اینکه سیستم تلفن ابری از طریق اتصال به اینترنت ارائه می شود، تمام سرویس های مربوط به آن نیز مجازی می‌باشد. این مزیت باعث می‌شود که شما برای استفاده از ویژگی‌های صوتی، محدود به تعداد پورت های دستگاه و یا سرور مورد استفاده نباشید. با راه اندازی سیستم تلفن ابری می‌توانید هر تعداد پل کنفرانس، صندوق پستی صوتی، منشی مجازی، تلفن گویا و .. که برای کسب و کارهای خود نیاز دارید را راه اندازی کنید.

مهمترین برتری تلفن ابری آن است که هر قدر هم تکنولوژی پیشرفت کند شما نیازی ندارید که کل سیستم خود را برای به روز کردن تغییر دهید زیرا تمامی این به روز رسانی ها توسط شرکت ارائه دهنده خدمات به شما انجام می شود. در زیر به سودمند ترین ویژگی های تلفن ابری اشاره میکنیم:

  • تماس های چندگانه
  • پیام و آهنگ انتظار
  • انتقال تماس های صوتی به ایمیل
  • انتقال تماس هوشمند
  • منو های صوتی تعاملی که به عنوان منشی مجازی عمل میکند

برای رشد کسب و کار کوچک خود باید از تکنولوژی به روز استفاده کنید زیرا باعث کارایی بیشتر در محیط کار می شود. سیستم های تلفن ابری از سیستم های سخت افزاری داخل شرکت به علت هزینه سخت افزاری گران تر و هزینه های نگهداری از کارایی بیشتری برخوردار هستند. انتقال به سیستم تلفن ابری به شما امکان می دهد که از تکنولوژی به روز استفاده کرده و جایگاه شرکت خود را در آینده تضمین نمایید.

تماس با ما :

در دفتر شما، متخصصان ما با ارائه بهترین و مقرون به‌صرفه‌ترین راه‌حل‌هایی مانند منشی مجازی، فکس اینترنتی، تلفن گویا و حتی سرشماره‌های رند خط ثابت تهران، به گسترش و رشد بیزینس شما کمک می‌کنند. با تماس با متخصصان ما، می‌توانید با استفاده از به‌روزترین امکانات تلفن ابری، ارتباطی مدرن را با مشتریان خود آغاز کرده و کسب و کار خود را در آینده رقابتی‌تری قرار دهید. در همین لحظه با ما تماس بگیرید و به‌صورت آنلاین با متخصصان ما در ارتباط باشید.