در دنیای امروز و با پیشرفت روز افزون تکنولوژی، داشتن یک تلفن مجازی برای کسب و کار‌ها بطور چشم گیری رو به رشد می‌باشد. این نوع تلفن ها به هیچ خط یا دستگاه فیزیکی متصل نمی‌باشد و تنها به یک شرکت ارائه دهنده خدمات آنلاین متصل هستند.

این تلفن ها می‌توانند برای مقاصد تجاری و یا شخصی مورد استفاده قرار گیرند. استفاده از تلفن مجازی مزایای بیشتری نسبت به استفاده از تلفن های قدیمی دارد. در ادامه به برخی از مزایای این نوع تلفن‌ها می پردازیم:

انعطاف زیاد

از اصلی ترین منافع داشتن تلفن مجازی، منعطف بودن آن می‌باشد. بر خلاف تلفن های قدیمی، خطوط مجازی به نقطه ‌ی جغرافیایی خاصی وابسته نیستند و از هر جایی در دنیا قابل استفاده می باشند. به این معنا که می‌توانید از خط مجازی خود با استفاده از اینترنت در هر جای دنیا استفاده نمایید. این ویژگی تلفن مجازی باعث می‌شود که یک گزینه مناسب برای افرادی که بصورت دورکار، فعالیت میکنند یا سفرهای زیادی دارند مفید باشد. همچنین می‌توانید که تماس‌های دریافتی خود را به خط دیگر و یا صندوق تماس صوتی دیگری دایورت کنید.

مدیریت هزینه

از مزایای دیگر این تلفن‌ها کاهش هزینه‌ها و ذخیره مالی برای شماست. معمولا خطوط تلفن مجازی از خطوط معمولی تلفن ارزان تر هستند. زیرا برای استفاده و راه اندازی انها نیازی به خرید سخت افزار اضافی و یا پرداخت هزینه نصب نیستید. علاوه بر آن معمولا دارای خدماتی اضافی مانند دایورت تماس‌ها و صندوق پستی هستند که با خرید خط تلفن مجازی این خدمات را بصورت رایگان دریافت می‌کنید. این ویژگی باعث می شود که این تلفن‌ها یک انتخاب هوشمندانه برای بیزینس‌هایی باشد که با بودجه محدود مواجه هستند. و می خواهند از خدمات عالی ارتباطی با مشتریان خود برخوردار باشند.

بهبود امنیت

در نهایت از دیگر مزایای داشتن این نوع خطوط تلفن، داشتن امنیت بیشتر است. از آنجایی که این خطوط تلفنی به هیچ سخت افزار و یا دستگاه فیزیکی متصل نیستند، یک لایه محافظتی بیشتر در مقابل تماس های ناخواسته و پیام های هرزنامه دارند. همچنین بیشتر تامین کنندگان تلفن اینترنتی، خدمات امنیتی بیشتر مانند : تماس رمزی و اهراز هویت دو مرحله ای را به مشتریان خود عرضه می‌کنند. که این امر مانع از ورود هکر ها به مجموعه و سیستم می‌شود.

با این اوصاف تلفن های مجازی منافع بیشتری نسبت به خطوط تلفن قدیمی دارند: از منعطف بودن تا امنیت بیشتر. این خطوط به بیزینس‌ها امکان برقراری ارتباط با مشتریان را بدون هزینه اضافی برای سخت افزار یا هزینه نصب را فراهم می کند. اگر به دنبال برقراری ارتباط با مشتریان خود بدون محدودیت جغرافیایی هستید، باید روی تلفن های مجازی سرمایه گذاری کنید.


در همین رابطه بخوانید: تاثیر استفاده از تلفن اینترنتی در کسب و کارهای کوچک چیست؟


چرا باید از تلفن اینترنتی استفاده کنیم؟

می توانید تلفن مجازی خود را در کمتر از یک دقیقه راه اندازی کنید!

تامین کننده‌های بسیاری برای ارائه خطوط تلفن مجازی وجود دارند. که هر یک از آنها یک سرویس و مزیت را به مشتریان خود عرضه می کنند. اگر تلفن مجازی خود را از دفتر شما خریداری نمایید، می توانید بر روی بسته خریداری شده، سرویس تلفن گویا، و صندوق صوتی را رایگان دریافت نمایید. همچنین می توانید از این سرویس دفترشما به صورت رایگان تا 15 روز استفاده کنید.

۱۵ روز رایگان استفاده کنید.

برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان دفتر شما در تماس باشید.

شماره تماس مجازی خود را، راه اندازی کنید

پس از آنکه تامین کننده تلفن خود را انتخاب کردید، باید شماره تلفن مجازی خود را راه اندازی کنید. در دفتر شما کارشناسان ما قدم به قدم تا راه اندازی کامل سرویس، شما را راهنمایی می‌کنند. این فرایند شامل انتخاب منطقه ، نصب صندوق تماس صوتی و خدمات دایورت تماس می‌باشد. یاد آوری این نکته ضروری است که با خرید تلفن مجازی از دفتر شما تمامی این سرویس ها رایگان بوده و موجب پرداخت هزینه بیشتر نمی باشد.

شروع تماس

به محض راه اندازی تلفن مجازی شما می توانید که تماس های خود را شروع کنید. شما می توانید از شماره دریافت شده تماس های ورودی و خروجی داشته باشید. همچنین می توانید برای پشتیبانی مشتریان خود و تماس با آنها نیز از این تلفن استفاده کنید.

راه اندازی این تلفن ها پیچیدگی یا اتلاف وقت ندارد. با انتخاب دفتر شما و راهنمایی کارشناسان فروش ما و شروع فرایند نصب، شما شماره بیزینسی خود را در کمتر از چند دقیقه خواهید داشت.