سرویس تلفن گویا دفترشما امکانات بسیار زیادی به مشترکین می‌دهد، شما با توجه به نیاز خود می‌توانید از بخشی از این امکانات یا تمام آن استفاده کنید. یکی از ویژگی‌های جالب و کاربردی تلفن گویا امکان برقراری تا 32 تماس دو طرفه است. در این پست وبلاگ دفترشما بررسی می‌کنیم که امکان تماس ورودی همزمان چه کمکی به بسیاری از کسب و کارها به خصوص در بخش بازاریابی تلفنی می‌تواند بکند.

مرکز تماس 30 نفره فقط با یک گوشی تلفن!

اگر قرار باشد خدمات مرکز تماس داشته باشید و اپراتورها از یک سرشماره تلفن با مشتریان تماس بگیرید، نیاز به اجاره فضا، خرید تلفن سانترال، سیم‌کشی و هزینه‌های آشکار و پنهان دیگر دارید ولی با کمک تلفن گویا با هزینه بسیار پایین‌تر می‌توانید یک مرکز تماس دورکار داشته باشید که هر کدام از اپراتورهای شما از منزل و تنها با یک گوشی تلفن با مشتریان تماس بگیرند.

شماره‌ای که روی کالر آی‌دی می‌افتد همان شماره‌ای است که از دفترشما گرفته اید و مشتری می‌تواند با آن شماره تماس بگیرد و شما می‌توانید با توجه به نیازخود و تعریف داخلی‌ها مشتری را به بخش‌های مختلف انتقال دهید.

مرکز تماسی به وسعت ایران

وقتی که تنظیمات تلفن گویا را به صورتی شخصی سازی می‌کنید که هر شخص با موبایل خود و از شماره اختصاصی شما (مثلا شماره 02128420) بتواند با مشتریان تماس برقرار کند، پس تیم شما دیگر به استقرار در فضای فیزیکی و دفتر کار نیاز ندارد و هنگام استخدام اپراتور می‌توانید از هر جای ایران اپراتور تماس بگیرید. خوشبختانه ابزارهای زیادی به صورت رایگان وجود دارد که بتوانید یک تیم اپراتوری مرکز تماس را مدیریت کنید. پس دیگر انتخاب شما به یک شهر و یا یک منطقه در تهران محدود نیست و از تمام شهرها و روستاهای ایران می‌توانید اپراتور استخدام کنید.

این یعنی که با بازار بزرگتری برای استخدام نیرو در اختیار شما است و از طرفی می‌توانید افراد محلی که به فرهنگ و زبان مشتریان آن محل آشنا هستند را استخدام کنید.

شما همچنین به گزارش تماس‌ها هم دسترسی دارید و متوجه می‌شید که هر اپراتور با چه کسی و به چه میزان تماس گرفته است.

شماره ثابت تهران و 32 تماس گیرنده همزمان

اگر مشترک دفترشما نیستید، پیشنهاد ما این است که همین ابتدای کار یک شماره رُند هشت رقمی خریداری کنید، روی این شماره تلفن، امکانات کامل یک سانترال مجازی را می‌گیرید. یعنی می‌توانید پیغام خوشامدگویی تعریف کنید، زمابندی اداری و غیر اداری و منوهای تو در تو داشته باشید، فکس ارسال و دریافت کنید و البته 32 تماس همزمان ورودی و خروجی برقرار کنید.

چگونه با مشتری‌ها تماس بگیریم؟

برای برقراری تماس با مشتریان باید تنظیمات پورتال خود را طوری ویرایش کنید که امکان تماس خروجی مستقیم برقرار شود. هر اپراتور که بخواهد با مشتری تماس گیرید باید در بخش «همکاران» پورتال احراز هویت شود تا امکان برقراری تماس با موبایل خود را داشته باشد و همان طور که ذکر شد شماره اختصاصی شما روی گوشی مشتری نشان داده می‌شود.

مطلب آموزشی مهم: امکان برقراری تماس خروجی مستقیم برای سرشماره ۲ فعال شد

منشی ندارید؟ از دفترشما با هزینه کمتر اپراتور تلفنی بگیرید

دفتر شما به جز تلفن گویا سرویس دیگیری به اسم «منشی مجازی» دارد. منشی مجازی یک شخص واقعی است که طبق دستورالعمل شما تماس‌های کاری را پاسخ می‌دهد. اگر به هر دلیلی امکان استخدام منشی و اپراتور تلفنی، حتی به صورت دورکار را ندارید و نیاز به پاسخگویی تلفنی دارید، منشی‌های مجرب دفترشما می‌توانند با هزینه کمتر و دقت بالا این کار را برای شما انجام دهند.

این روزها با کمک این سرویس‌ها حجم بالایی از تماس‌ها را می‌توان بدون نیاز به خرید تجهیزات اضافه، استخدام منشی، اجاره دفتر و حتی خرید تلفن ثابت تهران مدیریت کرد.