خرید شماره تلفن مجازی تهران اکنون خیلی راحت و سریع شده است. شماره تلفن مجازی، یک خط تلفن ثابت است که بر بستر اینترنت عرضه می‌شود. برای همین به آن شماره تلفن اینترنتی تهران نیز گفته می‌شود.

 

خط تلفن مجازی به دلیل اینترنتی بودن قابلیتهای گوناگونی دارد که آن را جایگزین جدیدی برای تلفن ثابت، تلفن همراه، سیستم سانترال، فکس اینترنتی و مرکز تماس کرده است. خط تلفن ثابت مجازی دفتر شما، یک شماره تلفن ثابت تهران با پیش شماره ۲ است که محبوبترین پیش شماره برای کسب و کارهاست. البته امکان خرید خطوط با سرشماره های دیگر نیز وجود دارد.

خط تلفن ثابت مجازی در ۵ دقیقه!

دفترشما

با کمک دفترشما صاحب خط ثابت و اجاره دفتر و فکس و منشی و داشته باش

در یک جمله، شما با خرید یک خط تلفن مجازی تهران (شماره تلفن اینترنتی تهران) از «دفتر شما»  یک تلفن ثابت تهران می‌گیرید و هم فکس، هم سیستم سانترال و هم منشی باتجربه خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: خرید خط تلفن ثابت تهران

خط تلفن مجازی چه مزیتی نسبت به تلفن ثابت دارد؟

برخلاف شماره تلفن های ثابت مخابرات، برای استفاده از خط تلفن مجازی (شماره تلفن اینترنتی) نیازی به حضور در یک مکان مشخص نیست. شما هر کجا که باشید، در منزل، دفتر کار، سفر، تماسهای خود را بر روی تلفن همراهتان دریافت می‌کنید. بنابراین حتی اگر تصمیم بگیرید دفتر کارتان را جابجا کنید و یا حتی دفتر کارتان را ببندید، خط تلفن ثابت کسب و کارتان، تغییر نمی کند. بنابراین مشتریان خود را از دست نخواهید داد.

به علاوه، شما می‌توانید شماره تلفن مجازی تهران خود را در کمتر از ۵ دقیقه و به صورت اینترنتی و طی فرآیندی بسیار راحت خریداری کنید. مشترکین می‌توانند از میان هزاران شماره تلفن ۸ رقمی، ۶ رقمی و رند تهران، خط ثابت دلخواه خود را انتخاب کنند.

خرید خطوط مجازی دفترشما

 

خط تلفن مجازی چه مزیتی نسبت به تلفن همراه دارد؟

خط تلفن مجازی تهران دفترشما در واقع درست مانند شماره تلفن ثابت تهران است. و برای جذب مشتری، شماره تلفن ثابت بسیار بهتر از شماره تلفن همراه است.

به علاوه، تلفن ثابت مجازی چون بر بستر اینترنت عرضه می‌شود، امکانات متعددی می‌توان بر روی آن دریافت کرد که تلفن همراه از آنها بی بهره است. برای نمونه، شما با خریداری یک شماره تلفن مجازی تهران از «دفتر شما»، می‌توانید سرویس فکس اینترنتی، تلفن گویا و حتی منشی راه دور نیز دریافت کنید.

چگونه خط تلفن مجازی تهران بخریم؟

خط تلفن مجازی تهران همراه با امکانات یک سانترال حرفه ای به شما ارائه می شود. برای خرید سانترال مجازی به صفحه تلفن گویا بروید و یکی از بسته‌های تلفن گویا را که با نیازهای کسب و کار شما متناسب تر است انتخاب کنید. با انتخاب بسته دلخواه، به طور اتوماتیک به مراحل خرید آنلاین در پورتال «دفتر شما» هدایت می‌شوید و عملا یک خط تلفن ثابت مجازی با امکانات فوق العاده سانترال حرفه ای خریداری می کنید.

ویدیوی زیر تمامی مراحل خرید آنلاین خط تلفن ثابت مجازی و سرویس تلفن گویا را نشان می‌دهد:

نحوه خرید شماره تلفن مجازی تهران

 

پس از طی مراحل خرید و اتمام فعالسازی بسته انتخابی، نوبت به انجام تنظیمات سرویس می‌رسد. روش شخصی سازی سرویس تلفن گویا در ویدیوی زیر به خوبی نشان داده شده است:

تنظیمات و شخصی سازی سرویس تلفن گویا

 

تعریف پیام آغازین و منو های تو در تو

از جمله مواردی که می توانید شخصی سازی کنید، زمانبندی سرویس و تعریف پیام آغازین است. در پورتال «دفتر شما» این امکان برای کاربران مهیا شده که هم پیام آغازین و هم منوهای داخلی ها را برای زمانهای گوناگون به صورت مجزا و متفاوت تعریف کنند.

برای این کار کافیست در پورتال دفترشما روی خط تلفن مجازی که خریداری کرده اید کلیک کنید و وارد تنظیمات تلفن گویا شوید:

مثلاً شنبه تا چهارشنبه در ساعات ۸ تا ۱۶ پیام این باشد:

با سلام. شما با (نام خود/ نام برند) تماس گرفته‌اید. برای اطلاع از محصولات/خدمات ما عدد ۱ را شماره‌گیری کنید.

و از ساعت ۱۶ تا ۸ صبح:

با سلام. شما در ساعات غیراداری با (نام خود/ نام برند) تماس گرفته‌اید. برای گذاشتن پیغام عدد ۹ را شماره‌گیری کنید.

نحوه اجرای پیام آغازین را می توانید از میان سه گزینه متن خوان کامپیوتری، فایل صوتی و ضبط توسط گوینده (توسط اپراتورهای دفتر شما در اتاق مخصوص ضبط صدا) انتخاب کنید.

تعریف داخلی های نامحدود

اکنون نوبت به تعریف منوی داخلی و اولویت بندی شماره هایی است که می خواهید داخلی ها به آنها دایورت شوند. شماره دایورتی می تواند هم شماره ثابت و هم شماره همراه شما یا همکارانتان باشد. برای مثال، می‌توانید یک داخلی را شماره تلفن همراهتان تعریف کنید، یک داخلی را شماره همکارتان. اگر سرویس منشی دورکار هم خریداری کنید که یکی از داخلیها را هم می‌توانید گزینه صحبت با اپراتور تعریف کنید.

در همین رابطه بخوانید: چگونه برای کسب و کار خود روی شماره ثابت واتس اپ تجاری بگیریم؟

فکس و صندوق صوتی چیست؟

خط تلفن مجازی شما براحتی می تواند برای دریافت فکس و صندوق صوتی هم استفاده شود. برای این کار کافیست یکی از داخلی ها را به فکس و یکی را حسب نیاز خود به صندوق صوتی وصل کنید. حتی این امکان را دارید اگر در دسترس نبودید یا در ساعات غیرکاری تماسی با شماره تلفن مجازی شما گرفته شد، آن را به صندوق صوتی بفرستید.

جهت فعالسازی صندوق صوتی در زمان‌هایی که امکان پاسخگویی به تلفن را ندارید کافی است آن را فعال کنید و تماس گیرندگان پیغام صوتی خود را برای شما بگذارند، سپس می‌توانید در فرصتی مناسب به پیغام‌های صوتی کاربران همراه با جزئیاتی نظیر شماره تلفن، ساعت و تاریخ گوش دهید.

برای ارسال فکس نیز کافی است به پرتال دفترشما وارد شوید، فکس مربوطه را با فرمت PDF آپلود کنید و با وارد کردن شماره دریافت کننده فکس آن را ارسال کنید. به خاطر داشته باشید که به تمامی فکس‌های ارسالی و دریافتی دسترسی دارید و نیازی نیست که دریافت کننده از سرویس فکس دفترشما استفاده کند.

سانترال مجازی

در واقع با خرید خط مجازی دفترشما صاحب یک سانترال مجازی خواهید شد که می‌توانید در آن سناریوی تماس و اولویت تماس تعریف کنید، تنظیمات سانترال را خودتان به صورت آنلاین تغییر دهید و نیازی به نیروی متخصص شبکه نیست، جهت ارتقا سیستم سانترال نیازی به خرید هیچ گونه سخت افزار نیست و کافی است بسته‌ی بهتری را خریداری کنید. همچنین به گزارش تماس‌ها به صورت لحظه‌ای دسترسی دارید و جزئیات کامل آن نیز در پرتال قابل دسترسی است.

هر سؤالی دارید، در بخش نظرات همین نوشته با ما در میان بگذارید. همچنین می‌توانید با کارشناسان ما به شماره ۲۸۴۲۰۱-۰۲۱ تماس بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد آفیس مجازی به سایت «دفتر شما» مراجعه کنید.

شماره تلفن اینترنتی تهران ، خط ثابت مجازی دفتر شما