در 5 دقیقه صاحب دفترکار شوید کلیک کنید

Press ESC to close

0

افزایش فروش آژانس های مسافرتی با خدمات دفتر کار مجازی «دفتر شما»

عامل کلیدی برای افزایش فروش آژانس های مسافرتی

آژانس های مسافرتی برای اینکه بتوانند در این بازار پررقابت دوام بیاورند و به افزایش فروش برسند، باید در بخش بازاریابی خود بسیار فعال عمل کنند. قاعدتاً از یک آژانس مسافرتی انتظار می‌رود تورها و پیشنهادهای ویژه خود را با پیامک یا تلگرام به اطلاع مشتریان قدیمی و مشتریان بالقوه برسانند.

بیشتر بخوانید: ۱۰ روش برای توسعه کسب و کار

آژانس مسافرتیخب این کاری است که همه آژانس های مسافرتی انجام می‌دهند. پس برای افزایش فروش در این بازار، باید چه کرد؟

«دفترشما» چیست؟

یکی از سرویسهایی که «دفتر شما» به آژانس های مسافرتی عرضه می‌کند، مرکز تماس آنلاین است. شما با راه اندازی مرکز تماس آنلاین «دفتر شما»، نیازی به تهیه هیچ گونه سخت افزار و نرم افزاری ندارید.

تنها کاری که باید بکنید این است که فرم مرکز تماس را پر می‌کنید. سپس مشاوران ما با شما تماس می‌گیرند.

یکی از مزیت‌های اصلی راه‌اندازی مرکز تماس آنلاین «دفتر شما» این است که شما می‌توانید به انتخاب خود، به هر تعداد که می‌خواهید شماره تلفن ثابت ۶ رقمی و ۸ رقمی با کد ۲ تهران خریداری کنید.

از این پس، اپراتورهای حرفه‌ای مرکز تماس «دفتر شما» پس از هر سفر با مشتریان شما تماس می‌گیرند (هَپی کال)، میزان رضایت آنها را می‌سنجند و انتقادها و پیشنهادهایشان را دریافت می‌کنند و در قالب گزارشی به شما ارائه می‌دهند.

راه حل چیست؟

این اطلاعات و بسیار اطلاعات ارزشمند دیگری باید در پایگاه داده‌ای شما باشد، زیرا ذره ذره این اطلاعات می‌تواند برای شما حکم فروش بیشتر داشته باشد.

آژانس های مسافرتی

بسیاری از آژانسهای مسافرتی پایگاه داده‌ای قابل اعتمادی از مشتریان خود ندارند

طبیعی است که کارکنان شما فرصت کافی برای تمامی این پیگیریها را ندارند. اما نیازی به استخدام نیروی جدید نیز نیست.

«دفتر شما» عرضه‌کننده خدمات ارتباطی دفتر کار مجازی تهران راهکار هوشمندانه‌ای برای آژانس های مسافرتی طراحی کرده است.

مشکل چیست؟

بسیاری از آژانسهای مسافرتی پایگاه داده‌ای قابل اعتمادی از مشتریان خود ندارند. برای نمونه:

  • آیا می‌دانید مشتریان شما بیشتر از کدام گروه از اجتماع هستند؟
  • آیا اطلاع دارید چه تورهایی بیشترین طرفدار و چه تورهایی کمترین طرفدار را میان مشتریان بالقوه شما دارد؟
  • آیا می‌دانید مشتریانتان تا چه اندازه از سفر با آژانس شما رضایت داشته‌اند؟
  • آیا برنامه خاصی برای سالگرد تولد و ازدواج مشتریانتان دارید؟

این روزها، داشتن اطلاعات ارزشمندترین سرمایه هر کسب و کاری است. اطلاعات، مسیر حرکت شما را در بازار مشخص می‌کند و نداشتن اطلاعات از مشتریان قدیمی و بالقوه، چیزی جز کورمال کورمال راه رفتن در جاده‌ای پرپیچ و خم نیست!

سرویس مرکز تماس دفتر شما

در ۵ دقیقه صاحب دفترکار شو


فروش ۳ برابر با خدمات دفتر کار مجازی «دفتر شما»!

مزایای خدمات دفتر مجازی «دفتر شما» برای آژانس های مسافرتی

 

افزایش رضایت

با سرویس مرکز تماس «دفتر شما» آژانس های مسافرتی از میزان رضایت مشتریانشان از خدماتشان و انتقادها و پیشنهادهایشان مطلع می‌شوند.

 

کاهش هزینه‌ها

با خدمات دفتر کار مجازی «دفتر شما»، دیگر نیازی به استخدام کارمند اضافه برای گرفتن تماس با مشتریان جهت پیگیری و دادن آفر بابت مناسبتها ندارید.

 

افزایش بهره‌وری

به جای صرف وقت، انرژی و تمرکزتان برای تماس با مشتریان قدیمی و فروش تورهای جدید، با خرید سرویس‌های «دفتر شما» این وظایف را به منشی‌های ما بسپارید.

 

آژانس مسافرتی

انرژی و تمرکزتان برای تماس با مشتریان قدیمی و فروش تورهای جدید، با خرید سرویس‌های «دفتر شما» این وظایف را به منشی‌های ما بسپارید

خدمات «دفتر شما» برای آژانسهای مسافرتی، تورلیدرها و تیم های گردشگری چیست؟

مرکز تماس

با سرویس مرکز تماس (Call Center) «دفتر شما»، دیگر نگران مدیریت تماسهای انبوه خود نباشید. فرقی نمی کند این تماسها مقطعی یا دائمی است، ما می توانیم به حرفه ای ترین شکل ممکن آنها را مدیریت کنیم.

مرکز تماس «دفتر شما» چه کارهایی برای آژانسهای مسافرتی انجام می‌دهد؟

 

  • شماره تلفن اختصاصی ۶ رقمی و ۸ رقمی با کد ۲ تهران
  • تماس خروجی به تعداد نامحدود
  • دریافت و ارسال ایمیل
  • تلفن گویای پیشرفته
  • مدیریت آنلاین

 

  • اجرای طرحهای نظرسنجی
  • پاسخگویی به پرسشهای متداول
  • گرفتن سفارش تلفنی
  • چت آنلاین

برای کسب اطلاعات بیشتر فرم درخواست مرکز تماس «دفتر شما» را پر کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند و پرسشهای شما را درباره سرویس مرکز تماس آنلاین پاسخ دهند.

تلفن گویا:

آژانس های مسافرتی

سرویس تلفن گویا «دفتر شما»، تماس گیرنده را به بخش مورد نظرش وصل می‌کند.

با خرید سرویس تلفن گویا، که شروع قیمت بسته‌های آن از ماهی ۵۹ هزار تومان است، دیگر نیاز به خریداری و نصب نرم افزار، سخت افزار، سیم کشی و یا حتی خرید خط تلفن ثابت ندارید. «دفتر شما» خط ثابت ۶ رقمی و ۸ رقمی تهران با کد ۲ به همراه کلیه امکانات ارتباطی سیستم تلفن گویا را برای شما فراهم می کند.

سرویس تلفن گویا «دفتر شما» چه کارهایی برای آژانسهای مسافرتی انجام می‌دهد؟

• انتقال تماس
• تعریف داخلی‌های متعدد
• دریافت فکس اینترنتی
• صندوق صوتی
• ارسال گزارشی از تماسها
• مدیریت آنلاین

عملکرد سرویس تلفن گویا چگونه است؟

نخست به صفحه تلفن گویا مراجعه کنید و بسته‌ای را متناسب با نیازهای کسب و کار خود انتخاب کنید. به محض انتخاب یکی از بسته های تلفن گویا، به پرتال «دفتر شما» هدایت می شوید و تمامی مراحل انتخاب شماره تلفن ثابت دلخواه و خرید به صورت آنلاین انجام می گیرد.

اطلاعات کاربری پرتال دفترشما

با کلیک بر روی تنظیمات تلفن گویا می توانید سرویس را شخصی‌سازی کنید. از جمله مواردی که می توانید شخصی سازی کنید، زمانبندی سرویس و تعریف پیام آغازین است. در پرتال «دفتر شما» این امکان برای کاربران مهیا شده که هم پیام آغازین و هم منوهای داخلی ها را برای زمانهای گوناگون به صورت مجزا و متفاوت تعریف کرد.

تنظیمات تایم بندی پرتال دفترشما

مثلاً شنبه تا چهارشنبه در ساعات ۸ تا ۱۶ پیام این باشد:

سلام. شما با دفتر حقوقی… تماس گرفته اید. برای ارتباط با واحد مشاوره عدد ۱، برای ارسال مدارک عدد ۲ و برای ارتباط با اپراتور عدد ۳ را شماره گیری کنید.

و از ساعت ۱۶ تا ۸ صبح:

سلام. شما در ساعات غیراداری با دفتر حقوقی… تماس گرفته اید. برای گذاشتن پیغام عدد ۱ را شماره گیری کنید.

نحوه اجرای پیام آغازین را می توانید از میان سه گزینه متن خوان کامپیوتری، فایل صوتی و ضبط توسط گوینده (توسط اپراتورهای دفتر شما در اتاق مخصوص ضبط صدا) انتخاب کنید.

اکنون نوبت به تعریف و اولویت بندی شماره هایی است که می خواهید داخلی ها به آنها دایورت شوند. شماره دایورتی می تواند هم شماره ثابت و هم شماره همراه باشد.

برای آشنایی بیشتر با تنظیمات سرویس تلفن گویا در پرتال، راهنمای تلفن گویا «دفتر شما» را دانلود کنید یا برای اطلاعات بیشتر به سایت «دفتر شما» مراجعه کنید.
بیشتر بخوانید: راه اندازی سیستم سانترال مجازی در کمتر از ۵ دقیقه!

منشی مجازی:

شما با خرید سرویس منشی مجازی در بسته های متنوع، که از ماهی ۱۰۹ هزار تومان شروع می شود، مدیریت تماسهایتان را به یکی از منشی های حرفه ای ما می سپارید.

سرویس منشی مجازی دفتر شما

در ۵ دقیقه صاحب دفترکار شو

منشی‌های «دفتر شما» چه کارهایی برای آژانسهای مسافرتی انجام می‌دهند؟

وکلای مهاجرتی

منشی های دفترشما

•  پاسخگویی به تماسها
•  تعیین وقت ملاقات
•  پیگیری امور مراجعان
•  گرفتن تماس خروجی و وصل کردن به شما
•  دریافت و ارسال فکس به صورت اینترنتی
•  ارائه گزارشی از تماسها به شما

عملکرد سرویس منشی مجازی چگونه است؟

با مراجعه به صفحه سرویس منشی مجازی، بسته‌ای را متناسب با نیازهای کسب و کار خود انتخاب کنید. پس از انتخاب شماره و خرید سرویس نوبت به شخصی سازی می رسد. نخست، پیامد خوشامدگویی دلخواه خود را در پرتال تعریف می کنید. مثلاً:

سلام، شما با آژانس مسافرتی … تماس گرفته اید. چه طور می تونم کمکتون کنم؟»

بنابراین، منشی تمامی تماسهای شما را با همین الگو پاسخ خواهد داد. اگر تماس گیرنده پرسش متداولی داشته باشد، اپراتورهای «دفتر شما» به پرسشهایشان پاسخ می‌دهند. اگر بخواهند تور خریداری کنند نیز منشی شما در «دفتر شما» تماس را به کارمندان آژانس وصل می‌کنند.

پیام خوش آمد گویی پرتال دفترشما

سپس نوبت به تعیین اطلاعاتی می رسد که می خواهید منشی تان از تماس گیرنده دریافت کند، شامل نام و نام خانوادگی، شماره تلفن ثابت، همراه، فکس و هر اطلاعاتی که تمایل دارید از تماس گیرندگانتان در اختیار داشته باشید. بنابراین منشی شما تمامی این اطلاعات را از تمامی تماس گیرندگان دریافت می کند.

گرفتن اطلاعات پرتال دفترشما

در مرحله بعد شما می توانید پرسشهای متداول به همراه پاسخهایشان را با دسته بندی های منظم مشخص کنید تا منشی تان بر اساس این اطلاعات پاسخ تماس گیرندگان را بدهد.

اگر بخواهید با شماره تلفن ثابت که خریداری کرده اید با شماره ای تماس بگیرید، منشی این کار را برایتان انجام می دهد و تماس را به شما وصل می کند. بنابراین منشی تمامی تماسهای شما را طبق دستورالعملتان پاسخ می دهد، تماسها را به افراد و شماره های تعریف شده توسط خود شما وصل می کند، فکس ها را هم ارسال و هم دریافت و برایتان ایمیل می کند، با مشتریانتان تماس می گیرد و پیگیریهای لازم را انجام می دهد و مخلص کلام این که شما یک منشی تمام وقت و حرفه ای دارید و دیگر هیچ نگرانی ای بابت مدیریت تماسهایتان نخواهید داشت.

برای آشنایی بیشتر با تنظیمات سرویس منشی مجازی در پرتال، راهنمای منشی مجازی «دفتر شما» را دانلود کنید یا برای اطلاعات بیشتر به سایت «دفتر شما» مراجعه کنید.

با خدمات دفتر کار مجازی «دفتر شما»، آژانسهای مسافرتی می‌توانند فعالیت حرفه‌ای خود را بدون هیچ نگرانی بابت هزینه‌ها شروع کنند. شماره تلفن ثابت اختصاصی ۶ رقمی و ۸ رقمی تهران با کد ۲، شماره فکس اختصاصی، سیستم سانترال، امکان دریافت و ارسال فکس اینترنتی، منشی حرفه‌ای و باتجربه و امکانات متنوع دیگر «دفتر شما»، کسب و کار شما را در میان رقیبانتان متمایز می‌سازد.

برای دریافت مشاوره و ارتباط با بخش فروش با شماره ۲۸۴۲۰۱-۰۲۱ تماس بگیرید.