متن پیامک تبلیغاتی برای تخفیف دادن در امور بازاریابی به خصوص متن های تخفیف فروشگاهی برای حراج لباس و پوشاک یا سایر محصولاتی که تخفیف برای آنها مهم است، اهمیت فراوانی دارد و هرچه متن خلاقانه و زیباتر باشد، تاثیر زیادی در جذب مخاطب دارد. در زمینه پیامک تبلیغاتی، پنل های مختلفی وجود دارد که هرکدام از این سرویس ها خدمات متنوعی را دراختیار کاربران خود قرار می دهند. درواقع پیامک تبلیغاتی ابزار مهمی برای جذب مشتری محسوب می شود و باتوجه به اینکه در پیامک هیچگونه عکس یا فیلمی وجود ندارد، نوع متنی که برای مخاطبان ارسال می شود از اهمیت خاصی نیز برخوردار است.

پیامک های تبلیغاتی نظیر تخفیف، تخفیف ویژه، تبریک تولد و … برای مخاطبان جذابیت بیشتری دارد و صاحبان مشاغل زمانی که محصولات خود را به حراج گذاشته اند یا تخفیفات ویژه ای برای اجناس خود درنظر گرفته اند، باید با ارسال پیامک به مشتریان خود این موضوعات را به آنها اطلاع رسانی کنند. پنل های پیامکی چندین نمونه متن آماده را دراختیار کاربران قرار می دهند و افراد باتوجه به حوزه کاری خود متن تبلیغاتی را انتخاب می کنند و برای مخاطبان خود ارسال می کنند.

به طور کلی در امور بازاریابی متن پیامک تبلیغاتی فراوان است و افرادی که تمایل دارند از این راه مشتریان زیادی را جذب کنند، می توانند با پرداخت هزینه اندک پنل های پیامکی را خریداری کنند و متن های جذاب پیامک تبلیغاتی را برای مخاطبان خود ارسال کنند. که مقاله ” مقایسه هزینه اس ام اس مارکتینگ ” را بهتون پیشنهاد می کنیم مطالعه کنید که به مقایسه چند سرویس ارائه دهنده ایرانی پرداختیم

عناوینی که در ادامه مطلب به آنها اشاره خواهد شد، به شرح زیر است:

  • اصول نوشتن متن پیامک تبلیغاتی
  • چند نمونه اس ام اس تبلیغاتی موثر در جذب مخاطب

متن تخفیف فروشگاهی برای حراج لباساصول نوشتن متن پیامک تبلیغاتی با هدف رشد فروش

نوشتن متن پیامک تبلیغاتی باید طبق اصول مشخصی انجام شود و اگر اصول خاصی در نوشتن متن پیامک اعمال نشود، قطعا ارسال پیامک تاثیری در جذب مخاطب نخواهد داشت. به همین منظور اصول نگارشی و اصول محتوایی باید به صورت کامل در متن پیامک رعایت شود تا متن پیام برای مخاطب جذابیت بیشتری داشته باشد. متن پیامک محدودیت کاراکتر دارد یعنی تعداد کلمات متن پیامک نباید از مقداری که برای آن مشخص شده است، بالاتر رود و هرچه متن پیام کوتاه تر باشد، از نگاه مخاطبان جذابتر است.

درواقع مضمون کلی پیام تبلیغاتی باید مختصر و موثر باشد تا هنگامی که مخاطب پیام را می خواند از محتوا آن لذت ببرد. کلمات هدف در متن پیامک تبلیغاتی بهتر است که با علائم خاصی برجسته شوند چون باعث می شود مشتری به این کلمات توجه بیشتری داشته باشد. متن پیامک باید ساده و قابل فهم باشد و کلمات پیچیده و تخصصی نباید در متن پیامک استفاده شود. نحوه شروع متن پیامک بسیار مهم است و بهتر است در ابتدای پیامک هدف اصلی پیام تبلیغاتی مشخص شود.

در کنار اصول نگارشی، رعایت کردن اصول محتوایی در نوشتن متن اهمیت فراونی دارد و متنی که اصول نگارشی در آن رعایت شده باشد، اما محتوا جذابی نداشته باشد، برای مخاطبان اهمیت زیادی ندارد. به همین منظور متن پیامک تبلیغاتی که اصول نگارشی و محتوایی در آنها رعایت شده باشد، بسیار ارزشمند است.

چنانچه متن پیام ضرورتی داشته باشد، مخاطب توجه بیشتری به این نوع پیام ها خواهد داشت؛ به عنوان مثال متن پیامک مربوط به تخفیف ویژه یک محصول است و داخل پیام ذکر شود که اگر مشتری تعداد انبوهی از محصول را خریداری کند، از تخفیفات بیشتری نیز برخوردار خواهد شد. در اغلب موارد برای تخفیف محصول بازه زمانی مشخصی درنظر گرفته می شود و مشتری مجبور است برای بهره مندی از تخفیف در بازه زمانی مشخص شده محصول مورد نظر را خریداری کند. متن پیامک تبلیغاتی آماده در بسیاری از پنل ها وجود دارد، اما افرادی که قصد ارسال پیامک تبلیغاتی جدیدی را دارند، به آنها توصیه می شود که متن پیامک را خودشان طراحی کنند و از ایده و خلاقیت خودشان استفاده کنند.

نمونه متن پیامک تبلیغاتی برای تخفیف دادناس ام اس مارکتینگ یکی از شیوه‌های بازاریابی در عصر امروز است که به دلیل دسترسی اکثر مردم به موبایل رشد زیادی پیدا کرده و یکی از ابزارهای مهم بازاریابی به ‌حساب می‌آید که در مقاله ” اس ام اس مارکتینگ چیست ” نکاتی رو گفتیم که بهتون پیشنهاد می کنیم مطالعه کنید

چند نمونه اس ام اس تبلیغاتی موثر برای تخفیف دادن

نمونه متن پیامک تبلیغاتی املاک: متن پیامک تبلیغاتی املاک در مقایسه با سایر پیامک های تبلیغاتی کمی متفاوت است و کلماتی که در متن به کار گرفته می شود، باید در ارتباط با مشخصات کلی ملک باشد. امروزه مشاوران املاک برای تبلیغ بیشتر کسب و کار خود از این نوع پیامک ها استفاده می کنند و خوشبختانه تاثیر زیادی در جذب مخاطب نیز داشته است.

متن پیامک افتتاحیهمتن زیر به چند نمونه از پیامک تبلیغاتی آماده املاک اشاره شده است که طیف بسیار گسترده ای دارد:

« فروش چند واحد آپارتمان زیر قیمت و آماده تحویل»
« فروش فوری آپارتمان نوساز با امکانات فوق العاده واقع در منطقه ۱ تهران»

نمونه متن پیامک افتتاحیه: متن زیر یک نمونه از پیامک افتتاحیه محسوب می شود و مراکز یا فروشگاه هایی که به تازگی کسب و کار خود را شروع کرده اند، پیامک های افتتاحیه را برای مخاطبان خود ارسال می کنند.

« شعبه سوم فروشگاه در منطقه ۵ شهر تهران در تاریخ ۳۰ آذر افتتاح می شود. علاقه مندان برای حضور در مراسم افتتاحیه می توانند به آدرس زیر مراجعه کنند.»

نمونه متن تخفیف حراج لباس برای فروشگاه پوشاک: مراکزی که اجناس خود را حراج کرده اند، برای مطلع شدن مشتریان خود از این حراج انواع پیامک های تبلیغاتی را برای آنها ارسال می کنند.
« حراج فوق العاده لباس های زنانه و مردانه فروشگاه تا دی ماه ۹۹٫ »

نمونه متن پیامکی تخفیف محصولات: اغلب فروشگاه ها زمانی که برای محصولاتشان تخفیفات گسترده ای درنظر گرفته اند، بلافاصله تخفیفات اجناس را به اطلاع مشتتریان خود می رسانند.

« تخفیف ۳۰ درصدی کت و شلوار برای خوش تیپ ترین ها! تخفیف فقط تا پایان هفته»

نمونه پیامک تبلیغاتی بیمه: شرکت های بیمه مانند سایر ارگان ها برای تبلیغات خدمات خود از پیامک های تبلیغاتی پرمحتوا استفاده می کنند. چند نمونه از متن پیامک تبلیغاتی بیمه که کارایی زیادی دارد در قسمت پایین آورده شده است:

« امکان تمدید انواع خدمات بیمه به صورت آنلاین فراهم شد»
« مشترک گرامی بیمه شما به مدت ۳۰ روز تمدید شد. با تشکر از شما»

نمونه متن پیامک تبلیغاتی موسسات حقوقی و وکلا:

«بهترین وکیل پایه یک دادگستری با قبول پرداخت اقساط حق الوکاله در تهران و شهرستان ها با چندین سال سابقه کار و تجربه امور حقوقی»

«اگر در پرونده های حقوقی زمین و املاک و مستغلات مشکل داریم حتماً با وکیل متخصص ملکی مشاوره کنید وکیل متخصص امور املاک آقای…»

نمونه متن پیامک تبلیغاتی دندانپزشکان:

«زیبایی دندان‌هایتان را به کلینیک دندانپزشکی (نام برند) بسپارید»

نمونه متن پیامک تبلیغاتی فروشگاه لوازم خانگی:

«به دنبال لوازم خونگی اصل میگردی؟ دوست داری موندگاری بالایی داشته باشه؟ دلت نمی‌خواد خیلی زود خراب بشه؟ پس چرا یه سر به فروشگاه لوازم خانگی ….. نمیزنی؟»

نمونه متن پیامک تبلیغاتی طراحان سایت:

«می‌دونستی وقتی یه وبسایت حرفه‌ای داشته باشی مشتری‌ها راحت‌تر اعتماد می‌کنن؟ راستی می‌تونی طراحی سایتتو به (نام برند) بسپاری!

پنل اس ام اس امروزه به یکی از روش های موثر امور تبلیغاتی و جذب مخاطب تبدیل شده است و بسیاری از مشاغل از این طریق محصولاتشان را به فروش می رسانن در مقاله “بهترین پنل اس ام اس مارکتینگ” به مقایسه چند پنل تبلیغاتی پرداختیم که حتما مطالعه کنید