امکان همکاری در فروش با دفترشما فراهم شد: دفتر کار مجازی پدیده‌ای به نسبت نوین در سطح جهان است که در پاسخ به نیاز راه اندازی و توسعه کسب و کارهای خانگی، یا کوچک و متوسط شکل گرفته است.

دفتر کار مجازی جایگزینی مناسب برای دفتر کار سنتی است، با دفتر کار مجازی شما می‌توانید بدون نیاز پرداخت هزینه اجاره بها، حقوق پرسنل و هزینه‌های جاری یک دفتر کارحقیقی، کسب و کار خود را راه اندازی کنید و از امکانات مختلف یک دفتر کار همچون شماره تلفن اختصاصی، فکس اینترنتی، تلفن گویا، کنفرانس تلفنی و منشی مجازی استفاده کنید.

در مدتی که این خدمات در ایران هم ارائه شده با استقبال خوب استارتاپ‌ها، کسب و کارهای آنلاین، فریلنسرها، مشاغل خانگی، معلمان خصوصی و ..روبرو شده است.

دفتر مجازی مورد نیاز تمام کسانی که می‌خواهند در شهر تهران کسب و کاری داشته باشند ولی هزینه بالای اجاره دفتر کار و داشتن خط ثابت تهران و استخدام منشی و..مانع کارشان است.

شرکت عزم داده پردازان با نام تجاری دفتر شما یک شرکت دانش بنیان در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات است که خدمات دفتر کار مجازی به مشتریان ارائه می‌کند و آن‌ها را از صرف هزینه و زمان زیاد برای اجاره دفتر کار، استخدام منشی و حتی خرید خط تلفن ثابت تهران بی نیاز می‌سازد. این شرکت در ۵ سال اخیر به بیش از ۱۰۰۰ مشتری خدمات مرکز تماس و دفتر کار مجازی ارائه داده است.

بازار بزرگ و متنوع دفتر کار مجازی باعث شده که بسیاری از اشخاص حقیقی و حقوقی درخواست همکاری با بخش فروش دفتر شما را داشته باشند. امروز همکاری در بخش فروش امکان پذیر شده است.

در صورت تمایل به همکاری در بخش فروش شرایط زیر را مطالعه کرده و فرم درخواست را تکمیل کنید. پس از بررسی درخواست و ارزیابی کارشناسان با شما تماس خواهیم گرفت.

شرایط همکاری در فروش

همکاری در فروشهمکاری در فروش منوط به خرید یکی از بسته های تلفن گویا یا منشی مجازی از دفترشما می باشد و عاملین فروش بایستی همیشه بسته خود را فعال نگه دارند.

عاملیت فروش باید بر اساس مفاد قوانین و مقررات دفترشما فعالیت کند و فقط مجاز به فروش بسته ها براساس قیمتهای اعلام شده روی سایت “دفترشما” می باشد.

به هر عاملیت فروش یک «کد تخفیف» تخصیص میابد تا از آن برای ارجاع مشتریان به سایت برای خرید بسته‌های منشی مجازی و تلفن گویا استفاده نماید. کلیه مشتریانی که از «کد تخفیف» مذکور استفاده نمایند از تخفیف مازاد بهره مند شده و بنام عاملیت فروش در سیستم ثبت می شوند.

عاملیت فروش با معرفی هر مشتری جدید(خرید اول) ۵۰ هزار تومان به اضافه ۱۰درصد از خرید مشتری (پیش از محاسبه ارزش افزوده) را دریافت می‌کند.

به ازای هر بسته تمدیدی به میزان ۵ درصد مبلغ تمدید شده نیز به نماینده فروش تعلق می‌گیرد.

اگر بیش از ۳۰ درصد مشتریان معرفی شده در سه ماه متوالی، بسته های خریداری شده خود را تمدید نکنند امکان قطع همکاری با وی وجود دارد.

همکاری با عاملین فروش به شرط رعایت مفاد و قوانین تا زمانی که مشترک دفترشما می باشند فعال خواهد بود و نماینده فروش می بایست برای ادامه همکاری بسته خود را فعال نگه دارد.

تسویه حساب با عاملین فروش به صورت ماهانه انجام خواهد شد.

اگر شما هم مایل هستید که یک همکار بخش فروش باشید لطفا این فرم را پر کنید.