سیستم تلفن گویا 

راهکاری حرفه ای برای اینکه شما را جدی بگیرند

سیستم تلفن گویا اینترنتی  یا همان تلفن سانترال، به کسب و کار شما، هرچند کوچک، وجهه ای حرفه ای می بخشد. اما نمی دانم به قول معروف مَظنه دستتان هست یا نه! راه اندازی سیستم تلفن گویا کاری پردردسر، تخصصی و البته پرهزینه است. برای همین بسیاری از کسب و کارهای کوچک به محض تحقیقات درباره آن و اطلاع از دردسرها و قیمت هایش قیدش را می زنند.

اما می دانستید که اکنون می توانید خط تلفن ثابت (قابلیت پاسخگویی بر روی تلفن همراه)، سیستم تلفن گویا، فکس اینترنتی و حتی منشی را همه از یک جا تهیه کنید؟ صبر کنید! جالب تر هم می شود. شما برای تهیه این سرویس ها و راه اندازی سیستم تلفن گویا نه به تجهیزاتی نیاز دارید و نه حتی به یک مکان فیزیکی! با ما همراه باشید:

کاربرد شماره تلفن مجازیشماره تلفن ثابت و تلفن گویا از ما، توسعه کسب و کار از شما!

چه کار کنیم که مشتریان کسب و کار ما را جدی بگیرند؟

  • شماره تلفن همراه قدغن!

برای این که کسب و کارتان وجهه ای حرفه ای و قابل اعتماد داشته باشد، توصیه ما این است که به هیچ عنوان شماره تماس کسب و کار خود را شماره تلفن همراهتان قرار ندهید. تجربه نشان داده که مشتریان بالقوه وقتی می بینند برای تماس با کسب و کار شما تنها یک شماره تلفن همراه در اختیارشان قرار داده اید، همان لحظه اول دچار تردید می شوند که آیا با شما تماس بگیرند و یا به سراغ رقیبتان بروند که شماره تلفن ثابت دارد. و اغلب گزینه دوم را انتخاب می کنند.

سیستم تلفن گویا

در بازار به شدت رقابتی کسب و کار گاهی فاکتورهای به ظاهر کوچکی مانند شماره تلفن می تواند عامل برتری یک کسب و کار بر رقیبانش باشد.

تهیه شماره تلفن ثابت نیز دیگر مانند گذشته نیست که مجبور باشی به مخابرات درخواست بدهی و منتظر باشی تا خط را تا دم در آدرسی که می خواهی بکشند. اکنون می توانی به سادگی از منزل به صورت اینترنتی با خرید و راه اندازی سیستم تلفن گویا از «دفتر شما» در عرض چند دقیقه، یک خط تلفن ثابت اختصاصی و یک خط فکس اختصاصی به شما واگذار می شود. با سرویس فکس اینترنتی می توانید فکسها را با ایمیل خود دریافت کنید.

  • با سیستم تلفن گویا همراه به جمع حرفه ای ها بپیوند.

راه اندازی سیستم تلفن گویا «دفتر شما»، که به تلفن گویای ابری نیز معروف است، برخلاف سیستم تلفن گویا معمولی که در بالا به آن اشاره کردیم، هیچ هزینه ای بابت راه اندازی و تهیه تجهیزات برای کاربر ندارد. اما چرا؟ چون این سیستم مبتنی بر اینترنت است و شما در واقع از تجهیزات پیشرفته مستقر در «دفتر شما» استفاده می کنید. شما می توانید تا ۹ داخلی برای هر شماره تلفن ثابت خود تعریف کنید.

اکنون وقتی مشتری با شماره تلفن ثابت شما تماس می گیرد، به جای این که شما خودتان مستقیم به تماس پاسخ دهید، پیغامی از پیش ضبط شده با هر متنی که شما بخواهید برایش پخش می شود و پس از معرفی داخلی ها، مشتری می تواند داخلی مورد نظر خود را بگیرد و فرد موردنظر وصل شود. جالب اینجاست که برای داخلی ها می توانید هر شماره ای، ثابت یا همراه، تعریف کنید، که اینها همه در پشت صحنه است. یعنی مشتری فقط داخلی را می گیرد و به فرد موردنظر وصل می شود.

گاهی عاقلانه ترین تصمیم کم هزینه ترین تصمیم است. شما نیز با تهیه خط تلفن ثابت و راه اندازی سرویس تلفن گویا «دفتر شما»، به جمع حرفه ای ها می پیوندید؛ حرفه ای هایی که عاقلانه تصمیم می گیرند سرمایه خود را به جای هدر دادن برای تهیه تجیزات، صرف بازاریابی و توسعه کسب و کارشان کنند.

اگر در زمینه خریداری و راه اندازی سرویس تلفن گویا پرسشی دارید، در بخش «دیدگاه شما» با ما در میان بگذارید یا با شماره ۲۸۴۲۰۱-۰۲۱ تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از وبسایت «دفتر شما» دیدن کنید.