خط تلفن ۵ رقمی و ۶ رقمی به این دلیل که راحت به خاطر سپرده می‌شوند و اعتبار خاصی به کسب و کار می‌دهد، برای صاحبان مشاغل بسیار جذاب است.

خط تلفن 5 رقمی چیست؟

خط تلفن 5 رقمی یا خط رند خطوطی هستند که ترکیب اعداد در آن‌ها به گونه‌ای است که افراد به راحتی می‌توانند آن‌ را به یاد بیاورند. مثلا 99999 از ترکیب 5 عدد 9 تشکیل شده و بسیار رند است.

 

مزایای خط تلفن 5 رقمی برای کسب و کارها

با به کارگیری خط تلفن 5 رقمی در کسب و کار شرکت‌ها می‌توانند به آسانی رضایت مشتریان را افزایش دهند. اگرچه، در صورتی که کسب و کارها یک شماره تلفن ساده و رند نداشته باشند این موضوع میسر نمی‌شود و مشتریان شماره تلفن آن‌ها را نمی‌توانند به خاطر داشته باشند. به همین علت، اکثر سازمان‌ها به دنبال استفاده از خطوط رند برای راه ارتباطی تلفنی خود هستند.

استفاده از خط تلفن 5 رقمی مزایای زیادی به همراه دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره کرده‌ام.

1. میزان تماس مشتریان را افزایش می‌دهد

از آن جایی که امروزه مشتریان دغدغه‌های فراوانی دارند بنابر این یادآوری شماره تلفن کسب و کارها می‌تواند کمی چالش برانگیز باشد. در حقیقت، به خاطر داشتن شماره تلفن‌های مختلف این روزها بسیار سخت است چون افراد به جای اینکه داده‌ها را در ذهنشان به خاطر بسپارند در تلفن همراه خود ذخیره می‌کنند.

اگرچه، از آن جایی که خطوط رند با ترکیب رندی از ارقام طراحی می‌شوند در واقع یادآوری آن‌ها کار سختی نیست. اگر مشتریان بتوانند شماره‌ی شرکتتان را به یاد بیاورند می‌توانند در هر زمانی به شما دسترسی داشته باشند و محصولی سفارش دهند یا درخواست خود را مطرح کنند. در نتیجه، با افزایش میزان تماس‌های مشتریان می‌توانید فروش و سود خود را بیشتر کنید.

در همین رابطه بخوانید: خرید خط تلفن ۶ رقمی تهران

 

2. اعتبار برندتان را بیشتر می‌کند

همچنین خطوط تلفن 5 رقمی چون باعث می‌شوند کسب و کارتان حرفه‌ای‌تر به نظر برسد به بهبود برندتان نیز کمک می‌کنند. اکثر مشتریان می‌دانند که خطوط رند قیمت بالایی دارند بنابراین تصور می‌کنند با شرکتی بزرگ طرف هستند. پس اگر یک استارتاپ و کسب و کاری کوچک هستید با داشتن خط تلفن 5 رقمی مشتریان کسب و کارتان را برندی معتبر در نظر می‌گیرند.

 

3. می‌تواند درآمدتان را افزایش دهد

اکثر مواقع افراد زمان محدودی برای به خاطر سپردن یا نوشتن شماره تلفن کسب و کارها دارند. در برخی مواقع نیز در حال رانندگی هستند. این بدین معنی است که اگر شماره تلفن شما بر روی یک بیلبورد باشد آن‌ها کمترین زمان را برای یادداشت آن یا به خاطر سپردن آن دارند. همچنین اگر در تلوزیون آگهی تبلیغاتی پخش کنید آگهی شما فقط به مدت چند ثانیه پخش خواهد شد پس ممکن است مشتریان بالقوه زمان کافی برای به خاطر سپردن آن نداشته باشند.

اگرچه با استفاده از خط تلفن 5 رقمی یادآوری شماره تلفنتان برای افراد آسان‌تر خواهد بود. حتی زمانی که افراد در حال رانندگی هستند و شماره‌ی شما را بر روی یک بیلبورد می‌بینند یا آگهی تبلیغاتی شما را در تلوزیون تماشا می‌کنند سادگی و رند بودن شماره تلفنتان به آن‌ها اجازه می‌دهد به راحتی آن را به خاطر بسپارند. این بدین معنی است که هر چه افراد بیشتری بتوانند شماره‌ی شما را به یاد داشته باشند در نتیجه در طولانی مدت فروش و درآمد بهتری خواهید داشت.

در همین رابطه بخوانید: بهترین روش‌های تبلیغات برای جذب مشتری و افزایش فروش چیست؟

 

دریافت خط تلفن 5 رقمی از مخابرات چگونه است؟

برای دریافت شماره تلفن ۵ رقمی حتما باید به مرکز مخابراتی مبدا حضوری مراجعه کنید. هنگام مراجعه نیز باید مدارکی آماده همراه خود داشته باشید.

 

به نقل از وبسایت مخابرات، مدارک موردنیاز برای دریافت شماره تلفن ۴ رقمی و ۵ رقمی از این قرار است:

  • نامه درخواست شرکت
  • تصویر اساسنامه و مدارک ثبت شرکت
  • آگهی روزنامه رسمی با تاریخ حداکثر ۲ سال قبل
  • آخرین آگهی تغییرات شرکت در روزنامه رسمی
  • معرفی نامه متقاضی که ممهور به مهر شرکت و به امضاء صاحبان امضاء رسیده باشد
  • کپی شناسنامه مدیر عامل و نماینده شرکت
  • ارائه فرم کداقتصادی

 و از همه مهمتر، خود را برای رفت و آمد بسیار و مشکلات مختلف آماده کنید و به قول معروف کفش آهنین به پا کنید.

 

دریافت خط تلفن 5 رقمی از دفترشما در عرض 5 دقیقه

برای کسب و کارهایی که به دلیل سادگی به خاطرسپاری شماره های ۵ رقمی اقدام به دریافت این خطوط می‌کنند، ما پیشنهاد ساده‌تر و بسیار سریعتری داریم. متقاضیان می‌توانند با خرید خط تلفن ۶ رقمی و یا حتی خطوط تلفن ۸ رقمی رند، خود را از دردسرهای مراجعه مکرر به مخابرات و انتظار برای واگذاری خط خلاص کنند.

خدمات ارتباطی «دفترشما» هر چند وقت یک بار تعدادی خط تلفن ۶ رقمی برای خرید در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. علاوه بر خطوط ۶ رقمی، علاقمندان می‌توانند در هر زمان که بخواهند خطوط تلفن ۸ رقمی رند را بصورت آنلاین و در عرض ۵ دقیقه خریداری کنند. تنها کاری که باید بکنید این است که با همکاران فروش ما به شماره ۲۸۴۲۰۱-۰۲۱ تماس بگیرید تا بهترین گزینه‌ها را به شما معرفی کنند یا از طریق ثبت نام در پرتال دفترشما خط مورد نظرتان را انتخاب کنید و آن را فعالسازی کنید.

 

خدمات جذاب بر روی خطوط دفترشما

علاوه بر اینکه می‌توانید خطوط ۶ رقمی و خطوط رند ۸ رقمی را بصورت آنلاین و تنها در چند دقیقه خریداری کنید، بر روی خط خود سرویس تلفن گویا (سانترال) و سرویس منشی و سرویس مرکز تماس نیز دریافت می‌کنید.

۱. سرویس تلفن گویا چیست؟

سانترال مجازی

سرویس تلفن گویا سرویسی برای مدیریت تماسهاست. درست مانند تلفن سانترال شما برای شماره تلفن مجازی خود پیغام خوشامدگویی و ۱۰ داخلی تعریف کنید. برای هر یک از این داخلیها یک یا چند شماره تلفن (ثابت یا همراه) تعریف می کنید تا آن داخلی به فرد مورد نظر وصل شود. اگر هم تماس پاسخ داده نشود، تماس گیرنده به صندوق صوتی وصل می شود تا پیغام خود را بگذارد. بدین ترتیب هیچ تماسی بی پاسخ نمی‌ماند.

 

۲. سرویس منشی مجازی چیست؟

منشی مجازی

با خرید سرویس منشی مجازی تمامی تماس های شما را منشی های حقیقی و باتجربه، طبق دستور العملی که شما در پنل آنلاین خود در اختیارشان قرار داده اید پاسخ می‌دهند. همچنین در صورت نیاز، با هماهنگی شما، تماس به تلفن (ثابت یا همراه) شما و یا همکارانتان وصل می شود. پس از پایان مکالمه، گزارشی از تماس، با پیامک و ایمیل و به زودی با تلگرام به شما ارسال می‌شود.

 

۳. سرویس مرکز تماس چیست؟

مرکز تماس کسب و کار

با خرید سرویس مرکز تماس، شما به هر تعداد که بخواهید خط تلفن ۶ رقمی، ۸ رقمی رند یا عادی انتخاب می‌کنید و سرویس را به صورت آنلاین خریداری می‌کنید. بنابراین می‌توانید در عرض چند دقیقه بدون نیاز به خریداری تجهیزات مرکز تماس و استخدام منشی و اپراتور مرکز تماس خود را راه اندازی کنید.

پیشنهاد ما این است که به جای خرید خط ویپ که برای استفاده از آن به اینترنت نیاز دارید، با خرید خط تلفن ثابت تهران از دفترشما که سرویس های دفتر کار مجازی روی آن قرار دارد، از این خدمات بهره مند شوید