خط رند به خطوطی می‌گویند که اعداد با ترتیب خاصی کنار یکدیگر قرار بگیرند که تلفظ و به خاطر سپرده شدن آن‌ها هم بسیار آسان‌ است. خطوط رند در میان برخی از کسب و کارها رواج بیشتری دارد ولی استفاده از آن برای همه‌ی کسب و کارها کاربردی است.

مزایای خط رند برای کسب و کار

دسترسی مشتری به شما را آسان می‌کند

خط رند تهران شماره تلفن ثابتی است که از ترکیب چندین عدد تشکیل شده و به کسب و کار نوپا شما اختصاص پیدا می‌کند. داشتن یک تلفن ثابت تهران راهی هوشمندانه برای کمک به مشتریان جهت به یادآوردن شرکت شما و چگونگی دسترسی به آن است. اندازه‌ی کسب و کارتان و بازاری که در آن حضور دارید اهمیتی ندارد، داشتن یک خط تلفن ثابت رند مزایایی برای کسب و کارتان خواهد داشت که در ادامه به شما خواهم گفت.

 

شما را به مشتریان معرفی می‌کند

انتخاب درست خط رند باعث می‌شود افراد با یک نگاه اجمالی متوجه کسب و کارتان شوند. می‌توان از اعداد برای توصیف خودتان استفاده کنید. مثلا اسنپ برای تاکسی تلفنی از شماره تلفن 1551 و تپسی از 1630 استفاده کرده‌اند. به خاطر داشته باشید که خط رندتان باید ساده باشد و از ترکیبی که باعث گیج شدن مشتریان می‌شود استفاده نکنید.

 

حرفه‌ای به نظر می‌رسید

حتی اگر تازه به دنیای کسب و کار وارد شدید، داشتن یک خط رند تهران راه خوبی برای به دست آوردن اعتبار برای شرکت شما است.

زمانی که شخصی با شما تماس میگیرد و با سیستم تلفنی پیشرفته مواجه می‌شود که به آن‎ها اجازه می‌دهد به جایی که می‌خواهند هدایت شوند هم حس خوبی می‌گیرد و هم راحت‌تر اعتماد می‌کند. زمانی که از شماره‌ی رندی که مناسب کسب و کار شما است استفاده می‌کنید، به یکپارچه شدن شرکت کمک خواهید کرد و تصویر مشتری از برندتان را نیز بهبود می‌دهید.

 

آسان به خاطر سپرده می‌شود

اگر شماره تلفن شما ساده به خاطر سپرده نشود، مشتریان را از دست می‌دهید. در زمانی که افراد مشغله‌های مختلفی دارند میزان توجه آن‌ها هم کمتر خواهد شد، بنابراین شما باید در این مواقع به ذهنشان سپرده شوید. در زمان تبلیغات و اجرای کمپین دیجیتال مارکتینگ شماره‌ی رند راهی مناسب برای جلب توجه آن‌ها است. به خصوص برای کسب و کارهایی که از تبلیغات بیلبوردی استفاده می‌کنند بسیار مناسب است چون مشتریان بالقوه در زمان تماشای بیلبورد فرصت کمی برای درک تبلیغ و به خاطر سپردن اطلاعات آن دارند.

 

انعطاف پذیری می‌دهد

زمانی که برای کسب و کارتان خط رند دارید، انعطاف پذیری بیشتری دارید. به یک مکان وابسته نیستید و مشتریان به اینکه در کجا قرار دارید توجه نمی‌کنند. مثلا اگر دفتر کارتان در تهران قرار ندارد و قصد دارید در بازار تهران هم فعالیت کنید با شماره تلفن مجازی رند هم اعتبار کسب می‌کنید و هم مشکلتان برطرف می‌شود.

 

چگونه خط رند تهران بخریم؟

خرید خط رند تهران

داشتن شماره‌ی رند تهران برای کسب و کارتان به شما کمک خواهد کرد که به ذهن افراد سپرده شوید، حرفه‌ای‌تر به نظر برسید و مشتری‌های بیشتری به دست بیاورید.

ما در دفترشما سعی کرده‌ایم در عرض 5 دقیقه امکان خرید خطوط رند ثابت را برای کسب و کارها فراهم کنیم. این خطوط با پیش شماره‌ی تهران شروع می‌شوند و 6 رقمی هستند. امکانات مختلفی را برای استفاده بر روی خطوط قرار دادیم که شامل نصب تلفن گویا، فکس اینترنتی و صندوق صوتی می‌شود. علاوه بر این امکان مشاهده‌ی گزارش تمامی تماس‌ها، برقراری تماس خروجی و تعریف نامحدود داخلی هم وجود دارد.

برای استفاده از این خطوط کافی است یک خط ثابت تهران را انتخاب و سپس شماره‌ی موردنظرتان را بخرید.