بیشتر شرکت‌ها و مغازه‌ها در مکان‌های اجاره‌ای مشغول فعالیت هستند و باید هر سال قرارداد اجاره خود را تمدید کنند. به همین دلیل بعد از یک، دو یا چند سال بالاخره یا مجبور می‌شوند یا تصمیم می‌گیرند که به مکان جدیدی نقل مکان کنند. یکی از مشکلاتی که این صاحبان کسب و کارها هنگام هر جابجایی با آن رودررو هستند تغییر شماره تلفن ثابت کسب و کارشان است.

متاسفانه تغییر شماره تلفن برای یک کسب و کار اصلاً اتفاق خوبی نیست و ممکن است تعداد زیادی از مشتریانشان را که از طریق تلفن با آنها در تماس بودند را از دست بدهند. بنابراین این دسته از کسب و کارها برایشان این سوال مطرح می‌شود که آیا راهی وجود دارد که خط تلفن بی سیم کشی داشته باشند؟ تلفنی که مجبور نباشند با هر جابجایی شماره اش را تغییر دهند؟

 

خطوط تلفن بدون سیم کشی را از کجا تهیه کنیم؟

خوشبختانه سرویسی وجود دارد که دقیقاً نیاز این دسته از صاحبان مشاغل را برطرف می‌کند. یعنی می‌توانند خط تلفن ثابت بی سیم داشته باشند و از هر کجای ایران تماس‌های خود را بر روی گوشی تلفن همراهشان پاسخ دهند. این سرویس خط تلفن مجازی نام دارد.

شما هر جای ایران که باشید بدون نیاز به فضای فیزیکی و اجاره دفتر کار در کمتر از 5 دقیقه می‌توانید شماره تلفن ثابت تهران دریافت کنید و روی این شماره داخلی‌های متعدد تعریف کنید تا به شماره موبایل شما یا هر تعداد شماره‌ای که می‌خواهید تماس انتقال پیدا کند.

این فناوری پیشرفته چند سال است که به ایران آمده و روز به روز بر تعداد مشترکین آن افزوده می‌شود. چون افراد به روش‌های مدرن‌تر و هوشمندانه تری برای مدیریت کسب و کار خود روی آورده‌اند و فناوری مدرن خطوط تلفن مجازی نیز متناسب با نیازهای کسب و کارهای مدرن است.

تفاوت خطوط بدون سیم کشی با خطوط عادی چیست؟

همان طور که از اسمش پیداست خطوط بدون سیم کشی بدون نیاز به سیم و تلفن قابل استفاده هستند در حالی که برای استفاده از خطوط عادی باید از قبل در ساختمان سیم کشی وجود داشته باشد و سپس تلفن را به آن متصل کرد.
این خطوط در فضای ابری میزبانی می‌شوند و به آنان خطوط ابری هم گفته می‌شود. با استفاده از این خطوط می‌توانید در هر نقطه از کشور فقط با تلفن همراه یا لپ تاپ خود به تماس‌ها پاسخ دهید.

در همین رابطه بخوانید: تفاوت‌های تلفن ابری و تلفن ثابت چیست و کدام برای کسب و کار من مناسب است؟

 

خط تلفن ثابت بدون نیاز به مکان فیزیکی

از آنجایی که بر خلاف خطوط تلفن ثابت، خطوط بدون سیم کشی وابسته به مکان فیزیکی نیستند، بسیاری از افراد حتی بدون اجاره دفتر کار و مغازه با استفاده از این خطوط اقدام به راه اندازی کسب و کار خود می‌کنند. بنابراین از هر کجای ایران که باشند می‌توانند تماسهای کسب و کار خود را پاسخ دهند.

به دلیل این مزیت جابجایی، این سرویس به شدت مورد توجه فریلنسرها، کسب و کارهای خانگی، وکلا، فروشگاههای آنلاین و غیره قرار گرفته است. و به دلیل اینکه وابسته به هیچ مکان فیزیکی خاصی نیست، مغازه دارها، کاسب ها و مدیران شرکتهایی که مجبور به جابجایی مکان خود هستند و یا در سطح شهر رفت و آمد زیادی دارند نیز به این خطوط بدون سیم کشی روی آورده‌اند.

در همین رابطه بخوانید: انواع شماره مجازی کدامند و چه کاربردی برای کسب و کار دارند؟

خطوط تلفن بدون سیم کشی (مجازی) چه مزیتی به خطوط تلفن معمولی دارد؟

  • راه اندازی در ۵ دقیقه در هر ساعت از شبانه روز به صورت آنلاین
  • بدون نیاز به مکان فیزیکی
  • قابلیت پاسخگویی به تماسها از سرتاسر کشور
  • دارای سرویس تلفن گویا

«دفترشما» عرضه‌کننده خدمات ارتباطی دفاتر کار مجازی این خطوط را بر روی سرویس تلفن گویا مجازی به مشترکین عرضه می‌کند که از امکانات متعددی برخوردار است.

امکانات سرویس تلفن گویا

  • خط تلفن ثابت کد ۲ تهران (انواع معمولی، رند، ۸ رقمی، ۶ رقمی و ۵ رقمی)
  • راه اندازی در ۵ دقیقه
  • امکان شخصی سازی های گوناگون (پیام آغازین، موسیقی متن، داخلی‌ها، انتقال و دایورت تماس، زمانبندی سرویس و غیره)
  • سانترال پیشرفته
  • تعریف داخلی‌های متعدد
  • فکس آنلاین
  • صندوق صوتی
  • انتخاب شماره تلفن از بین هزاران گزینه
مشاهده بسته‌های تلفن گویا

نتیجه گیری

اگر به دلیل نوع کسب و کار خود به خطوط تلفن بدون سیم کشی نیاز دارید، بهترین گزینه برای شما خطوط تلفن مجازی است. تهیه خط تلفن مجازی بسیار راحت و سریع است و شما می‌توانید همزمان به هر تعداد که می‌خواهید خط تلفن تهیه کنید. این خطوط در پاسخ به نیاز کسب و کارهای نوین و پویا طراحی شده‌اند تا صاحبان کسب و کارها از هر کجا که هستند تماس‌های کسب و کار خود را پاسخگو باشند.