خبر خوب برای متقاضیان خطوط رند: امکان رزرو شماره تلفن ثابت

« رزرو شماره تلفن » جدیدترین امکان  پرتال دفتر شما است که خبر خوبی برای متقاضیان خطوط رند یا شش رقمی است.

ممکن است شما فعلا نیازی به سرویس تلفن گویا یا منشی مجازی دفتر شما نداشته باشید. از طرفی بخواهید شماره رُند یا شش رقمی دریافتی را حفظ کنید و یا حتی شماره ای که انتخاب کرده اید را همچنان به صورت رزرو داشته باشید. خبر خوب اینکه اکنون می‌توانید شماره تلفن دلخواه خود را رزرو کنید و هر زمان که مایل بودید اقدام به خرید بسته مورد نظر خود کنید.

بیشتر بخوانید: پرتال دفتر شما چگونه کار می‌کند؟

بیشتر بخوانید: قابلیت عدم ورودی (no input) به پرتال دفترشما اضافه شد

چگونه شماره دلخواه خود را رزرو کنم؟

متقاضیان پس از ورود به پرتال دفتر شما به منوی«شماره‌ها» رفته و با کلیک بر روی «تنظیمات پیشرفته» قسمت «جدا سازی خط از بسته» را انتخاب می‌کنند. با این کار شما در واقع شماره مورد نظر خود را از سرویس انتخابی جدا کرده و آن را به صورت مجزا رزرو می‌کنید.

دفترشما

پرتال دفترشما ( شماره ها)

حالا می‌توانید شماره رند یا شش رقمی و یا شماره ای که مورد توجه تان است را تا هر زمان که بخواهید به صورت رزرو داشته باشید.

به خاطر داشته باشید، وقتی خطی از بسته جدا شود بایستی تمدید نیز جدا از بسته انجام شود.

هزینه رزرو:
خط ۸ رقمی ماهانه ۱۴ هزار تومانهزینه رزرو:
خط رند ۸ رقمی ماهانه ۵۰ هزار تومان هزینه رزرو:
خط ۶ رقمی ماهانه از ۳۵۰ هزار تومان

هزینه رزرو خطوط چقدر است؟

دفتر شما به تازگی تعدادی شماره رند تلفن ثابت ۸ رقمی تهران برای فروش در اختیار کسب و کارها قرار داده است. پیشنهاد می کنیم فرصت را غنیمت بشمارید و با مراجعه به لیست شماره تلفن های رند ۸ رقمی این مجموعه، شماره ای رند و یا شماره ای با رقم‌های مشابه تلفن همراه خود انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: فرصت محدود خرید شماره رند تهران

اما اگر تنها بخواهید این خطوط را رزرو کنید و یا هر شماره دیگری اعم از ۸ رقمی معمولی و یا ۶ رقمی، نرخ رزرو ماهانه آن به این شرح است:

  • خط معمولی ۸ رقمی ماهانه ۱۴ هزار تومان
  • خط رند ۸ رقمی ماهانه ۵۰ هزار تومان
  • خط شش رقمی ماهانه از ۳۵۰ هزار تومان است.

هر سوالی در زمینه خدمات دفتر کار مجازی و رزرو خطوط دارید، با شماره ۲۸۴۲۰۱-۰۲۱ با کارشناسان ما تماس بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز به وبسایت «دفتر شما» سربزنید.