در 5 دقیقه صاحب دفترکار شوید کلیک کنید

Press ESC to close

1

آشنایی با مشاغل خانگی در چین

مشاغل خانگی در چین

آیا با مشاغل خانگی در چین آشنایی دارید؟ اقتصاد چین به عنوان دومین بزرگترین و سریعترین رشد در جهان و همچنین بزرگترین صادر کننده و وارد کننده کالا در سطح جهان ارزیابی شده است. برخی از نکات مثبتی که ممکن است در چین کسب کنید عبارتند از: فن آوری ارزان و قابل اعتماد، نیروی کار ارزان و پرمصرف، زمین حاصلخیز و آب و هوای خوب و … چین همچنین کشوری است که به عنوان دومین کشوری که قدرت خرید در مقایسه با بقیه جهان در آن بالا است.
اکنون اگر از خود می پرسید که چگونه چین جایگاه خود را در اقتصاد جهانی بالا برده است، پس باید در مورد مشاغل کوچکی که در این کشور تبلیغ می شوند مطالعه کنید. این مشاغل که معمولاً در تیترهای خبری قرار نمی گیرند، در حالی که درآمد زیادی دارند.
بنابراین اگر در چین هستید یا قصد دارید برای راه اندازی مشاغل شخصی و ایده کسب و کار خانگی دارید به چین سفر کنید، پس باید برخی از فرصت های شغلی که در چین رونق دارد را در نظر بگیرید  در ادامه لیست مشاغل خانگی در چین را ذکر کردیم.

فروشگاه آنلاین اینترنتی

چین همچنان یکی از کشورهای جهان است که از فناوری پیشرفته و محیط رشد فروشگاه های آنلاین برخوردار است. اگر در چین زندگی می کنید می توانید راه اندازی فروشگاه آنلاین و انواع کسب و کار اینترنتی را در نظر بگیرید. نکته خوب در مورد فروشگاه آنلاین یا بستر تجارت این است که نیازی نیست همه محصولات ذکر شده در فروشگاه آنلاین خود را در انبار خود داشته باشید.

مشاغل خانگی در چین

فروشگاه آنلاین اینترنتی از مشاغل خانگی در چین

شما می توانید با تولیدکنندگان به توافق برسید و آن ها می توانند کالاها یا خدمات خود را در لیست شما قرار دهند.
همه در چین به اینترنت دسترسی ندارند اما بیشتر مردم دسترسی دارند. این دلیل آن است که راه اندازی کسب و کار آنلاین یک انتخاب هوشمندانه است زیرا یک درآمدزایی در خانه آسان و موفق است. اطمینان حاصل کنید که استراتژی بازاریابی دیجیتال را در چین به کار ببرید.

تلفن های همراه و لوازم جانبی کسب و کار

بدیهی است که می توانید تلفن های همراه و لوازم جانبی ارزان تری را در چین تهیه کنید. این یک سرمایه گذاری بسیار سودآور است که هر کسی می تواند در چین شروع کند.
تمام کارهایی که برای بزرگ شدن در این نوع تجارت باید انجام دهید جستجوی شرکایی در خارج از سواحل چین است که بتوانید تلفن های همراه و لوازم جانبی آن ها را تهیه کنید. خواسته های جهانی برای باتری ها، شارژرها، سیم های USB، کارت های حافظه، بانک های باتری، پوشش تلفن و غیره زیاد است و فقط از چین است که می توانید این اقلام را با نرخ ارزان تری تهیه کنید.
بیشتر بخوانید: آنچه باید درباره کسب درآمد از بیت کوین بدانیم+اینفوگرافی

تولید مواد غذایی در مقیاس کوچک

تجارت تولید مواد غذایی یک تجارت ایمنی است. نه تنها در چین بلکه در سراسر جهان. صنایع غذایی همیشه در هنگام بررسی چگونگی راه اندازی مشاغل شخصی خود یک انتخاب مطمئن بوده اند. هر کس غذا را دوست دارد و به آن احتیاج دارد. و مطالعات قبلاً این واقعیت را ثابت کرده است که افراد وقتی پول خود را برای تهیه غذا تهیه می کنند، از صرف هزینه هایشان پشیمان نمی شوند. چنین حقایقی منجر به این حقیقت می شود که تجارت مواد غذایی، حتی در مقیاس کوچک. هنوز هم یک سرمایه گذاری خوب است.

بازاریابی مستقیم

 بازاریابی مستقیم یکی از برترین فرصت های تجاری کوچک در چین است زیرا آسان و قابل اعتماد است. با این حال، در این تجارت، نتیجه به تلاش و عزم شما برای موفقیت بستگی دارد و می توانید از افیلیت مارکتینگ هم برای پیشبرد اهداف خود استفاده کنید.

مترجم زبان و آموزشگاه زبان

انگلیسی به طور رسمی زبان رسمی در جهان نیست و از آنجا که انبوهی از تجار برای تجارت به چین می روند، درک یک زبان تجاری انگلیسی فقط به عنوان یک فرد تجاری در چین عاقلانه خواهد بود.

مشاغل خانگی در چین

مترجمی

مترجم زبان و آموزشگاه زبان
 اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید، باید کلاس های شبانه انگلیسی خود را برای افراد تجار شروع کنید و یا به صورت مترجم خصوصی آموزش دهید و یا آموزشگاه زبان بزنید. برای شروع و اداره این نوع تجارت فقط سرمایه اندکی لازم است.

کلاس های آموزشی

نکته مهم بعدی در مورد ایده های مشاغل کوچک در چین مربوط به آموزش است. بله، خدمات تدریس خصوصی بعد از مدرسه یک فرصت تجاری خوب در چین است.

مشاغل خانگی در چین

کلاس های آموزشی

 گذشته از اداره معمول کلاس های کوچک، اکثر مشاغل همچنین دروس آنلاین را ارائه می دهند که البته برای افراد بیشتری راحت و قابل دسترسی است، بنابراین آن را به یک فرصت تقاضا برای تجارت تبدیل می کند.

تولید کیف و کفش از مشاغل خانگی موفق در چین

یکی دیگر از مشاغل بسیار سودآور که می توانید در چین تاسیس کنید تولید کیف و کفش است.

مشاغل خانگی در چین

تولید کیف و کفش

بازار کیف و کفش های ساخته شده در چین به ویژه در کشورهای در حال توسعه بسیار گسترده است. اگر سرمایه مورد نیاز خود را دارید، باید به فکر راه اندازی شرکت تولید کیف و کفش خود باشید.

تولید جواهرات از مشاغل خانگی در چین

تولید طلا و جواهر یکی دیگر از فعالیت های سودآور و از مشاغل خانگی در چین محسوب می شود به خصوص تولید جواهرات روکش طلا یا نقره. بنابراین، اگر سرمایه لازم را دارید و به تولید جواهرات علاقه مند هستید، می توانید شرکت تولید جواهرات خود را راه اندازی کنید.

مشاغل خانگی در چین

تولید جواهرات

اگر خودتان سازنده هستید (یا شخصی را می شناسید)،می توانید که آن سرگرمی را به یک تجارت تبدیل کنید می توانید آن ها را در خانه خود تولید کرده و بفروشید.
وقتی توانایی کنترل تقریباً هر جنبه از کالاهایی که می فروشید را دارید، می توانید با هدف قرار دادن تقاضا در بازار، آن ها را از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر کنید، کیفیت محصولات را بهبود ببخشید و یا آن ها را برای مخاطبان خاص تهیه کنید.

چالش های انجام تجارت در چین

  • تفاوت زبان
  • تفاوت فرهنگی
  • یافتن تولیدکنندگانی که از نظر فنی توانایی تولید استاندارد کیفیت شما را دارند
  • زمان و وفاداری

چگونه می توان بر چالش های مشاغل خانگی در چین غلبه کرد

  • آماده باشید:  کتاب هایی درباره چینی ها، فرهنگ تجارت و نگرش آن ها بخوانید. این به شما کمک می کند شرکا و همکاران چینی خود را درک کنید.
  • شرکای معتبر چینی داشته باشید تا به انجام فعالیت های شما کمک کنند.
  • در صورت امکان مترجم بگیرید.
  • تأمین کننده ها یا لباس تولیدی خود را ارزیابی کنید و مطمئن شوید که آن ها استانداردهای شما را برآورده می کنند
  • به نمونه های محصول اعتماد نکنید. یک بازرس استخدام کنید تا بر روند تولید شما نظارت کند.

قبل از قدم گذاشتن در چین برای انجام تجارت، توصیه می شود نحوه کار فرهنگ چینی را بدانید و درک کنید. با آگاهی از محیط و همچنین ارزشهای افراد در آن شانس بیشتری برای موفقیت در تجارت خواهید داشت. چین، دقیقاً مانند هر کشور دیگر، هنجارها و آیین های خاص خود را دارد و گرچه این دو برای سایر ملیت ها چندان ضروری نیستند، اما در واقع در زندگی روزمره چینی ها بسیار مهم است، بنابراین شمادر زندگی روزمره چینی ها، بنابراین باید همیشه این نکته را یادداشت کنید زیرا در واقع می تواند تجارت شما را خراب کند.

شما همچنین باید به دنبال یک شریک چینی باشید که نه تنها بتواند ملیت خود را به رخ بکشد، بلکه تجربه خود را در تجارت و مدیریت هم داشته باشد. همچنین شریک تجاری چینی به تنهایی کافی نیست شما باید کارمندان محلی نیز داشته باشید تا بتوانند به نوعی به اقتصاد کمک کنند. و مطمئناً برای توسعه کسب و کار شما خوب به نظر خواهد رسید.
شما چه مشاغل خانگی را در چین می شناسید؟نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.
منبع: chinaknows

One Comment

  1. ناشناس on 1400-05-09

    سلام
    ممنون بابت مطالب تون، ولی بهتره مطالب را با رفرنس بیان کنید.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.