سیستم همکاری در فروش چیست؟

سیستم همکاری در فروش یک بستر مناسب است که با عضو شدن در آن می توانید به فروش بیشتر و بهتر کالاها و اجناس کمک کنید و در ازای خریدی که هر مشتری انجام می دهد پاداش دریافت کنید. این مدل از فروش از مهمترین و اصلی ترین روش‌های کسب درآمد از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند کانال تلگرام و اینستاگرام است. سیستم‌های همکاری در فروش در چند سال اخیر توانسته است وارد بازار ایران شود و منبع درآمد خوبی در فضای اینترنت برای کاربران مختلف است.

همکاری در فروش و افزایش درآمداین مدل از سیستم فروش همانند بازاریابی مدل سنتی است که شرکت‌ها و سازمان‌های مختلفی برای جذب مشتری از آن استفاده می کردند تنها تفاوتی که دارد این است که تمامی مراحل کار به صورت اینترنتی انجام می شود. این روزها سیستم‌های همکاری در فروش رشد چشمگیری داشته است و هر روز به تعداد آن‌ها اضافه می شود. شما می توانید برای محصولات و اجناس مختلفی مانند لباس، وسایل خانه و آشپزخانه، محصولات آموزشی، محصولات آرایشی و بهداشتی و…… سیستم فروش داشته باشید. در ادامه چند مورد از بهترین سایت های همکاری در فروش ایران را مورد بررسی قرار می دهیم تا بتوانید به درستی بهترین‌ها را انتخاب کنید.

سیستم همکاری در فروش بازار به چه صورت است؟

زمانی که شما تصمیم می گیرید یک سیستم همکاری در فروش را تاسیس کنید در واقع باعث شده اید یک فروشگاه اینترنتی در دسترس علاقه مندان و کاربران خود قرار دهید. بدون اینکه به سرمایه و بودجه‌ای نیاز داشته باشید و اینکه لازم باشد زحمت فراوانی برای کسب و کارتان بکشید می توانید فروشگاه اینترنتی خود را در فضای مجازی راه اندازی کنید. برای ثبت نام و همکاری در این سیستم لازم نیست که مبلغی پرداخت کنید فقط زمان شما و اینترنتی که برای انجام کار نیاز دارید صرف خواهد شد و سودی که حاصل از فروش است به صورت خالص به دست شما می رسد.

روش استفاده از اینترنت همانند قبل نیست و تغییر کرده است قبلا از اینترنت فقط برای یک جستجوی ساده و خواندن یک مقاله استفاده می شد اما در حال حضر اینترنت یک منبع درآمد بزرگ است که برای افرادی که تایم خالی و اضافه ای دارند مانند خانم‌های خانه دار، دانشجوها و حتی افرادی که به شغل دوم خانگی نیاز دارند کاملا مناسب است، فقط کافی است روش اصولی استفاده از آن را بلد باشند و بتوانند راه درست آن را پیدا کنند تا درآمد خوبی داشته باشند.

بررسی چند مورد از سیستم‌های همکاری در فروش در بازار ایران

سیستم‌های همکاری در فروش در بازار ایرانهمکاری در فروش محصولات آموزشی

محصولات آموزشی به صورت پکیج در زمینه‌های مختلفی مانند آموزش آشپزی، آموزش زبان‌های خارجی، آموزش تعمیر و نگهداری شی خاصی و……. برای فروش در اختیار افرادی که صاحب پیج و کانال در شبکه‌های اجتماعی هستند قرار می گیرد تا پس از معرفی و تبلیغ آن بتوانند آن را به کاربران هدف خود به فروش برسانند. فروشند و فرد بازاریاب در ازای هر فروش پاداش و پورسانت مشخصی را دریافت می کند.

همکاری در فروش لباس و پوشاک

این روزها یکی از پردآمدترین و داغ ترین بازارها در پیج‌های اینستاگرامی و کانال‌های تلگرامی مربوط به فروش لباس و پوشاک است. درصد بیشتر فعالیت در این زمینه را خانم‌های خانه دار و بانوان تشکیل داده اند. معمولا بوتیک داران، تولیدی‌ها و مغازه داران نمونه‌های مختلفی از لباس‌هایی که دارند را در اختیار فرد صاحب پیج قرار می دهد تا با معرفی اجناس و پیج فروشگاه موردنظر به شما کمک کند تا لباس موردعلاقه‌ی خود را پیدا کنید و خریداری کنید.

همکاری در فروش لباس و پوشاکباتوجه به تغییر فصل و مناسبت‌های مختلف یک سری تخفیفات ویژه برای مشتریان درنظر گرفته می شود تا شما بتوانید با قیمت پایین تری لباس را تهیه کنید. در حال حاضر نمی توانیم با قاطعیت تمام بهترین سیستم همکاری در فروش پوشاک را به شما معرفی کنیم چون تعداد زیادی در این مجموعه فعالیت دارند اما یکی از سیستم‌های فروش در حال حاضر در بازار ایران شرکا است که توانسته است در این زمینه به خوبی عمل کند.

همکاری در فروش دیجی کالا

در سیستم همکاری در فروش دیجی کالا هر فردی می تواند تنها با عضویت و کمک به فروش اجناس و کالاها، در مقابل خرید هر کاربر مبلغی به عنوان پورسانت دریافت کند. این روش افیلیت مارکتینگ نام دارد که یکی از روش‌های کسب درآمد از اینترنت است فقط کافی است برای انجام این کار یک وب سایت یا یک پیج در شبکه‌های اجتماعی داشته باشید.

جهت عضویت در سیستم کسب درآمد از دیجی کالا و به دست آوردن درآمد میلیونی از طریق آن لازم نیست هزینه ای کنید و بودجه ای داشته باشید، با تشویق و ترغیب کاربران خود از طریق فضای مجازی و معرفی اجناس موجود در دیجی کالا زمانی که کاربر از دیجی کالا خریدی را انجام می دهد، در ازای آن به شما مبلغی به عنوان پورسانت داده می شود.

سایت های همکاری در فروش دیجی کالا یک بستر قدرتمند است که در طی سال ها فعالیت خود توانسته است اعتماد مشتریان و کاربران را به دست بیاورد، به همین دلیل مشتریان آن با خیال راحت و اطمینان خاطر خریدهای خود را انجام می دهند.

همکاری در فروش ارزانکده

ارزانکده یک بستر بسیار عالی و مناسب در سیستم فروش است که کالاها و اجناس مختلفی از پوشاک و لباس گرفته تا اکسسوری و کیف و کفش زنانه و مردانه در آن موجود است، و باتوجه به عنوانی که دارد با ارائه‌ی قیمت‌های شگفت انگیز و گذاشتن تخفیفات ویژه در مناسبت‌ها و فصل‌های مختلفی پایین ترین قیمت‌ها را برروی محصولات خود می گذارد. ارزانکده برای افرادی که دلشان می خواهد اجناس برند و مارک را با قیمت مناسبی خریداری کنند بهترین انتخاب است. شما می توانید با گذاشتن جنس و کالای موردنظر خود برای فروش در این سایت پورسانت دریافت کنید.