همه به یک اپلیکیشن ضبط مکالمات تلفنی احتیاج دارند ( مخصوصا فریلنسرها ) و  برای مصاحبه تلفنی یا برنامه ریزی یک رویداد، توسعه کسب و کار  و آموزش کسب و کار نیاز دارند. در این مطلب ما بهترین اپلیکیشن های ضبط تماس را برای سیستم عامل های مختلف موبایل به شما معرفی می کنیم.
در دنیای ایده آل، تمام تماس ها از طریق یک دستگاه و بر روی یک شماره تلفن انجام می شود. اما، در واقعیت، تماس ها در همه جا انجام می شود و پیش بینی این که با کدام شماره ممکن است مشتری با شما تماس بگیرد غیرممکن است، پس به ضبط مکالمات تلفنی بر روی موبایل نیاز داریم.

۱۰ تا از بهترین اپلیکیشن های ضبط مکالمات تلفنی برای اندروید ۲۰۲۰

 ۱) Automatic Call Recorder؛ بهترین اپلیکیشن

برنامه ضبط تماس automatic call recorder

برنامه ضبط تماس برای اندورید

Automatic Call Recorder، بهترین برنامه ضبط تماس خودکار است که در پلی استور موجود است. یک برنامه کاربردی که تماس های جاری و دریافتی از طریق تلفن را ضبط می کند. شما می توانید ضبط تماس را طبق تنظیمات خود، فعال یا غیرفعال کنید. با چنین برنامه ای، شما تمام خواسته های خود را برآورده می کنید.

۲) Cube ACR؛ پیشرفته ترین اپلیکیشن 

برنامه ضبط تماس cube ACR

Cube ACR؛ پیشرفته ترین اپلیکیشن

Cube ACR، یکی از پیشرفته ترین برنامه ضبط تماس پلی استور است. تماس های رسانه های اجتماعی مانند واتس اپ، وایبر، فیسبوک یا حتی اسکایپ را ضبط می کند. پشتیبانی از ضبط اپلیکیشن هایی مثل، Skype 7 ،Skype Lite، فیس بوک، WeChat و تلگرام هم به زودی اضافه می شود.

۳) HD Auto Call Recorder 2020؛ اپلیکیشن رایگان ضبط تماس

HD call recorder

HD Auto Call Recorder 2020؛ اپلیکیشن رایگان ضبط تماس

این برنامه بدون هیچ هزینه ای بهترین خدمات را به من می دهد. این برنامه ضبط تماس به صورت خودکار تماس های شما را ضبط می کند و سوابق تماس شما را ذخیره می کند. شما همچنین می توانید مکالمه تلفنی دلخواه را حذف و  اعلان های نمایش را مطابق با نیاز خود تنظیم کنید.

۴) Smart Recorder-High-quality voice recorder؛ بهترین اپلیکیشن ضبط تماس برای ساخت پادکست

smart voice recorder

Smart Recorder-High-quality voice recorder؛ بهترین اپلیکیشن ضبط تماس برای ساخت پادکست

یکی از باکیفیت ترین اپلیکیشن های هوشمند برای ضبط مکالمات تلفنی است. با از بین بردن صداهای محیط اطراف کیفیت بسیار بالایی را بدون نویز فراهم می کند. از بهترین ویژگی های آن می توان به این اشاره کرد که وقفه های مکالمه و سکوت را ضبط نمی کند و به طور اتوماتیک مکالمه را متوقف می کند. همچنین می توانید موسیقی به مکالمه اضافه کنید که برای درست کردن پادکست و مصاحبه عالی است.

بیشتر بخوانید: نقش پادکست در بهبود جایگاه سئو+اینفوگرافی

۵) Call Recorder Automatic، با کیفیت ترین اپلیکیشن ضبط تماس

call recorder automatic

Call Recorder Automatic، با کیفیت ترین اپلیکیشن ضبط تماس

با این برنامه، بدون این که طرف مقابل متوجه شود، فریب های شان را به راحتی ثابت کنید. این برنامه با ضبط خودکار تماس و پشتیبان گیری از آن ها به اثبات تمام ادعاها کمک بزرگی می کند. همچنین تمام ویژگی های یک اپلیکیشن ضبط مکالمات تلفنی را با بهترین کیفیت ارائه می دهد.

۶) Automatic Call Recorder Free, 2 Ways Call Recorder

Automatic Call Recorder Free, 2 Ways Call Recorder

Automatic Call Recorder Free, 2 Ways Call Recorder

این یک اپلیکیشن ضبط مکالمات تلفنی دو طرفه است که به شما کمک می کند تماس ها را به صورت رایگان و هر دو طرف مکالمه بتوانند ضبط کنند. این برنامه همچنین مکالمات را در حین مکالمه ضبط می کند و به شما در اشتراک گذاری راحت آن ها کمک می کند. همچنین هیچ هزینه ای برای استفاده از ویژگی های آن نمی خواهد.

۷) Call Recorder S9-Automatic Call Recorder pro؛ضبط تماس خودکار

ضبط تماس خودکار

Call Recorder S9-Automatic Call

برنامه ضبط تماس S9 عنوان بهترین برنامه ضبط تماس را دارد. این برنامه عملکرد ضبط خودکار تماس و ذخیره آن ها را دارد، و تماس ها را به ایمیل شما ارسال می کند. همچنین می توانید یک رمز عبور را برای محافظت از حریم خصوصی خود تنظیم کنید.

۸) All Call Recorder Automatic ؛ ساده ترین برنامه ضبط مکالمات تلفنی

All Call Recorder Automatic ؛ ساده ترین برنامه ضبط مکالمات تلفنی

All Call Recorder Automatic ؛ ساده ترین برنامه ضبط مکالمات تلفنی

این اپلیکیشن ساده ترین راه ضبط مکالمات تلفنی است. این برنامه به شما کمک می کند تا هرگز جزئیات یک مکالمه مهم را فراموش نکنید. این برنامه کاربردی ساده است و دارای ضبط کننده تماس است و سوالی غیر ضروری درباره نحوه شروع ضبط نمی پرسد.

بیشتر بخوانید: آشنایی با ابزارهای کاربردی مدیریت شبکه های اجتماعی

۹) Call Recorder-ACR؛ ضبط تماس  خودکار مکالمه

call recorder acr

ضبط تماس مکالمه

 

این یک اپلیکیشن ضبط مکالمات تلفنی رایگان است که به طور دستی، ضبط تماس مکالمه را انجام می دهد که کمک می کند ضبط تماس در زمان دلخواه خود شما شروع شود، همچنین حالت های ضبط و رمز عبور مختلفی برای محافظت از کلیه داده های ثبت شده وجود دارد. این برنامه همچنین دارای یک نسخه پشتیبان ابری فوری از تمام داده ها است.

۱۰) Super Call Recorder؛ ضبط تماس پیشرفته

ضبط تماس پیشرفته

Super Call Recorder

این آخرین اما بهترین برنامه ای که تماس را ضبط می کند. این اپلیکیشن تمام تماس ها را در زمان واقعی ضبط می کند. این برنامه بسیار پیشرفته است و می تواند صدای هر دو طرف مکالمه ورودی و خروجی را ضبط کند. این برنامه برای استفاده کاملا رایگان است و می تواند اکثر تلفن های اندرویدی را پشتیبانی کند.

۵ تا از بهترین اپلیکیشن های ضبط مکالمات تلفنی برای آیفون (۲۰۲۰)

۱) TapeACall Pro؛ بهترین ضبط کننده مکالمات تلفنی

tape acall

TapeACall Pro؛ بهترین ضبط کننده مکالمات تلفنی

 

TapeAcall Pro یکی از بهترین ضبط کننده های مکالمات تلفنی برای آیفون، که اطلاعات ورودی و تماس خروجی را ثبت می کند. در استفاده از این برنامه ضبط تماس هیچ محدودیتی برای ضبط زمان یا حد تماس وجود ندارد.

مکالمات ضبط شده را در سرور TapeCall ذخیره می کند. برای شروع ضبط تماس، باید یک تماس ۳ طرفه برقرار کنید و به محض قطع شدن، ضبط مکالمه در دسترس خواهد بود. می توانید ضبط مکالمات را از سرور TapeCall به دستگاه های جدید منتقل کنید. روی رایانه خود بارگیری کنید، یا این پرونده های تماس را در Dropbox، Evernote یا Google Drive بارگذاری کنید.

۲) Call Recorder-IntCall؛ برنامه ذخیره تماس آیفون

ضبط مکالمات تلفنی

Call Recorder-IntCall

این اپلیکیشن ضبط مکالمات تلفنی برای آیفون به شما امکان می دهد مکالمه های خروجی آیفون را از طریق تلفن خود ضبط کنید. نکته خوب در مورد این ضبط تماس، با این برنامه ضبط تماس تلفنی آیفون، تماس های صوتی ضبط شده به جای ذخیره در سرور شخص سوم، برای خود آیفون ذخیره می شود. برای استفاده از تمام امکانات باید نسخه پولی را خریداری کنید.
برای ضبط تماس، باید تماس مستقیم از برنامه برقرار کنید و تماس ها ضبط می شوند. تماس های ضبط شده آیفون را می توان در تلفن پخش کرد، و یا، با iTunes در رایانه شخصی خود اجرا کرد و همچنین برای هر ضبط عنوانی تعیین کرد. این تماس ها از طریق نرم افزار VOIP ضبط تماس برقرار می شود و می توانید تماس های  و بین المللی را ضبط کنید.

بیشتر بخوانید: آشنایی با ۱۰ سرویس برتر ارائه کننده ویپ VOIP در جهان

۳) CallTap؛ امن ترین برنامه

CallTap یک برنامه ضبط تماس خصوصی و ایمن برای آیفون است که به شما امکان می دهد مکالمات ورودی و خروجی را ضبط کنید. این برنامه تضمین می کند که آن ها هرگز داده های شما را به شخص سوم نمی دهند. محدودیتی برای تعداد تماس هایی که می توانید ضبط کنید وجود ندارد و محدودیتی برای مدت زمان ضبط شما وجود ندارد.

۴) ipadio؛ رکورد تماس پیشرفته

ipadio

ipadio همچنین یک روش عالی برای ضبط مکالمات آیفون است و حداکثر تا ۶۰ دقیقه ضبط می کند. برای ضبط تماس با این برنامه، ابتدا باید با شماره های محلی ipadio تماس بگیرید و پین خود را وارد کنید. برای شروع ضبط می توانید با شماره مورد نیاز تماس گرفته و دو تماس را با یکدیگر ادغام کنید.
با برنامه ضبط تماس iPadio برای آیفون، هر دو طرف مکالمه ضبط می شوند و صدا پس از تماس به طور خودکار در حساب آنلاین شما ظاهر می شود. ضبط تماس صوتی به شما امکان می دهد عناوین، توضیحات، تصاویر و مکان جغرافیایی را در پرونده های ضبط تماس خود اضافه کنید. این برنامه امکان ضبط و آپلود یا پخش مستقیم صدا را از طریق آیفون به وب می دهد.

۵) Call Recorder Pro؛ کامل ترین اپلیکیشن ضبط تماس 

این برنامه برای ضبط تماس در آیفون برای تماس های ورودی و خروجی است. می توانید ضبط ها را از طریق ایمیل، iMessage، توییتر، فیس بوک و Dropbox آپلود و به اشتراک بگذارید.
 اگر تجربه استفاده از هر کدام از اپلیکیشن های ضبط مکالمات تلفنی را دارید با ما به اشتراک بگذارید. خوشحال می شویم که نظرات شما دوستان عزیز را بخوانیم.

خبر فوری: قابلیت ضبط تماس تلفن ابری فعال شد

یکی از قابلیت‌های ارزشمند تلفن ابری دفترشما که اخیرا فعال شده است، امکان ضبط مکالمات تلفنی است. مشترکین دفترشما برای استفاده از این امکان تنها کافی است که به پنل خود مراجعه کرد و صوت تماس خروجی یا ورودی را بشنود یا دانلود کنند.