در دنیای دیجیتالی پرشتاب امروزی، کسب‌وکارهای اینترنتی دائماً به دنبال راه‌هایی برای کنار زدن رقبای خودند. یکی از بهترین ابزارها برای رشد کسب و کار شما، جلو زدن از رقبا، بهبود تجربه مشتری و افزایش فروش استفاده از هوش مصنوعی است.

در این پست، ما 4 مورد از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای مدیریت راحت‌تر کسب و کارهای اینترنتی معرفی خواهیم کرد که کمک بسزایی به پیشرفت کسب و کار شما خواهد داشت.

در همین زمینه بخوانید: ۸ کار اینترنتی در منزل برای کسب درآمد دلاری در این روزها

1)ابزار هوش مصنوعی رایگانECommerce Prompt Generator

بازاریابان کسب و کارهای اینترنتی توسط ابزار هوش مصنوعی Commerce ChatGPT Prompts ، می توانند با سرعت بیشتری تولید محتوا کنند. این ابزارهمچنین ایده های بازاریابی، استراتژی های فروش، نوآوری محصول، راهکارهایی برای ارتباط بهتر با مشتری و حتی تحلیل داده های فروش انجام می دهد.

تا به الان کاربران با بیش از 2 میلیون درخواست و دستورالعمل مشخص، از این ابزار هوش مصنوعی استفاده کردند و این ابزار این امکان را می دهد که تا حداکثر 10 پارامتر را برای کسب و کار خود شخصی سازی کنید. پس کاربران می توانند به راحتی درخواست های مطابق با نیاز مربوط به بیزنس خود، تنظیم کنند. این ابزار می تواند درخواست شما را بین 10 تا 15 ثانیه انجام دهد. همین ویژگی ها این ابزار را به منبعی باارزش برای تولید محتوای باکیفیت تبدیل کرده است.

2)Sellesta.ai

پلتفرم رایگان هوش مصنوعی Sellesta.ai طیف وسیعی از فیچرها را برای کمک به فروشندگان در بهینه سازی لیست های خود در آمازون ارائه می دهد. این پلتفرم از تکنولوژی های هوش مصنوعی و ماشین لرنینگ برای ارائه پیشنهاداتی برای انتخاب بهتر محصولات، ارائه بهترین کلمات کلیدی، پشتیبانی مشتریان، بهینه‌سازی قیمت، تحلیل داده ها و بهبود تجربه کاربری استفاده می کند. Sellesta.ai هدف اصلی خود را افزایش فروش و رضایت مشتریان اعلام کرده است.

پلتفرم Sellesta.ai توسط آمازون به‌عنوان یک توسعه‌دهنده قابل اعتماد تأیید شده است و فناوری مبتنی برهوش مصنوعی آن، بهینه‌سازی فهرست‌ها را در چند ثانیه انجام می دهد. این امر فروشندگان را از کار خسته کننده مدیریت صدها لیست و جابجایی دستی بین ابزارهای کلیدواژه موجود و صفحه فروشنده آمازون (seller central) نجات می دهد.

3)Lebesgue

یک ابزار تجزیه و تحلیل رایگان بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی Lebesgue است که به فروشگاه‌های اینترنتی کمک می کند تا تصمیمات بازاریابی خود را بهبود ببخشند و افزایش نرخ بازگشت سرمایه را تجربه کنند. این ابزار معیارهای اصلی را تجزیه و تحلیل می‌کند و بینش‌های عملی را ارائه می‌دهد و به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تبلیغات فیس‌بوک و گوگل ادز خود را با بیش از 1500 کسب‌وکار اینترنتی، بنچ مارک (به معنی مقایسه و اندازه‌گیری عملکرد شرکت با استفاده از استانداردهای صنعت و عملکرد رقباست) کنند.

ابزارهوش مصنوعی Lebesgue به کسب و کارها این امکان را می دهد تا اشتباهات مهم را شناسایی و حل کنند، ضعیف ترین متریک (معیار) بازاریابی خود را بهبود ببخشند، قیف فروش خود را بهینه کنند و از اینسایت ها برای مقایسه و بهبود عملکرد بازاریابی خود استفاده کنند.

این ابزارهمچنین تحقیقات بازار و تجزیه و تحلیل رقبا را آسان تر و ارزش طول عمر مشتری(CLV) را پیش بینی و اندازه گیری می کند. داشبورد کاربرپسند Lebesgue با کاربری آسان، برای تولید متن تبلیغ، شناسایی رقبا و تجزیه و تحلیل عملکرد بازاریابی ساخته شده است.

4)Reetail

پلتفرم Reetail ابزاری مبتنی بر هوش مصنوعی و رایگان برای کمک به مدیریت کسب و کارهای اینترنتی است که فروش را افزایش می دهد. از طریق ادغام با Stripe درگاه پرداخت، تجربه پرداخت یکپارچه، موجودی محصول و مدیریت سفارش را ارائه می دهد. با دستیار بازاریابی هوش مصنوعی Reetail، می توانید لحن برند خود را انتخاب کرده و برای توضیحات محصول، ایده های بازاریابی و تبلیغات شبکه های اجتماعی از آن استفاده کنید.

با این ابزار، فروشگاه خود را با لوگو، نام، تم و حتی یک دامنه سفارشی شخصی سازی کنید. همچنین مدیریت کارآمد فروشگاه آنلاین تان را انجام داده و فروش را به راحتی افزایش می دهد.