برای راه اندازی تلفن گویا پس از خرید تجهیزات مورد نیاز اعم از دستگاه سانترال، تلفن سانترال و … جهت برنامه ریزی تلفن گویا باید نرم افزار مورد نظر دستگاه را نصب کرد. دستگاه‌های سانترال پاناسونیک در ایران بیشترین طرفدار را در میان کسب و کارها دارد بنابراین نرم افزارهای دستگاه‌هایی که بیشترین استفاده را در میان شرکت‌های ایرانی دارند را در مقاله قرار می‌دهم.

1. نرم افزار دستگاه سانترال پاناسونیک TDA100

این دستگاه از اولین‌ سری‌های محصولات پرظرفیت است که متناسب با کارت‌هایی که در آن قرار می‌گیرد حداکثر 96 خط شهری و 64 خط داخلی را می‌تواند پشتیبانی کند. همچنین امکان پشتیبانی از تلفن آنالوگ، دیجیتال، هایبرید و آی پی را دارد. دستگاه TDA100 از اولین دستگاه‌هایی بود که از ویپ پشتیبانی می‌کرد.

با استفاده از نرم افزار این دستگاه می‌توان حداکثر 12 اپراتور گویا تعریف کرد و دستگاه پردازنده صوتی را به آن متصل کرد.

این دستگاه در حالت اولیه باکس خالی که است که بر اساس نیاز کسب و کارتان می‌توانید کارت سانترال خریداری کنید و برنامه ریزی تلفن گویا را انجام دهید.

مثلا امکان محدودسازی و تایمر برای تلفن، تعریف کالرآیدی و تعریف موزیک انتظار وجود دارد.

برخی از امکانات نرم افزار:

  • شنود مکالمات
  • شماره گیری سریع
  • اتصال به نرم افزار CRM
  • استفاده از کنفرانس مکالمه
  • برنامه ریزی بر اساس ساعات کاری
  • فعال کردن محدودیت شماره گیری

در همین رابطه بخوانید: بهترین دستگاه سانترال موجود در ایران چیست؟

 

2. نرم افزار دستگاه سانترال پاناسونیک KX-TES524

نرم افزار را باید در رایانه‌ای که قرار است به دستگاه سانترال متصل شود نصب کرد. تقسیم بندی داخلی‌ها، مدیریت خطوط شهری، راهنمای صوتی چند مرحله‌ای از مواردی است که می‌توان در نرم افزار تلفن گویا برنامه ریزی کرد.

در این دستگاه می‌توانید با اضافه کردن کارت سانترال حداکثر از 8 خط شهری و 24 خط داخلی بهره ببرید. محدودیت زمان مکالمه، فعال سازی صفر در شماره گیری، راه اندازی تلفن گویا و … در این نرم افزار انجام می‌شود.

در همین رابطه بخوانید: ارزان ترین روش راه اندازی تلفن گویا چیست؟

 

3. نرم افزار دستگاه سانترال پاناسونیک TDE200

دستگاه سانترال KX-TDE200 کاملا تحت شبکه است و می‌تواند همه‌ی کارهای خود را از طریق اینترنت انجام دهد. به این سانترال‌ها IP BASE هم گفته می‌شود چون بنیان آن در بستر شبکه است.

برخی از امکانات دستگاه و نرم افزار:

  • 10 ظرفیت کارت سانترال
  • پشتیبانی از 128 خط شهری
  • پشتیبانی از 128 خط داخلی
  • پشتیبانی از شبکه و تکنولوژی Voip
  • دارای پورت شبکه برای برنامه ریزی و ارسال گزارش تماس (SMDR)

 

4. نرم افزار دستگاه سانترال پاناسونیک NS500

این مدل سانترال پاناسونیک از دستگاه‌های پرظرفیتی است که توسط بسیاری از کسب و کارها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ظرفیت اولیه‌ی آن شامل 6 خط شهری ورودی، 16 داخلی آنالوگ، 2 خط دیجیتالی و 2 کانال اپراتور گوشا می‌شود.

امکانات سانترال و نرم افزار:

  • امکان ضبط مکالمات
  • پشتیبانی از تلفن‌های سانترال قدیمی
  • راه اندازی روی بسترهای ویپ

در همین رابطه بخوانید: هزینه نصب و راه اندازی تلفن گویا چقدر است؟

 

بهترین روش راه اندازی تلفن گویا چیست؟

بهترین روش راه اندازی تلفن گویا

همان طور که می‌دانید راه اندازی تلفن گویا به روش معمول هزینه‌های زیادی اعم از خرید تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری، به کارگیری نیروی متخصص شبکه، خرید دستگاه سانترال و … را به کسب و کار تحمیل می‌کند. به همین دلیل بسیاری از کسب و کارها به استفاده از تلفن گویا ابری روی آورده‌اند.

در تلفن گویا ابری شما به هیچ گونه تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری خاصی احتیاج نخواهید داشت و بدون نیاز به داشتن تخصص می‌توانید تنظیمات دلخواه مورد نظرتان را در تلفن گویای خود اعمال کنید.

ما در دفترشما تلفن گویا ابری را بر روی خطوط ثابت تهران ارائه می‌دهیم. تا 32 تماس به صورت همزمان می‌توانید برقرار کنید و گزارش تمامی تماس‌ها به صورت آنلاین در اختیارتان قرار خواهد گرفت. برای راه اندازی تلفن گویا کسب و کارتان می‌توانید روی ما حساب کنید. همچنین برای اینکه از کاربردی بودن این سرویس اطمینان پیدا کنید پیشنهاد می‌کنم 15 روز به صورت رایگان از آن بهره ببرید و سپس اقدام به خرید کنید.