با توجه به روند طولانی و هزینه‌ی هنگفت خرید خط از شرکت مخابرات بسیاری از افراد و کسب و کارها به خرید خط اینترنتی روی آورده‌اند. خرید خط از مخابرات حداقل چندین هفته زمان خواهد برد ولی راه اندازی خط اینترنتی در عرض چند دقیقه انجام خواهد شد.

خط اینترنتی 021 چیست؟

خط اینترنتی 021 در واقع همان خطوط 021 تهران هستند که برای برقراری تماس به جای استفاده از سیم‌کشی و تلفن ثابت از اینترنت استفاده می‌کنند. برای استفاده از این خطوط به تجهیزات خاصی نیاز ندارید و با رایانه یا تلفن همراهتان قابل استفاده هستند.

در همین رابطه بخوانید: تلفن اینترنتی چیست و چگونه کار می‌کند؟

 

خطوط اینترنتی 021 چه مزایایی دارند؟

خطوط اینترنتی نسبت به خطوط قدیمی مزایاهای بسیاری دارند که باعث می‌شود در هزینه و زمان شما صرفه جویی شود. در ادامه به برخی از این مزایا اشاره خواهم کرد.

راه اندازی آسان

برای راه اندازی خطوط آنالوگ در ابتدا باید درخواست خود را به شرکت مخابرات ثبت کنید، پس از آن اگر خوش شانس باشید خط شما پس از چندین روز فعال می‌شود و در غیر این صورت باید چندین هفته در انتظار بمانید. این در حالی است که خرید خطوط اینترنتی در عرض چندین دقیقه از طریق اینترنت امکان پذیر است و نیازی به مراجعه‌ی حضوری نیست.

در همین رابطه بخوانید: خرید خط رند تهران فقط در 5 دقیقه

 

مقرون به صرفه بودن

راه اندازی خطوط سنتی به سیم کشی و خرید تجهیزاتی اعم از تلفن ثابت نیاز دارد. برای بهره بردن از امکانات بیشتر نیز باید دستگاه سانترال خریداری کرد که هزینه‌ی هنگفتی را به استارتاپ شما تحمیل می‌کند. علاوه بر این به دلیل هزینه‌ی نرخ مکالمه‌ی بالا استفاده از آن برای حجم تماس‌های زیاد به صرفه نیست.

خطوط اینترنتی 021 برای راه اندازی به هیچ گونه تجهیزات نیازی ندارد و امکانات بیشتر نیز با هزینه‌ای ناچیز یا حتی رایگان میسر می‌شود. بسته‌های خطوط اینترنتی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که برای کسب و کارهای مختلف با هر میزان تماس مقرون به صرفه باشند.

 

امکانات بیشتر با هزینه کمتر

همان طور که در بالا اشاره کردم برای بهره بردن از امکانات اضافی در خطوط آنالوگ باید اقدام به خرید تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری کرد که هزینه‌های بسیار بالایی دارد. در خطوط اینترنتی 021 امکان اضافه کردن امکانات مختلف با هزینه‌های بسیار کمتر وجود دارد. با نصب تلفن گویا، فکس اینترنتی و صندوق صوتی امکاناتی فراتر از دستگاه سانترال دریافت خواهید کرد. لازم به ذکر است می‌توان به تعداد نامحدود داخلی تعریف کرد و هر داخلی را به همکار یا بخش مربوطه متصل کرد، این گونه سرعت پاسخگویی به تماس‌ها بیشتر می‌شود و تماس گیرنده مستقیم به بخش مربوطه وصل خواهد شد.

برقراری تماس خروجی به راحتی انجام می‌شود و همچنین می‌توان برای تماس‌های دریافتی اولویت هم تعیین کرد. گزارش جزئیات تماس‌ها به صورت آنلاین قابل دسترس است و تمامی تنظیمات خطوط نیز با چند کلیک انجام می‌شود.

در همین رابطه بخوانید: فکس اینترنتی چه ویژگی‌هایی دارد؟

 

انعطاف پذیری

برای خرید خطوط 021 تهران باید محل کار یا محل زندگی‌تان در تهران قرار داشته باشد و درغیر این صورت نمی‌توانید خط ثابت تهران خریداری کنید. همچنین برای پاسخگویی به تماس‌ها باید در دفترکار حضور داشته باشید. با استفاده از تلفن اینترنتی در هر نقطه از کشور که حضور داشته باشید می‌توانید خطوط اینترنتی 021 تهران را خریداری کنید و بدون نیاز به حضور در دفترکار حتی در طول سفر با تلفن همراه خود به تماس‌های مشتریان پاسخ دهید.

 

رضایت مشتریان

رضایت مشتریان

با توجه به اینکه پاسخگویی به مشتریان در هر مکان و هر زمان با تلفن همراه میسر است بنابر این به تماس مشتریان سریع‌تر پاسخ داده خواهد شد و در اکثر ساعات روز در دسترس هستید.

 

چگونه از دفترشما خط اینترنتی 021 بگیریم؟

حال که از مزایای تلفن اینترنتی ابری آگاه شده‌اید وقت آن رسیده که خطوط ثابت تهران دفترشما را به شما معرفی کنم. خطوط تهران ما با سرشماره‌های 2، 7 و 9 شروع می‌شوند که انتخاب آن به عهده‌ی خودتان است. در عرض 5 دقیقه فعالسازی می‌شوند و تمامی تنظیمات مربوط به خط در پرتال دفترشما صورت می‌گیرد.

برای خرید تلفن اینترنتی کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا در پرتال ثبت نام کنید.
  2. با وارد شدن به پنل بر روی “شماره‌ها” در سمت راست صفحه کلیک کنید.
  3. با باز شدن صفحه‌ی شماره‌ها به پایین صفحه بروید و بر روی “خرید خط جدید” کلیک کنید.
  4. با توجه به نیازمندی‌های خود خط مورد نظر را انتخاب کرده و برای خرید خط صورتحساب خود را بپردازید.
  5. در مرحله‌ی نهایی نیز مدارک هویتی خود را بارگذاری کنید و منتظر تایید آنان از سوی همکاران ما باشید. پس از تایید مدارک خط شما فعال خواهد شد.

به خاطر داشته باشید که خطوط سرشماره‌ی 9 دارای فکس اینترنتی، صندوق صوتی و منشی مجازی نیستند پس در صورت نیاز به این سه سرویس خطوط با سرشماره‌های 2 یا 7 را خریداری کنید.