تماس خروجی راهکاری برای برون سپاری تماس‌های خروجی مشتریان است که در ادامه‌ی مقاله راجع به آن توضیح خواهم داد.

برخی از مواقع کسب و کارها برای بازاریابی محصول جدید، نظرسنجی از مشتریان و … نیاز دارند که با مشتریان خود تماس بگیرند ولی امکانات و شرایط انجام این کار را ندارند. به عبارت دیگر اگر تعداد مشتریانی که قرار است با آن‌ها تماس گرفته شود زیاد باشد به تجهیزات و نیروی کار احتیاج خواهند داشت؛ اینجاست که سرویس تماس خروجی راهگشاست

تماس خروجی هپی کال

سرویس تماس خروجی چیست؟

همان طور که در بالا اشاره کرده‌ام کسب و کارها برای انجام امور بازاریابی، هپی کال، نظرسنجی از مشتریان، پیگیری مشتریان و … نیاز دارند با آن‌ها تماس برقرار کنند ولی پتانسیل کافی برای انجام این کار را ندارند. از این رو ما در دفترشما به دنبال راهکاری برای انجام تماس‌های خروجی با قیمتی مقرون به صرفه بودیم که در نهایت منجر به طراحی سرویس تماس خروجی شد.

در این سرویس ما از کارشناسان ارتباط با مشتری حرفه‌ای و با تجربه‌ی خود استفاده کرده‌ایم بنابر این تماسی حرفه‌ای و لذت بخش را برای مشتریان شما رقم خواهیم زد. معیارها و دستورالعمل تماس‌ها را می‌توانید مشخص کنید و با در اختیار قرار دادن لیست شماره‌ تماس مشتریان کارشناسان ما کارشان را شروع خواهند کرد. لازم به ذکر است که تماس‌های بی پاسخ سه بار در سه زمان مختلف انجام خواهند شد و گزارش تماس‌ها را می‌توانید به صورت لحظه‌ای و آنلاین بببینید.

در همین رابطه بخوانید: تاثیر بازاریابی تلفنی در افزایش فروش

 

کاربردهای تماس خروجی چیست؟

1. هپی کال

هپی کال به تماسی گفته می‌شود که پس از خرید محصول توسط مشتری با او برقرار می‌شود و پیشنهاد یا انتقاد نسبت به محصول و خدمات دریافت شده را جویا می‌شوند. با انجام این تماس مشتری احساس می‌کند برای او ارزش قائل می‌شوید و به مشتریان وفادارتان تبدیل خواهد شد. برای انجام تماس‌های هپی کال می‌توانید از سرویس تماس خروجی ما استفاده کنید و نظرات مشتریان را نسبت به خدماتی که ارائه می‌کنید جویا شوید.

2. بازاریابی تلفنی

در کشور ما به دلیل اینکه بازاریابی تلفنی توسط افرادی بی تجربه انجام شده است به همین دلیل امروزه کسب و کارها و مشتریان تمایل زیادی به استفاده از آن ندارند. در صورتی که منجر به فروش بیشتر محصولات و ایجاد ارتباط موثر با مشتری می‌شود. برای بازاریابی محصولات فعلی یا محصولات جدید خو می‌توانید از سرویس تماس خروجی استفاده کنید و بازاریابی تلفنی را به صورت حرفه‌ای با استفاده از کارشناسان با تجربه‌ی ما انجام دهید. یکی از گزینه‌های مطلوب برای اجرای کمپین بازاریابی طراحی شده استفاده از بازاریابی تلفنی است.

در همین رابطه بخوانید: بازاریابی ایمیلی یا بازاریابی تلفنی؟ کدام مناسب من است؟

3. نظرسنجی از مشتریان

برخی مواقع کسب و کارها قصد دارند برای تست ایده‌ها و نوآوری‌ها یا ایجاد تغییرات نظریات مشتریان را جویا شوند که این موضوع منجر به بهبود کیفیت خدمات آن‌ها نیز منجر می‌شود. برای انجام نظرسنجی در حوزه‌های مختلف از هر تعداد مشتری می‌توانید روی کارشناسان ارتباط با مشتری دفترشما حساب کنید و با خیالی راحت انجام این وظیفه را به آن‌ها بسپارید. نتیجه‌ی نظرسنجی از مشتریان هم به صورت گزارش با جزئیات موردنظرتان در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

 

4. پیگیری مشتریان

فرض کنید قصد دارید دوره‌ی آموزشی خود را برگزار کنید. یک فرم آنلاین طراحی می‌کنید و از مخاطبان می‌خواهید اطلاعات تماس و مشخصات خود را در آن وارد کنید. برای قطعی شدن ثبت نام و ارائه‌ی اطلاعات بیشتر در رابطه با این دوره‌ی آموزشی نیاز دارید که با آن‌ها تماس بگیرید. برای برقراری تماس و پیگیری ثبت نام آن‌ها می‌توانید با استفاده از سرویس تماس خروجی دفترشما این کار را با کمترین هزینه و به صورت حرفه‌ای با استفاده از کارشناسان ما انجام دهید.

 

سرویس تماس خروجی دفترشما چه مزایایی دارد؟

استفاده از کارشناسان حرفه‌ای

برای انجام تماس‌های خروجی کسب و کارتان ما از کارشناسان با تجربه‌ی خود که چندین سال در این حوزه فعالیت دارند و به صورت تخصصی این کار را انجام می‌دهند استفاده می‌کنیم بنابراین مشتری تماس لذت بخشی را تجربه خواهد کرد.

 

ایجاد ارتباط موثر با مشتری

ارتباط با مشتری

به دلیل مدیریت مکالمه توسط کارشناسان با تجربه مشتری هیچ احساس ناخوشایندی در تماس را تجربه نخواهد کرد و با حس خوبی که از ارتباط تلفنی با کسب و کارتان تجربه می‌کند باعث می‌شود به مشتریان وفادارتان تبدیل شود و تصویر برند خوبی از برند شما خواهد داشت.

در همین رابطه بخوانید: آموزش اصول بازاریابی تلفنی + تکنیک ها

 

گزارش کامل و آنلاین

کارشناسان پس از هر تماس بلافاصله اطلاعات مربوط به هر تماس را در شیت گوگلی که ایجاد شده است وارد می‌کنند بنابراین می‌توانید به صورت لحظه‌ای پیگیر تماس‌ها باشید و با پایان یافتن تماس‌ها گزارش کاملی از آن‌ها در اختیار خواهید داشت.

 

تماس از شماره ثابت اختصاصی شما

در صورتی که مشترک دفترشما هستید و از خطوط ما استفاده می‌کنید تماس‌های خروجی با استفاده از همان شماره برقرار خواهد شد. بنابر این در صورتی که مشتری پس از قطع شدن تماس قصد ارتباط مجدد داشته باشد با شماره گیری همان شماره تلفن با شما ارتباط برقرار می‌کند.

 

چگونه سرویس تماس خروجی دفترشما را خریداری کنم؟

برای انجام بازاریابی تلفنی، نظرسنجی، هپی کال و یا هر کار دیگری که باید با مشتریان تماس گرفته شود می‌توانید از سرویس تماس خروجی دفترشما استفاده کنید. حتی اگر از ما خطوط ثابت مجازی خریداری نکرده‌اید هیچ مانعی ندارید و می‌توانید از خدمات مرکز تماس ما استفاده کنید. برای خرید این سرویس کافی است اطلاعات خود را در فرمی که انتهای صفحه قرار گرفته است وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند یا با شماره‌ی 02171057777 تماس بگیرید و با تیم پشتیبانی و فروش صبحت کنید.