مرکز تلفن ابری یک بستر وب قابل دسترسی برای رسیدگی به تماس ها و تعاملات مشتری است. به مراکز تلفنی مستقر در فضای ابری می توان تقریباً از هر جایی دسترسی پیدا کرد و نیاز به زیرساخت فیزیکی را از بین می برد، همچنین هزینه های عملیاتی را کاهش داده و مقیاس پذیری را برای پشتیبانی از تماس های مشتری توسعه می دهد.
مرکز تلفن ابری مجموعه کاملی از ابزارها، برنامه ها و سرویس های میزبان ابری برای مراکز تماس در سازمان های بزرگ است که به چندین کانال ارتباطی (از جمله تماس تلفنی و پیام رسانی)، مسیریابی پیچیده تماس، مدیریت و تجزیه و تحلیل نیاز دارند.
کسب و کارها و استارتاپ ها باید برای تقاضای روزافزون مشتری، راه حلی ارائه بدهند و اکوسیستم فناوری اطلاعات موجود خود را بهینه کرده تا مشتری را در این فضای رقابتی حفظ کنند.  فناوری به طور مداوم در حال تکامل و پیچیده تر شدن است، انعطاف پذیری، بهینه سازی هزینه، راحتی با آخرین فن آوری برای کسب و کارها،  مراکز تماس با استفاده از هوش دیجیتال، فناوری ابری، اینترنت اشیا (IoT) و هوش مصنوعی سرعت بیشتری را در اختیار شما قرار می دهند.
وظیفه مرکز تلفن ابری چیست؟

وظیفه مرکز تلفن ابری چیست؟

وظیفه مرکز تلفن ابری چیست؟

  • مشتریان انتظار دارند که بتوانند با استفاده از کانال ارتباطی خود سریعا با سازمانی تماس بگیرند، خواه این یک تماس تلفنی، ایمیل یا چت پیام رسان فوری باشد و مرکز تلفن ابری باید تماس ها و پیام ها را به بخش یا نمایندگی صحیح هدایت کند تا مشتریان سریع به جواب سوال ها و سفارش های خود برسند.
  • مرکز تلفن ابری باید تا حد امکان کارآمد باشند و بنابراین باید زمان نمایندگان خود را به خوبی مدیریت کنند و تا حد ممکن روند کار را با استفاده از برنامه های خودکار انجام دهند.
  • پشتیبانان مرکز نلفن ابری باید خدماتی را که ارائه می دهند را نظارت و بهینه سازی کنند.
  • مرکز نلفن ابری چندین کانال ارتباطی را در یک سیستم واحد ادغام می کند تا نمایندگان بتوانند از طریق تماس تلفنی، ایمیل یا پیام فوری با مشتریان ارتباط برقرار کنند و سابقه کلیه ارتباطات را بایگانی کنند و در صورت مشکل به مراجع ذی نفع ارائه دهند.
  • شامل مسیریابی پیشرفته تماس هستند و به کمک متصدی خودکار و گاهی اوقات با پاسخ صوتی تعاملی (تلفن گویا)، برای اطمینان از اینکه مشتریان بتوانند در اسرع وقت با یک نماینده واجد شرایط در بخش مناسب صحبت کنند.
  • برای کاهش تعداد پرسنل مورد نیاز برای ارائه خدمات مرکز تلفن ابری و از دست ندادن مشتری در هر ساعت شبانه روز و حتی روزهای تعطیل از خدمات خودکار مثل پیغام خوش آمدگویی مناسب استفاده کنند.
  • از ویژگی های ابزار دورکاری برخوردار است تا نمایندگان و سرپرستان بتوانند زمان خود را به طور موثر مدیریت کنند.
  • توسط یک ارائه دهنده خدمات، مانند یک اپراتور شبکه مخابراتی یا یک سرویس مرکز ارتباطی اختصاصی، در فضای ابری میزبانی می شود، و دیگر نیازی به استقرار یا نگهداری سیستم های سخت افزاری غیر از کامپیوتر ها و تلفن های مورد نیاز نمایندگان و ناظران از سوی سازمان مرکز تماس نیست.

بیشتر بخوانید:  چگونه یک پیغام خوش آمدگویی تلفنی مناسب برای کسب و کارم تنظیم کنم؟

مزایای مرکز تلفن ابری

مزایای مرکز تلفن ابری

مزایای مرکز تلفن ابری

مرکز تلفن ابری مزایای زیادی برای کارآفرینان، استارتاپ ها، کسب و کارها، فریلنسرها، مشاغل خانگی و فروشگاه های اینترنتی دارند.

مرکز تلفن ابری که تماس با مشتری را مدیریت می کند. در حالی که یک مرکز تماس فقط تماس های تلفنی را اداره می کند، یک مرکزتلفن ابری ارتباطات را از طریق چندین کانال انجام می دهد.
 اگر تماس های فروش یا پشتیبانی به خوبی کنترل نشود، و تماس ها از دست برود هم به اعتبار آن کسب و کار ضرر می زند و هم درآمدزایی کاهش می یابد.

مدل کسب و کار یکپارچه

مرکز تلفن ابری به شما امکان می دهد تا با کمک یک اتصال اینترنتی به سیستم های یکپارچه دسترسی پیدا کنید و در هر زمان و مکانی بهترین پشتیبانی را ارائه دهید و دیگر محدودیتی ندارید.

 افزایش قابلیت اطمینان

از آنجا که مرکز تلفن ابری داده های دهها هزار مشتری را جمع می کنند، مراکز ارتباطی مبتنی بر ابری قابلیت اطمینان بیشتری نسبت به مرکز تماس های سنتنی  دارند.
از آنجا که API های مرکز تماس تلفنی مبتنی بر ابری هستند، با استفاده از مراکز داده توزیع شده جغرافیایی در سراسر جهان تماس ها را از طریق شرکت های مخابراتی در سراسر جهان به هم متصل می کنند. تماس ها برای کاهش تأخیر و ارائه بالاترین کیفیت تجربه به طور بهینه انجام می شوند. یافتن این سطح از اطمینان در سیستم های مرکز تماس سنتی ( مبتنی بر پیش فرض) دشوار است.

کاهش هزینه ها

با انتقال ارتباطات از سخت افزار و ورود به حوزه نرم افزارهای مبتنی بر ابری، می توانید تنها با سرمایه گذاری اندک یک مرکز تماس چند کاناله ایجاد کنید.

مرکز تلفن ابری از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه است، زیرا به طور قابل توجهی هزینه های اولیه را که معمولاً در مرکز تلفن سنتی است را کاهش می دهند.

کارایی بالا

افراد هنگام استفاده از تلفن ابری کارایی فوق العاده ای را تجربه می کنند. یک رابط بصری آنها را قادر می سازد تا داده های مشتری را از طریق کانال های مختلف مدیریت کنند. ویژگی هایی مانند ACD، تلفن گویا و تماس با اولویت نیز باعث صرفه جویی در وقت نمایندگان می شود

سرعت بالا

در مرکز تماس ابری بدون سخت افزار، عملیات اجرایی سریع است و هیچ مشکلی در مراحل راه اندازی در محیط کسب و کار شما وجود ندارد.

افزایش بهره وری

مرکز تلفن ابری مبتنی بر ابری روند نظارت بر تماس را افزایش می دهند. نمایندگان می توانند با یک داشبورد واحد و یکپارچه توسط فناوری مبتنی بر ابری به مشتریان خود برسند و به توسعه کسب و کار خود بپردازند

مزایای استفاده از دفتر شما

مزایای استفاده از دفتر شما

در هر کجای ایران که باشید، فقط در ۵ دقیقه به کمک خدمات دفتر کار مجازی «دفتر شما» یک شماره ثابت تهران از پورتال آنلاین دفترشما انتخاب کنید و بدون داشتن دفترکار از خدمات ارتباطی ما نظیر: سرویس سیستم تلفن گویا، منشی تلفنی حرفه‌ای، فکس اینترنتی و صندوق صوتی با امکان دایورت تماسها روی موبایل و  غیره بهره‌مند شوید.

برای گرفتن این سرویس ها نیاز به خرید هیچگونه سخت افزار یا نرم افزار یا حتی سیم کشی ندارید.

و فرقی نمی کند شما سازمانی با تماس های بالا در ساعت پیک باشید و یا در فصل خاصی پیک تماس داشته باشید. با راه اندازی مرکز تماس آنلاین «دفتر شما» شما به میزان استفاده خود از خدمات مرکز تماس هزینه پرداخت می کنید و هزینه های خود را به طور قابل توجهی کاهش می دهید.

چنان چه پرسش یا ابهامی درباره سرویس مرکز تماس «دفتر شما» و دیگر خدمات این مجموعه دارید، در بخش «دیدگاه شما» برایمان پیام بگذارید و یا با شماره ۲۸۴۲۰۱-۰۲۱ تماس بگیرید.