بینا برند یکی از مشتریان خدمات دفتر کار مجازی تهران «دفتر شما» است که از متخصصینی باتجربه و کارآزموده در حوزه های بازاریابی، برندینگ، تبلیغات، روابط عمومی و تجارت الکترونیک تشکیل شده و بیش از ده سال است در شرکتها و صنایع داخلی و بین المللی، مشاوره و مدیریت پروژه های بازاریابی و برندینگ را برعهده داشته اند. از جمله خدمات شاخص بینابرند می توان از تبلیغات در اینستاگرام و تبلیغات در تلگرام نام برد که مشتریان مطرحی نیز در این حوزه دارد.

در ادامه از شما دعوت می کنیم گفتگوی روابط عمومی «دفترشما» را با مدیر ارشد اجرایی بینابرند بخوانید.

پیش از آشنایی با «دفتر شما»

 

چند سال پیش بود که با دوستانم تصمیم گرفتیم در زمینه دیجیتال مارکتینگ کسب و کار جدیدی راه‌اندازی کنیم. با این ذهنیت مرسوم (و البته کهنه!) که حرفه‌ای‌ها حتماً باید دفتر کار داشته باشند، تصمیم به اجاره دفتر کار گرفتیم. از طرف دیگر برایمان بسیار مهم بود که دفتر کارمان در منطقه‌ای خوب و دارای شماره تلفن ثابت و با پرستیژ باشد.

با اینکه در شروع کار برایمان دشوار بود، دفتر کاری در میرداماد با ۵۰ میلیون تومان رهن و ماهی ۵ میلیون تومان اجاره گرفتیم. هزینه تجهیز، طراحی داخلی و خرید سیستم همین دفتر ۸۰ متری بالغ بر ۳۰ میلیون تومان شد. حدود دو ماه از وقت ما فقط صرف پیدا کردن دفتر و تجهیز و طراحی داخلی آن شد. ما هم مثل همه فکر می‌کردیم اگر همان ابتدای کار چنین هزینه‌هایی کنیم، می‌توانیم از رقبایمان پیش بیفتیم و با سرعت بیشتری رشد کنیم.

سرویس تلفن گویا دفتر شما

در ۵ دقیقه صاحب دفترکار شو

تمامی این هزینه‌ها را کردیم، چون انتظارمان این بود که مشتریان زیادی به دفتر کارمان خواهند آمد و این هزینه یک جایی نتیجه می‌دهد، اما شاید به دلیل جنس کارمان یا هر دلیل دیگری، در عمل دیدیم آن دسته از مشتریانمان که شرکتهای بزرگی بودند، بیشتر تمایل داشتند که جلساتمان را در محل شرکت آنها برگزار کنیم. مشتریان کوچک هم صرفاً برای اطمینان از اینکه کارشان را به چه کسی یا کسانی می‌سپارند شاید تنها یک بار به دفترمان سر می‌زدند و بیشتر جلسات خارج از شرکت برگزار می‌شد.

چرا اجاره دفتر کار تصمیم اشتباهی بود؟

از طرفی هم به قدری درگیر جلسات مشاوره، برنامه‌ریزی و اجرای کارگاههای آموزشی بودیم که کمتر فرصت می‌کردیم در دفترکار حضور داشته باشیم و تماسهای زیادی را از دست می‌دادیم. تجربه به ما نشان داد که وقتی یک مشتری بالقوه با شماره ثابت شما تماس می‌گیرد و شما پاسخگو نیستید، این تجربه مشتری از برند شما ناخوشایند است و یک امتیاز منفی محسوب می شود.

دفترشما

وقتی با تماسهای از دست ‌رفته خودمان تماس می‌گرفتیم

وقتی با تماسهای از دست ‌رفته خودمان تماس می‌گرفتیم، به صراحت به ما می‌گفتند که جواب ندادید و ما سراغ شرکت دیگری رفتیم. بسیاری از مشتریان هم پاسخگو نبودنِ ما به تماسشان را نوعی بی‌احترامی به خود تلقی می‌کردند و وقتی برایشان توضیح می‌دادیم برای شرکت در جلسه‌ و حضور در یک رویداد از دفتر خارج شده بودیم، می‌گفتند چرا شماره تماسی می‌دهید که نمی‌توانید جواب بدهید. حرف حساب هم جواب ندارد!

به دلیل مشغله زیاد زمان زیادی را نمی‌توانستیم در دفتر کارمان حضور داشته باشیم و بسیاری از تماسهای مشتریان بی‌پاسخ می‌ماند.

– مدیر ارشد اجرایی بینابرند

وقتی دیدیم که اجاره دفتر کار به میزان هزینه، زمان و انرژی ای که برایش می‌گذاریم نتیجه نمی‌دهد تصمیم گرفتیم دفتر کارمان را پس دهیم. اما نداشتن شماره تلفن ثابت و بی‌پاسخ ماندن تماسها همچنان به برندمان لطمه می‌زد.

سرویس منشی مجازی دفتر شما

در ۵ دقیقه صاحب دفترکار شو

 

پس از آشنایی با «دفتر شما»

 

دفترشما

نماد دفترشما

 

تا اینکه از طریق یکی از دوستانم با راهکار دفتر کار مجازی «دفتر شما» آشنا شدیم. وقتی اولین بار شنیدم چنین سرویسی در ایران عرضه می‌شود خیلی نسبت به کیفیت آن شکاک بودم. نمی‌توانستم باور کنم در ایران شرکتی وجود دارد که شماره تلفن ثابت، سرویس فکس اینترنتی، سرویس تلفن گویا، صندوق صوتی و منشی مجازی را با هم عرضه می‌کند.

با خرید سرویس منشی مجازی دفتر شما بدون این که هزینه‌ و زمان زیادی بابت اجاره دفتر کار و استخدام منشی صرف کنم، هم تلفن ثابت با کد ۲ تهران داشتم و هم یک منشی حرفه‌ای که همه تماسهای مشتریانم را پاسخ می‌داد و پیگیریهای روزانه را انجام می داد. اینجا بود که فهمیدم آن یک سال چه قدر هزینه بیجا کردیم.

 

اکنون نه تنها دیگر هیچ تماسی را از دست نمی‌دهیم، بلکه اپراتورهایی حرفه‌ای تماسهای مشتریانمان را با دقت و نظم قابل تحسینی پاسخ می‌دهند و همین باعث شده پس از مدت کوتاهی با شرکت های بزرگی قرارداد ببندیم و حجم سفارش‌هایمان بسیار بیشتر از گذشته شود. طی این مدت درآمد شرکت ۳ برابر گذشته شده و توانستیم حوزه خدمات بازاریابی اینترنتی بینابرند را گسترش دهیم.

 

پس از تجربه مثبتی که از خدمات «دفتر شما» داشتیم، سرویس‌های این مجموعه را به خیلی از دوستانم نیز پیشنهاد داده‌ام.