شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که برای خرید خط ثابت مخابرات چه مراحلی را باید انجام دهید؟ با کمی پرس و جو متوجه خواهید شد که برای خرید خط ثابت جهت استفاده در محل کار یا منزل، باید مدتی که زمان آن دقیق مشخص نیست، منتظر مانده تا یک نفر خط خود را به مخابرات پس داده تا بتوانند همان خط را به شما واگذار کنند! البته باید هزینه نصب و دیگر خدمات جانبی آن را هم در نظر بگیرید.

البته روش دیگری هم برای اینکار وجود دارد و آن هم این است که: شما باید مدت زمانی نامعلوم صبر کنید تا فیبر نوری از منطقه شما بگذرد و اگر حد نصاب مد نظر مخابرات تامین بشود شما میتوانید خط ثابت را خریداری کنید.

حتما الان این سوال به ذهن تان خطور کرده که آیا راه آسان تر و بدون معطلی هم  برای خرید خط ثابت مخابرات وجود دارد؟ خوشبختانه بله! پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا با جایگزین پیشنهادی ما آشنا شوید.

مرکز تماس رایگان

چرا دیگر خرید خط ثابت مخابرات نمی ارزد؟

برای پاسخ به این سوال سه فاکتور مهم زیر را باید در نظر بگیرید.

هزینه های نصب: شما باید مبلغی را برای سیم کشی خط ثابت مخابرات و خرید تجهیزاتی مثل تلفن ثابت بپردازید. همچنین مجبورید که برای استفاده از امکانات بیشتر دستگاه سانترال هم بخرید که تمام این ها هزینه هنگفتی به کسب و شما تحمیل میکند.

هزینه های ماهیانه: شما برای خرید خط ثابت مخابرات، باید ماهیانه مبلغی را پرداخت کنید که به مرور افزایش پیدا می کند.همچنین هزینه نرخ بالای مکالمات برای حجم تماس های زیاد اصلا به صرفه نیست.

وابسته به مکان فیزیکی: خط تلفن ثابت مخابرات محدود به یک مکان مشخص است و در صورت جا به جایی از محل سکونت یا محل کار خود شما نمی توانید این نوع از خط ها را به محل کار جدید خود ببرید.

چرا خرید خط تلفن ثابت اینترنتی مقرون به صرفه است؟

سرویس تلفن ثابت اینترنتی یا تلفن تجاری برای شما این امکان را فراهم می کند که بدون نیاز به نصب نرم افزار و سخت افزار خاصی و همچنین بی نیاز از اجاره فضای فیزیکی برای کسب و کارتان، صاحب شماره تلفن ثابت اختصاصی با مالکیت کامل بشوید.

آیا برای خرید خط تلفن ثابت اینترنتی باید مدت زیادی منتظر بمانیم؟

شما در مدت زمان 5 دقیقه از طریق سایت دفترشما به راحتی میتوانید سرویس مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس با مراجعه به پورتال آنلاین دفترشما در بخش تنظیمات تلفن گویا، می‌توانید موارد مختلفی مثل پیام آغازین، آوای انتظار، داخلیها و اولویت دایورت و زمانبندی سرویس برای ساعات و روزهای کاری و غیرکاری را شخصی سازی کنید.

مزایای استفاده از تلفن ابری دفترشما

تلفن ابری یا تلفن اینترنتی دفتر شما معایب استفاده از خط تلفن ثابت مخابرات را ندارد. در زیر با مزایای منحصر به فرد آن آشنا می شوید.

عدم وابستگی به موقعیت مکانی

شما برای خرید اینترنتی تلفن ثابت نیازی به اجاره محل کار ندارید زیرا در هر جای ایران که ساکن باشید بدون نیاز به فضای فیزیکی و اجاره دفتر می توانید خرید خط تلفن ثابت تهران را انجام دهید و بر روی این خط اختصاصی خدمات تلفن ابری را دریافت کنید، شما همچنین می توانید از این شماره ثابت برای واتساپ تجاری خود هم استفاده کنید.

ضبط مکالمات و دریافت گزارش تماس

از دیگر مزایای خرید خط ثابت مخابرات از دفترشما می‌توان به قابلیت دریافت گزارشی از تماسها اشاره کرد. شما هر تماسی که دریافت کنید، بلافاصله گزارشی از آن تماس به صورت پیامک و ایمیل برای شما ارسال می شود. همچنین در سرویس منشی، مکالمات ضبط می شوند و در صورت نیاز می توانید به آنها مراجعه کنید.

 32 تماس همزمان ورودی و خروجی

شما با خرید خط تلفن ثابت مخابرات دفترشما می توانید ۳۲ تماس ورودی و خروجی را هم‌زمان بگیرید و روی سرویس تلفن گویا می‌توانید منوها و داخلی‌های متعدد را بدون محدودیت داشته باشید تا نفرات مختلف هر کسب‌وکار بتوانند پاسخگوی تماس ورودی مستقیم خود باشند.

صندوق صوتی و فکس

با استفاده ازخدمات تلفن اینترنتی به صورت اینترنتی و نامحدود می توانید فکس ارسال و دریافت کنید و گزارش لحظه ای آن را در پنل کاربری خود به راحتی مشاهده کنید و همچنین می توانید تماس های دریافتی را به صندوق صوتی هدایت کرده تا بتوانید روی سیستم خود ذخیره کنید.

ضبط مکالمات تماس

شما به راحتی میتوانید مکالمات کاری خود را به صورت ضبط شده در پنل کاربری خود داشته باشید و در صورت لزوم با بررسی مجدد درخواست های مشتری از بروز سوء تفاهم جلوگیری کنید و خدمات بهتری به مشتریان خود ارائه بدهید.

مقرون به صرفه بودن

شما برای خرید خط ثابت مخابرات از دفترشما به هیچ گونه تجهیزاتی نیاز نداشته و همچنین امکانات بیشتری مثل سانترال مجازی، تلفن گویا، منشی مجازی و غیره را به صورت مجازی روی موبایل و سیستم خود و همکارانتان در اختیار خواهید داشت که بسیار به صرفه است.

تنظیمات آنلاین و بدون محدودیت

شما به تنظیمات نیز به صورت آنلاین در پرتال دفتر شما دسترسی دارید و می توانید بدون هیچ محدودیتی تعدادی نامحدود داخلی تعریف کرده، گزارش های تماس را به صورت لحظه ای و فوری در پنل خود و هم به صورت پیامک و ایمیل دریافت کنید. از مزایای دیگر آن می توان به ضبط پیام صوتی تلفن گویا با صدای خود و یا هر کس دیگر و بارگذاری آن در پرتال خود اشاره کرد.