برای همه ما مسلم است که نوبت گرفتن از پزشکان مورد نظرمان بسیار پر دردسر است. بعد از پیدا کردن شماره درست پزشک و تماس با مطب معمولا منشی ها به دلیل مشغله کاری زیاد و رسیدگی به چند کار به طور همزمان نمی‌توانند تماس های اول را پاسخگو باشند و باید چندبار تماس گرفت. مراجعه حضوری نیز دردسر های خاص خود را دارد.

نکته دوم مدیریت کردن نوبت هاست و همانطور که همه می‌دانند مراجعه به پزشک معمولا با معطلی همراه است. که از این موضوع نیز از سیستم نوبت دهی دستی ناشی می‌شود.

ویزیطب یک شرکت فناور، یک کسب و کار جدید و یکی از مشتریان موفق «دفتر شما» است که از سال ۹۱ فعالیت خود را در بوشهر و در راستای حل همین مشکل، شروع نموده و تا کنون توانسته است در شهرهای زیادی کار خود را توسعه دهد.

در ادامه مصاحبه «دفترشما» با آقای مرتضی روشن بنیانگذار این کسب و کار را مطالعه می‌فرمایید:

از ویزیطب بیشتر برای ما بگویید.

ویزیطب اولین سامانه نوبت دهی پزشکان است که در پارک علم و فناوری بوشهر شروع به کار کرد و در حال حاضر علاوه بر بوشهر، در شیراز، اصفهان، یزد، هرمزگان و بندرعباس مشغول به کار است و کاربران می‌توانند در شهرهای نام‌برده از سامانه نوبت دهی ویزیطب استفاده کنند.

دفترشما

نوبت دهی

کاربران چطور می‌توانند از این سامانه استفاده کنند؟

خدمات ما در قالب سایت و اپلیکیشن قابل دسترسی است. همچنین اپلیکشن ویزیطب در دو نسخه اندروید و IOS برای کاربران طراحی شده و در بازار و سیب اپ موجود و در دسترس می باشد.

این سامانه فقط مختص نوبت دهی مطب ها است؟

خیر سامانه نوبت دهی ویزیطب با مراکز درمانی نیز همکاری و قرارداد دارد. پس از موافقت پزشکان و مراکز درمانی قرارداد مکتوبی تدوین می‌شود که پزشکان تعهد دارند فقط با ما همکاری نمایند.

سرویس منشی مجازی دفتر شما

در ۵ دقیقه صاحب دفترکار شو

برای راه اندازی کار با چه چالش هایی روبرو بودید؟

حوزه کاری ما بسیار گسترده است و برای اینکه همه چیز کاملا رسمی و قانونی باشد باید مراحل و موارد قانونی زیادی را طی کرده و مجوزهای رسمی برای شروع کار گرفته شود تا ابهام و مشکلی در ادامه همکاری به وجود نیاید. تمام موارد و جزئیات در قرارداد مکتوب بین ویزیطب و پزشکان و مراکز درمانی قید خواهد شد.

آیا پزشکان نیز از این سامانه استقبال می‌کنند؟

بلی خوشبختانه استقبال پزشکان بسیار خوب بوده است و حدود ۸۰% از پزشکانی که با سامانه ما آشنا می‌شوند به همکاری با ویزیطب جواب مثبت می‌دهند. زیرا از طرفی هیچ هزینه‌ای برای آنها ندارد از طرف دیگر درصدی از هزینه به منشی اختصاص داده می‌شود.

این سامانه چه امکاناتی در اختیار پزشکان قرار می‌دهد؟

پنلی برای پزشکان طراحی شده که آنجا می‌توانند؛ تخصص خود را تعریف نموده، بیمه هایی که با آنها همکاری می‌کنند، ساعت حضور در مطب و مراکز درمانی، فاصله بین نوبت‌ها و بقیه اطلاعات را مشخص کنند. همچنین به منشی دسترسی داده می‌شود که بتواند نوبت ها را مدیریت کنند.

دفترشما

دفترشما برای پزشکان

هزینه ویزیت و هزینه نوبت دهی چگونه پرداخت می‌شود؟

هزینه نوبت دهی تنها ۲ یا ۳ هزار تومن است که به صورت آنلاین توسط کاربران پرداخت می‌شود و هزینه ویزیت در مطب یا مراکز درمانی دریافت خواهد شد. اما در حال برنامه ریزی برای طرحی هستیم که درگاه پرداختی آماده شود و کاربران بتوانند هزینه ویزیت را نیز به صورت آنلاین بپردازند. در حال رایزنی با بانک سامان هستیم و این مورد نیز به زودی به امکانات ما اضافه خواهد شد.

در آخر خدمات «دفترشما» چه کمکی به شما کرده است؟

حدود یک سال است که از هر دو سرویس تلفن گویا و منشی مجازی «دفتر شما» استفاده می‌کنیم و در این مدت کار ما را بسیار راحت کرده است به این ترتیب که نیازی نیست ما درگیر کار شویم بلکه نیروی ما که همان منشی مجازی است از دور تماس‌ها را مدیریت می‌کند.