اگر برای کسب و کار خود به شماره تلفن ثابت اختصاصی نیاز دارید، اما اجاره دفتر کار را تصمیمی منطقی نمی‌دانید، مرکز تلفن مجازی دفترشما پیشنهادهای جالب و متنوعی برای کسب و کار شما دارد.

با خرید خط تلفن از مرکز تلفن مجازی «دفترشما» نه تنها در ۵ دقیقه کسب و کار شما صاحب خط تلفن ثابت می‌شوید، بلکه می‌توانید از هر کجا که هستید، تماسهای کسب و کار خود را روی گوشی تلفن همراه خود پاسخ دهید!

تلفن 5 رقمی

مرکز تماس دفترشما

 

خطوط مرکز تلفن مجازی «دفترشما» چه نوع خطوطی است؟

مرکز تلفن مجازی «دفترشما» عرضه کننده خطوط تلفن مجازی است. خطوط تلفن «دفترشما» دارای شماره‌ای مانند شماره تلفن ثابت تهران هستند و با کد ۲ تهران شروع می‌شوند. اما چون بر بستر اینترنت عرضه می‌شوند، می‌توانید از هر کجا تماسهای خود را پاسخ بدهید، بنابراین دیگر نیازی به دفترکار ندارید. «دفترشما» انواع خط رند نیز دارد که می‌توانید با توجه به نیاز کسب و کارتان هر کدام را انتخاب کنید:

  • خط ۸ رقمی
  • ۸ رقمی رند طلایی
  • ۸ رقمی رند شگفت انگیز
  • خط ۶ رقمی و
  • خط ۵ رقمی
مرکز تلفن مجازی

در پورتال آنلاین دفتر شما می‌توانید خط تلفن دلخواه خود را به سادگی از میان هزاران خط جستجو و انتخاب کنید.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner css=”.vc_custom_1533121271329{padding-top: 30px !important;}”][vc_column_inner][vc_column_text]
خطوط دفترشما چه مزیتی به دیگر خطوط مجازی دارد؟
  • کد ۲ تهران

شماره هایی که «دفترشما» به مشترکین خود عرضه می‌کند، با کد ۲ تهران شروع می‌شود که کد بسیار محبوبی میان کسب و کارهاست.

  • سرویس سانترال

با خطوط مرکز تلفن مجازی «دفترشما» کسب و کار شما هم مانند شرکتهای بزرگ دارای سرویس سانترال می‌شود و می‌توانید تا ۹ داخلی برای خط تلفن خود تعریف کنید. این سرویس امروزه تحت عنوان سرویس تلفن گویا (IVR) در جهان شناخته می‌شود.

  • با ماهی ۶۹ هزار تومان، صاحب منشی می‌شوید.

در صورت تمایل می‌توانید یکی از بسته‌های سرویس منشی «دفترشما» را انتخاب کنید که از ماهی ۶۹ هزار تومان شروع می‌شود. با سرویس منشی، بدون نیاز به دفترکار، صاحب یک منشی باتجربه با فن بیان بسیار خوب می‌شوید. بنابراین، نه تنها کسب و کارتان وجهه و کلاس کاری خیلی خوب کسب می‌کند، هیچ یک از تماسهایتان نیز از دست نمی‌رود.

مرکز تلفن مجازی

منشی

بر خلاف استخدام منشی که گاهی منشی مرخصی است و امکان پاسخگویی به تماسها را ندارد، در سرویس منشی مجازی «دفترشما»، حتی اگر منشی شما مرخصی نباشد، و یا خطش اشغال باشد، تماس شما بلافاصله به یک منشی دیگر در مرکز تماس «دفترشما» وصل می‌شود.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید، در مرکز تماس دفترشما، به دلیل برخورداری از نرم افزارهای پیشرفته اپراتوری، تمامی منشی ها با کیفیتی استاندارد و ثابت به تماسها پاسخ می‌دهند.

چگونه از مرکز تلفن مجازی «دفترشما» سرویس خریداری کنیم؟

۱. با توجه به نیاز کسب و کار خود یکی از بسته های سرویس تلفن گویا و یا منشی مجازی را انتخاب کنید.

۲. با انتخاب بسته به صفحه اطلاعات کاربری منتقل می‌شوید. 

۳. بعد از پر کردن اطلاعات، به صفحه انتخاب شماره دلخواه هدایت می‌شوید.

۴. سپس متن قرارداد را مطالعه و تایید می‌کنید.

۵. در آخر، از طریق پرداخت آنلاین، سرویس را خریداری می‌کنید.

خط تلفن و سرویس شما به همین سرعت و سادگی فعال می‌شود!

ویدیوی زیر، مراحل خرید را قدم به قدم برای شما توضیح می‌دهد:

نحوه خرید از مرکز تلفن مجازی «دفترشما»
[/vc_column_text][vc_column_text]

امکانات جالب خطوط مرکز تلفن مجازی دفترشما

  • تصور کنید تماس به داخلی شما وارد می‌شود و آن لحظه امکان پاسخگویی ندارید و تماس را نیز نباید از دست بدهید!

تنظیمات سرویس تلفن گویا «دفترشما» (همان سرویس سانترال) این امکان را به شما می‌دهد که برای هر داخلی بیش از یک شماره با ترتیب اولویت تنظیم کنید. با خیال راحت تماس را reject کنید. با این کار تماس بلافاصله به شماره بعد در لیست اولویت شما وصل می‌شود. تماس گیرنده نیز به هیچ وجه متوجه این فرآیند نمی‌شود.

  • می‌خواهید تماسهای داخلی خود را از ساعت ۸ صبح تا ۵ بعدازظهر خودتان پاسخ دهید و از سال ۵ بعدازظهر تا ۱۰ شب یکی دیگر از همکارانتان.

با تنظیمات زمانبندی خط تلفن خود، داخلی شما تماسها را طبق زمانبندی دلخواهتان به شماره‌های دلخواهتان وصل می‌کند. شما می‌توانید هم برای روزهای هفته و هم برای ساعات روز سرویس خود را زمانبندی کنید.

  • نمی‌خواهید تماسها را اول خودتان پاسخ دهید (به قول معروف نمی‌خواهید خودتان گوشی را بردارید!)

با فعالسازی سرویس منشی، از این پس تماسهای شما را یک منشی باتجربه و حرفه ای مستقر در مرکز تماس «دفترشما» پاسخ می‌دهد و طبق دستورالعمل خودتان: ۱) تماس را به شما یا یکی از همکارانتان وصل می‌کند، یا ۲) با اطلاعات کاملی که از کسب و کار شما دارد به امور مشتریان شما رسیدگی می‌کند.

منشی در پایان هر تماس، اطلاعات دقیق و کاملی از تماس در پورتال آنلاین شما ذخیره می‌کند. بنابراین، همواره به صورت آنلاین در جریان کامل تماسها و چگونگی پاسخگویی آنها هستید.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner css=”.vc_custom_1533121271329{padding-top: 30px !important;}”][vc_column_inner][vc_column_text]

نتیجه گیری

خطوط مجازی و خدمات دفتر کار مجازی «دفترشما» به خصوص در شرایط پرنوسان بازار ایران، بهترین و امن ترین روش برای راه اندازی کسب و کار و حتی کاهش هزینه های کسب و کارهای قدیمی است. بدون نیاز به هیچ تجهیزاتی و با شروع قیمت از ماهی ۳۹ هزار تومان، برای کسب و کار خود شماره تلفن ثابت باپرستیژ تهیه کنید و از سرویس های حرفه ای مدیریت تماس «دفترشما» لذت ببرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خطوط مجازی دفترشما، سیستم و هزینه سرویس IVR و سرویس منشی به وبسایت ما به نشانی daftareshoma.com سربزنید و یا با کارشناسان ما به شماره ۲۸۴۲۰۱-۰۲۱ تماس بگیرید.