امکان دریافت گزارش تماسها روی پیامک فعال شد

یکی از قابلیتهای خدمات دفتر کار مجازی دفترشما به انتخاب مشترکین این است که پس از هر تماس، گزارشی از تماس برای ایشان به صورت اعلان (نوتیفیکیشن) پیامکی ارسال شود.

مدیر ارشد برنامه نویسی «دفترشما» برای مشترکین خبری خوبی دارد: از این پس مشترکین دفتر شما می‌توانند با شخصی سازی تنظیمات پورتال، از طریق پیامک، اعلان تماس‌های خود را دریافت نمایند. مشترکین می‌توانند، در قسمت تنظیمات خط با انتخاب گزینه‌ی اعلان، مشخص نمایند اعلان کدام‌یک از موارد ذیل، برای کدام‌یک از همکاران پیامک شود:

  • تماس ورودی تلفن گویا
  • تماس انتقال‌داده‌شده توسط تلفن گویا
  • تماس ورودی منشی
  • تماس انتقال داده‌شده توسط منشی
  • گزارش منشی

مشترکین عزیز باید توجه داشته باشند، به ازای هر پیامک ۱۶ تومان از اعتبار آنها کاسته می‌شود. لازم به توضیح است، بعضی اعلان‌ها مانند گزارش منشی می‌تواند بیشتر از یک پیامک باشد.

انتخاب دریافت کنندگان اعلانها

برای انتخاب اینکه چه کسی گزاشها را دریافت کند از منوی اصلی وارد شماره ها، و سپس تنظیمات خط موردنظر شوید. اکنون در بخش اعلانها می‌توانید تنظیمات دلخواهتان را انجام دهید.

تمام تلاش تیم برنامه نویسی دفتر شما این است که پورتال دفتر مجازی دفتر شما روز به روز پیشرفته‌تر و کار با آن راحت‌تر شود. در راستای این هدف، از شما کاربران عزیز خواهشمندیم پیشنهادها و انتقادهای خود را درباره پورتال آنلاین دفترشما از طریق این فرم و یا بخش نظرات همین مطلب به اطلاع ما برسانید.

منتظر امکانات جدید پورتال دفتر شما باشید…