امروزه بسیاری از کسب و کارهای نوپا برای اینکه هزینه‌های خود را کاهش داده و یک سیستم ارتباط تلفنی پیشرفته‌تری داشته باشند به جای استفاده از شماره تلفن‌های سنتی به سراغ شماره تلفن‌های مجازی می‌روند. این شماره‌ها بر روی بستر ابری ارائه می‌شوند و به هیچ گونه سیم کشی و تجهیزات نیازی ندارند.

آشنایی با شماره تلفن مجازی

شماره تلفن مجازی ایران که به آن خط تلفن اینترنتی یا شماره تلفن ابری نیز گفته می‌شود، همانند شماره تلفن ثابت است اما برای تهیه آن نیاز به مکان فیزیکی مانند دفترکار ندارید. به همین دلیل به آن شماره تلفن ثابت مجازی نیز گفته می شود.

بنابراین بدون اجاره دفتر کار می توانید از امتیاز یک خط تلفن ثابت تهران برخوردار شوید،این امکان به شما اجازه می دهد با کمترین سرمایه، کسب و کار خود را در هر شهری که هستید راه اندازی کنید و در بازار پایتخت به رقابت بپردازید.

برای خرید خط تلفن ثابت تهران باید مشترک خدمات دفتر کار مجازی دفترشما بشوید. برای گرفتن اشتراک این خدمات کافیست چند دقیقه وقت بگذارید و این مقاله را  تا انتها بخوانید. با استفاده از خدمات دفتر کار مجازی می توانید وجه حرفه ای تری به کسب و کار خود ببخشید.

شماره تلفن اینترنتی(مجازی) قادر است همچون دروازه‌ای میان تماس‌های سنتی (PSTN) و VoIP عمل کند. پس از خرید شماره ثابت اینترنتی هیچ نیازی به خریداری سخت‌افزار اضافه نیست و مشترکین می توانند از دستگاه‌های تلفن معمولی خود استفاده کنند.

سرویس تلفن گویا دفتر شما

در ۵ دقیقه صاحب دفترکار شو

 

انواع شماره مجازی کدامند؟

سه نوع شماره‌ی مجازی وجود دارد که شامل خطوط مجازی موبایل، شماره‌های ثابت و خطوط رایگان می‌شود. خطوط رایگان به خطوطی گفته می‌شود که زمانی که مشتری با شما تماس می‌گیرد هیچ هزینه‌ای بابت مکالمه پرداخت نخواهد کرد و هزینه‌ی تماس برای شما محاسبه خواهد شد.

خطوط مجازی موبایل هم خطوط ده رقمی هستند که به سیم کارت نیازی ندارد و بر اساس کد کشورها هستند. معمولا کاربران از این خطوط برای ساخت حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند.

شماره‌های ثابت نیز به خطوط ثابت 8 رقمی تلفن می‌گویند که در بستر ابری قرار دارند و معمولا توسط کسب و کارها برای ارتباطات درون سازمانی و پاسخگویی به تماس مشتریان استفاده می‌شود.

جهت آشنایی بیشتر با انواع شماره مجازی می‌توانید انواع شماره مجازی کدامند و چه کاربردی برای کسب و کار دارند؟ را مطالعه کنید.

چرا باید از شماره تلفن مجازی استفاده کنیم؟

دفترشما

در ۵ دقیقه میتوانید صاحب دفترکار شوید

یکی از مزیتهای اصلی تلفن ثابت مجازی به شماره تلفن معمولی این است که می‌توانید خدمات متنوعی بر روی آن دریافت کنید، از جمله سرویس تلفن گویا مجازی، سرویس منشی دورکار و مرکز تماس آنلاین که در توسعه کسب و کار و افزایش بهره وری به شما کمک شایانی می کنند. به مجموعه این خدمات دفتر کار مجازی گفته می‌شود.

تلفن گویا

سرویس تلفن گویا دفترشما در واقع همان سیستم سانترال است، اما بدون نیاز به نصب هیچگونه سخت افزار و نرم افزار این سرویس بصورت آنلاین در اختیار شما قرار می گیرد. شما می‌توانید برای شماره تلفن ثابت خود تمام امکانات یک سانترال حرفه ای را تعریف کنید. بنابراین وقتی تماس‌گیرنده با شماره تلفن ثابت شما تماس می‌گیرد، یک پیغام خوشامدگویی به نام شما و کسب و کارتان برایش پخش می‌شود. سپس منوی داخلی‌ها برای تماس‌گیرنده شرح داده می‌شود. بدین ترتیب، تماس‌گیرنده به فرد موردنظر در کسب و کار شما وصل می‌شود. این اتصال از طریق دایورت مخابراتی انجام می شود، بنابراین روی تلفن همراه هم می توانید تماسهای دریافتی را پاسخ دهید.

منشی مجازی

با خریداری سرویس منشی مجازی دفترشما، دیگر نیاز به استخدام منشی ندارید. هنگام خرید این سرویس، یک شماره تلفن ثابت تهران در اختیارتان قرار می‌گیرد. شما این شماره تلفن ثابت را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهید. در ضمن می‌توانید به هر تعداد که می‌خواهید خط تلفن ثابت اختصاصی خریداری کنید. وقتی تماس‌گیرنده با شماره تلفن ثابت شما تماس می‌گیرد، یک منشی حرفه ای تماس را طبق دستورالعمل شما پاسخ می‌دهد.

مرکز تماس آنلاین

با خرید سرویس مرکز تماس، می توانید شماره تلفن کاری خود را به  مرکز تماس آنلاین دایورت کنید و یا یک شماره تلفن اختصاصی از سرویس دهنده دریافت کنید. اپراتورهای مجرب با رویی خوش و کاملاً حرفه ای تماسهای انبوه شما را در روزها و ساعات کاری با پیغام خوشامدگویی اختصاصی پاسخگو هستند.

اپراتورهای مرکز تماس بر اساس دستورالعمل شما اطلاعات مهم را در اختیار تماس گیرندگان قرار می دهند، اطلاعات مورد نیاز شما را از آنها دریافت می کنند و حتی برای کسب و کارتان بازاریابی تلفنی انجام می دهند. همچنین اپراتورها قادرند تماسها را با توجه به ماهیتشان (مانند مشتریان قدیمی، جدید، شکایات و غیره) تفکیک کنند تا مخاطب شما تجربه ای حرفه ای و زیبا از تماس با کسب و کار شما داشته باشد.

 

چه کسانی از شماره مجازی تلفن ثابت استفاده می کنند؟

کسب و کارها: مثلا شرکتی واقع در اصفهان می‌تواند شماره تلفنی در تهران داشته باشد. بدون اینکه نیاز باشد دفتری در تهران تاسیس کند و زیربار هزینه اجاره دفتر کار و منشی و پرسنل برود می تواند تماس ها را در دفتر اصفهان پاسخ دهد یا با استفاده از سرویس منشی مجازی آنها را برون سپاری کند.

فریلنسرها: فریلنسرها برای اینکه هم به تماسهای مشتریان خود نظم بدهند و هم با داشتن شماره تلفن ثابت اختصاصی به کسب و کارشان وجهه حرفه ای تری بدهند از چنین سرویسی بسیار استقبال کرده اند. فریلنسرها با سرویس تلفن گویا می توانند هر جا که باشند پاسخگوی تماسشان باشند و یا با سرویس منشی مجازی تماسها را هم به اپراتورهای حرفه ای واگذار کنند و بیشتر روی کارشان تمرکز کنند.

اشخاص: از جمله دیگر کاربران شماره تلفن‌های مجازی بین‌المللی مهاجران و مسافرانی هستند که تمایل دارند دوستان و خانواده‌هایشان با شماره تلفنی داخلی با آن‌ها تماس بگیرند.

پرسشهای خود را درباره خط تلفن ثابت مجازی و سرویس تلفن گویا و منشی مجازی در قسمت «دیدگاه شما» با ما در میان بگذارید یا با کارشناسان فروش به شماره ۲۸۴۲۰-۰۲۱ تماس بگیرید.