دفترشما و شتابدهنده دیموند با هدف ایجاد بستر مناسب جهت توانمندسازی و سرمایه‌گذاری در عرصه کسب‌وکار نوپا و دانش بنیان با یکدیگر تفاهم‌نامه منعقد کردند.

طبق توافق انجام شده با شتابدهنده دیموند به عنوان یکی از نهادهای پیشرو در حمایت از استارتاپها، سه تیم برتر که وارد مرحله شتابدهی شده اند، به مدت مشخصی می‌توانند از خدمات رایگان دفترشما استفاده نمایند.

همچنین تمام تیم‌هایی که از طرف شتابدهنده دیموند به دفتر شما معرفی شوند نیز فرصت استفاده از این خدمات را با تخفیف ویژه خواهند داشت.

دفترشما به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در ارائه خدمات دفتر کار مجازی در ایران، در راستای عمل به تعهدات و مسئولیت‌های اجتماعی خویش، حمایت از کسب و کارهای نوپا را در دستور کار خود قرار داده است. از این رو شتاب دهنده ها با عقد تفاهم‌نامه با این شرکت می توانند از خدمات تلفن گویا، منشی مجازی و سایر خدمات این مجموعه با شرایط ویژه بهره مند شوند.

شتاب دهنده دیموند از سال ۹۳ کار خود را آغاز کرده است، و هدف آن کمک به کارآفرینان در حوزه وب و موبایل و ایجاد کسب و کاری در سطح جهانی است.

بیشتر بخوانید: درباره شتابدهنده دیموند

«دفتر شما» یک شرکت دانش بنیان در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات است که خدمات دفتر کار مجازی به مشتریان ارائه می‌کند و آن‌ها را از صرف هزینه و زمان زیاد برای اجاره دفتر کار، استخدام منشی و حتی خرید خط تلفن ثابت تهران بی نیاز می‌سازد.