راه اندازی مرکز تماس با ۲۰ درصد تخفیف ویژه الکامپ ۹۶!

شما هم در کسب و کار خود وضعیت زیر را به نوعی تجربه کرده اید؟

«ما کارمان تأسیسات و تعمیرات انواع لوازم برقی است. شب و روز ندارد. مشتری وقتی لوله اش می ترکد که نمی تواند تا صبح صبر کند و بعد به ما زنگ بزند. گاهی هم پیش می آید همزمان تعداد زیادی مشتری با خط ما تماس می گیرند، اما چون اشغال است به سراغ یک تأسیساتی دیگر می روند. شماره تلفن همراهم را هم روی کارت گذاشته ام اما وقتی دستم بند است نمی توانم تلفن همراهم را جواب دهم و باز مشتری می پرد. شما چه راهکاری برای ساماندهی تماس مشتریان ما دارید که از نظر اقتصادی هم برایمان صرف داشته باشد؟»

اینها صحبت های یکی از مراجعان به غرفه «دفتر شما» در نمایشگاه الکامپ ۹۶ است. این مشکل را بسیاری از کسب و کارها دارند. علاوه بر تأسیسات و تعمیرات، صاحبان مشاغلی مانند مدرسان کنکور، مدرسان انگلیسی (به خصوص آیلتس که چند سالی است سرشان حسابی شلوغ شده!)، تولیدکنندگان و واردکنندگان لوازم خانگی، آشپزخانه های تهیه غذا و غیره نیز گاهی برای مدیریت تماسهایشان به مشکل برمی خورند. راه اندازی مرکز تماس «دفتر شما» راه حل تمامی این کسب و کارهاست.

سرویس مرکز تماس دفتر شما

در ۵ دقیقه صاحب دفترکار شو

سرویس مرکز تماس «دفتر شما» دقیقاً برای همین منظور طراحی شده و به مشاغل گوناگون با نیازهای گوناگون عرضه می شود. برای راه اندازی مرکز تماس «دفتر شما» فقط کافی است با شماره ۲۸۴۲۰۱-۰۲۱ تماس بگیرید تا مشاوران ما اطلاعات مربوط به کسب و کار شما را دریافت و نیازهای دقیقتان را شناسایی کنند. از این پس وقتی مشتریانتان با شماره شما تماس می گیرند، اپراتورهای مرکز تماس «دفتر شما» تماسهای شما را به نام کسب و کار شما پاسخ می دهند.

کاربرد شماره تلفن مجازیراه اندازی مرکز تماس دفتر شما به چه دلیل به سود کسب و کار شماست؟

چت آنلاین، بازاریابی تلفنی، پشتیبانی، دریافت و ارسال ایمیل نیز از دیگر وظایف مرکز تماس است که «دفتر شما» با بهترین کیفیت عرضه می کند. شما می توانید هر تعداد که می خواهید خط تلفن ثابت با پیش شماره ۲ تهران ( ۶ تا ۸ رقمی) خریداری کنید و آن شماره تلفن را در اختیار مشتریانتان قرار دهید. اگر هم تمایل داشته باشید می توانید شماره فعلی کسب و کار خود را حفظ کنید.

با راه اندازی مرکز تماس «دفتر شما» دیگر مشتریان شما نه بوق اشغال می شنوند و نه تماسشان بی پاسخ می ماند. زیرا «دفتر شما» با تعداد بالای اپراتورهای آموزش دیده و با تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری بسیار پیشرفته تک تک تماسهای شما را به حرفه ای ترین شکل ممکن مدیریت می کند.

اکنون به مناسبت نمایشگاه الکامپ ۹۶  می توانید با ۲۰ درصد تخفیف سرویس های «دفتر شما» را خریداری کنید. با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و کسب و کار خود را منظم و حرفه ای کنید.

اگر پرسشی درباره خرید سرویس مرکز تماس دارید، در بخش «دیدگاه شما» با ما در میان بگذارید یا با شماره ۲۸۴۲۰۱-۰۲۱تماس بگیرید.