وقتی که مشتریان از مزایای دفتر مجازی و امکاناتی که سرویس منشی مجازی و تلفن گویا در اختیارشان قرار می‌دهد، آگاه می‌شوند اغلب بسیار کنجکاو و شگفت زده شده و دلشان می‌خواهد برای آزمایش هم که شده مدتی این سرویس‌ها را امتحان کنند. خوشبختانه این امکان وجود دارد و می‌شود به مدت ۲ هفته این سرویس‌ها را به طور رایگان در اختیار داشت.

سرویس تلفن گویا دفتر شما

در نمایشگاه الکامپ امسال در برنامه الکام استارز محمد حسین میثاقی مجری برنامه ۹۰ و سایر برنامه‌های فوتبالی میزبان مدیر دفترشما بود، وقتی برایش از امکانات سرویس‌ها گفتیم خیلی علاقه‌مند شد که یکی از استفاده‌کنندگان باشد. حتی فیلمبردار هم کارت ما را گرفت تا او هم سرویس‌های ما را تست کند.

با خرید این سرویس‌ها شما شماره تلفن ثابت با سرشماره ۲ در تهران می‌گیرید و دیگر نیازی نیست مکانی فیزیکی داشته باشید و یا منشی استخدام کنید. در واقع با خرید این سرویس‌ها شما وظایف منشی را برون سپاری می‌کنید، منشی تماس‌هایتان را پاسخ می‌دهد و پیگیری می‌کند. با کمک این سرویس‌ها همچنین می‌توانید مکالمات را ضبط کنید، گزارش تماس داشته باشید و فکس اینترنتی ارسال کنید.

سرویس منشی مجازی دفتر شما

در ۵ دقیقه صاحب دفترکار شو

دفترشما به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در ارائه خدمات مجازی در ایران، در راستای عمل به تعهدات و مسئولیت‌های خویش، حمایت از کسب و کارهای نوپا را در دستور کار خود قرار دارد.

صاحبان کسب و کارها می‌توانند شرکت‌های متعددی را از طریق یک دفتر کار مجازی اداره کند. برای این منظور به نرم‌افزاری مناسب نیاز دارند تا امکان مدیریت چند کسب و کار، با کارمندان گوناگون و شرکای تجاری متعدد را فراهم کند. می‌توانید برای هر شرکت خط تلفن ثابت و وبسایت جداگانه داشته باشید. حال آن که در صورت استفاده از دفتر سنتی باید برای هر شرکت یک دفتر جداگانه تدارک ببینید. بنابراین چنان چه دارای کسب و کاری هستید و دلتان می‌خواهد در مدیریت کسب و کارتان از انعطاف بیشتری برخوردار باشید، دفتر کار مجازی بهترین گزینه برای شماست.

مصاحبه محمد حسین میثاقی مجری برنامه‌های ورزشی و استارت آپی با علی دشتی مدیرعامل «دفترشما» ارائه دهنده خدمات دفتر مجازی در ایران را در برنامه استارتاپ ببنید. یکی از دغدغه های اصلی کسب و کارهای کوچک و نوپا، فریلنسرها و کارآفرینان جوان برای توسعه کسب و کار و شروع فعالیت، مدیریت هزینه های راه اندازی کسب و کار هست. اما این مشکل چه راه حلی دارد؟ علی دشتی از مزایای استفاده از دفتر مجازی می گوید: