حضور دفترشما در نمایشگاه شرکت‌های دانش بنیان

دومین نمایشگاه تخصصی شرکت‌های دانش بنیان خلاق و فناور با حضور دفتر شما و ۳۰۰ شرکت برتر دیگر از ۱۹ تا ۲۲ مهرماه در بوستان گفتگو برگزار می‌شود.

غرفه دفترشما در سالن تهران این نمایشگاه شرکت های دانش بنیان واقع است و از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ منتظر شما هستیم.

شرکت‌های دانش بنیان در دومین نمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان محصولات خود را در زمینه‌های الکترونیک، مخابرات و ارتباطات، فناوری اطلاعات، اینترنت اشیا، هوش مصنوعی، کلان داده، تجهیزات پزشکی، کنترل، اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق به نمایش می گذارند.

بر پایه این گزارش، رباتیک، شهر هوشمند و حمل‌ونقل هوشمند، دفتر کار مجازی، کشاورزی، شیلات، باغداری و دامداری، نفت، گاز و پتروشیمی، تجهیزات آزمایشگاهی، فناوری‌های فرهنگی، انیمیشن و بازی از جمله زمینه های دیگری است که شرکت های خلاق و فناور دانش بنیان در این نمایشگاه دانش بنیان محصولات و دستاوردهای خود را عرضه خواهند کرد.

دانش بنیان

نمایشگاه شرکت های دانش بنیان

محمدابراهیم صادقی، دبیر دومین نمایشگاه تخصصی شرکت‌های دانش‌بنیان خلاق و فناور، گفت: در بخش بازاریابی مقدمات حضور شرکت‌های بازاریاب داخلی و خارجی در این نمایشگاه فراهم‌ شده است. وی افزود: به این ترتیب شرکت‌های دانش‌بنیان می توانند با ایجاد تعامل و رابطه با شرکت‌های بازاریاب، خدمات بیشتری ارائه دهند و محصولات خود را نیز به فروش برسانند.

صادقی با تاکید بر همکاری‌های بین‌المللی در این نمایشگاه، اظهار کرد: با تاکید بر بخش صادرات، از کشورهای مختلف برای حضور در این نمایشگاه دعوت شده است تا زمینه همکاری و ارتباط شرکت‌های دانش‌بنیان با شرکت های خارجی فراهم و فرصت همکاری‌های بین‌المللی ایجاد شود.

کدتخفیف ویژه برای خرید تلفن گویا و منشی مجازی

علاقه مندان به خرید بسته‌های تلفن گویا و منشی مجازی در ایام نمایشگاه تخفیف ویژه دریافت می‌کنند. متقاضیان با استفاده از کد تخفیف dbexpo تا ۲۲ درصد تخفیف می‌گیرند. برای بازدید و فعال سازی بسته خود با تخفیف ویژه به غرفه ما مراجعه کنید.