هفته گذشته علی دشتی، بینانگذار دفتر شما در برنامه تلویزیونی وقت کار در شبکه ایران کالا حضور یافت.

وقت کار

علی دشتی، بینانگذار دفتر شما در برنامه تلویزیونی وقت کار در شبکه ایران کالا

برنامه وقت کار به معرفی کارآفرینان ایرانی و کسب و کارهای نوآور اختصاص دارد.

با شیوع ویروس کرونا، استارتاپ‌هایی مثل دفترشما که امکان دورکاری را برای  توسعه کسب و کار ها فراهم می‌کنند با اقبال خوبی مواجه شده‌اند و از رشد خوبی برخوردار بودند.

دفتر کار مجازی با کاهش هزینه‌های راه‌اندازی کسب و کار و برقراری امکان مدیریت تماس‌ها بدون نیاز به استقرار در یک مکان فیزیکی این فرصت را برای کسب و کارها فراهم می‌کند تا در این شرایط بتوانند به کسب و کار خود رونق بدهند.

دفتر شما در برنامه وقت کار

در این برنامه درباره داستان شکل گیری دفتر شما، مفهوم دفتر مجازی و چالش‌های پیش روی دفاتر کار مجازی گفتگو شد.

مدیر دفتر شما در رابطه با چالش‌های دفاتر کار مجازی به آرش سروری، مجری برنامه وقت کار گفت که دفاتر مجازی به دلیل نبود رگولاتوری با چالش‌هایی روبرو هستند و به مانند چند سال پیش که فین تکی‌ها با مشکلات مواجه شده بودند، دفاتر مجازی هم با این موانع روبرو هستند.

به گفته دشتی خوشبختانه در هفته‌های اخیر حل مشکلات این دفاتر شتاب بیشتری گرفته است و مطمئناً با رفع این چالش‌ها دفاتر کار مجازی رشد بهتری خواهند داشت.

در پایان برنامه وقت کار به سه نفر از مخاطبان به قید قرعه سرویس‌های دفترشما اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: گزارش پیگیری های انجام شده برای رفع چالش های دفتر کار مجازی

از وقت کار تا برنامه کارآفرینان ایران کالا

پیش از این هم دفتر شما در برنامه زنده کارآفرینان ایران کالا معرفی شده بود.

این برنامه تلویزیونی هم به مانند برنامه وقت کار به معرفی کسب و کارهای مبتکر و خلاق اختصاص دارد.

مدیر روابط عمومی دفترشما در این برنامه مزایای دفاتر کار مجازی گفت این پدیده جایگزینی مدرن برای دفترکار به شکل سنتی آن است.

او افزود دفترکار مجازی شما را از صرف هزینه و زمان زیاد برای اجاره دفتر کار، استخدام منشی و حتی خرید خط تلفن ثابت تهران بی‌نیاز می‌کند.

شماره تلفن ثابت ، سرویس تلفن گویا ، سرویس منشی مجازی ، اتاق جلسات  و مرکز تماس از جمله خدمات دفتر کار مجازی است.

دفترشما در سایر رسانه‌ها

در هفته های گذشته رسانه‌های عمومی و تخصصی گزارش‌های فراوانی از دفاتر کار مجازی تهیه کردند.
خبرگزاری ایسنا، دیجیاتو، زومیت و ماهنامه پیوست هر کدام در گزارش‌هایی جداگانه به معرفی خدمات دفترشما و فرصت ها و چالش‌های پیش رو پرداختند.

دفتر کار مجازی

دفترشما

پیوست در گزارشی با عنوان «سرویس «تماس خروجی» راهکار جدید «دفتر شما» برای دوران دورکاری» نوشت:

شیوع کرونا در کشور از اسفندماه سال گذشته تاکنون سبب شده تا بسیاری از کسب‌وکارها برای حفظ سلامت تیم‌شان و ادامه فعالیت خود به خانه‌نشینی اجباری و دورکاری تن دهند.
در این مدت همچنین شرکت‌ها و استارت‌آپ‌هایی که سرویس‌های دورکاری عرضه می‌کنند، بسیار مورد توجه و مورد استقبال قرار گرفتند.
بسیاری از این کسب‌وکارها همچنین برای این ایام و برای تسهیل دورکاری کاربران خود سرویس‌های جدیدی نیز عرضه کردند. دفتر مجازی «دفتر شما» هم از جمله استارت‌آپ‌هایی است که با ارائه سرویس‌هایی چون تلفن گویا، سانترال مجازی، دایورت تماس و صندوق صوتی و فکس دورکاری را برای کسب‌وکارها راحت‌تر کرده است.
این استارت‌آپ پیش از این دوران با همکاری هلدینگ فناپ راه‌اندازی سرویس «تماس خروجی» را آغاز کرده بود که با شیوع کرونا و بحث دورکاری به راه‌اندازی این سرویس سرعت بخشیدند و کاربران می‌توانند در دوران دورکاری خود از چنین سرویسی بهره‌مند شوند. حال مشتریان این کسب‌وکارها تنها تماس ورودی دریافت نمی‌کنند بلکه با سرویس «تماس خروجی» می‌توانند با خطوط تلفنی که از «دفتر شما» دریافت کردند، با بیرون و مشتریان خود نیز تماس برقرار کنند.

بیشتر بخوانید: فعالسازی تماس خروجی مستقیم

دفترشما در روزهای اخیر با تغییر زیرساخت خود می‌خواهد که امکاناتی چون کالر آیدی و تماس خروجی را به خطوط  سرشماره دو اضافه کند. اگر مشترک دفتر شما هستید برای ما بنویسید که جای چه چیزی در سیستم تلفن گویا و منشی مجازی خالی است؟