«اپلیکیشن دفتر شما» یک اپلیکیشن اختصاصی برای مشترکین دفتر شما است که با استفاده از آن برقراری تماس خروجی بسیار آسان و سریع‌تر شده است. برای برقراری تماس خروجی تمامی مشترکین فعال (غیر رایگان) می‌توانند اپلیکیشن دفتر شما را دانلود و بر گوشی همراه خود یا همکاران نصب کنند. با ورود اطلاعات حساب کاربری پرتال دفتر شما، وارد اپلیکیشن می‌شوید و تنها با چند کلیک با هر شماره‌ای بخواهید می‌توانید تماس برقرار کنید. جزئیات بیشتر را در ادامه بخوانید.

روی لینک کلیک کنید و اپلیکیشن دفتر شما را از کافه بازار دانلود و نصب کنید.

اپلیکیشن تماس خروجی دفتر شما چه کاربردی دارد؟

تماس خروجی در واقع راهکاری برای برون‌سپاری تماس‌های خروجی مشتریان است. برخی از مواقع کسب و کارها برای بازاریابی محصول جدید، نظرسنجی از مشتریان و … نیاز دارند که با مشتریان خود تماس بگیرند ولی امکانات و شرایط انجام این کار را ندارند. به عبارت دیگر، اگر تعداد مشتریانی که قرار است با آن‌ها تماس گرفته شود زیاد باشد به تجهیزات و نیروی کار احتیاج خواهند داشت؛ اینجاست که سرویس تماس خروجی راهگشا است.

در تماس خروجی، شماره تلفن گویا که از دفترشما خریداری کرده‌اید، در واقع به عنوان واسط عمل می‌کند. یعنی به شماره‌ی تلفن همراهی که در زمان ورود به اپلیکیشن وارد کردید، و همچنین شماره‌ای که در ادامه به عنوان مخاطب تماس، شماره‌گیری می‌کنید، جداگانه درخواست تماس ارسال می‌شود و سپس هر دو تماس به یکدیگر متصل می‌شوند.
در واقع سیستم تلفن گویا با تلفن همراه صاحب حساب کاربری تماس برقرار می‌کند و همزمان با شماره مقصد وارد شده تماس می‌گیرد و این دو تماس را بهم متصل می‌کند.
نکته: در تماس خروجی، هر دو طرف تماس، شماره‌ی ثابتی که به عنوان واسط انتخاب شده است را بر روی صفحه تلفن خود مشاهده می‌کنند.

راهنمای استفاده از اپلیکیشن تماس خروجی دفتر شما

برای برقراری تماس خروجی کافی است، اپلیکیشن دفتر شما را نصب کنید. سپس اطلاعات حساب‌کاربری خودتان در پورتال دفتر شما، وارد کنید و شماره تلفن همراهی که با آن مایل برقراری تماس خروجی هستید را وارد کنید، تا کد تایید برای شما ثبت شود.
شما با سه روش:

  • شماره‌گیری مستقیم؛
  • استفاده از دفتر تلفن اختصاصی خودتان در پورتال دفتر شما؛
  • افراد موجود در لیست مخاطبین گوشی همراه خودتان

می‌توانید با مشتریان و افراد مدنظر تماس خروجی برقرار کنید.

توجه: برای تماس با افرادی که شماره‌ی آنها در مخاطبین تلفن همراه شما است، لازم است که اجازه‌ی دسترسی به مخاطبین را به اپلیکیشن بدهید.
لازم به یادآوری است که دفتر تلفن شخصی تلفن همراه شما، در پورتال نمایش داده نمی‌شود و با دفتر تلفن پورتال کاملا متفاوت است. تنها جهت تسهیل در شماره‌گیری با اپلیکیشن، می‌توانید از دفتر تلفن گوشی خود استفاده کنید.

راهنمای کامل و گام‌به‌گام نصب و استفاده از اپلیکیشن تماس خروجی را در این لینک بخوانید.