خبر خوب دو امکان جدید پورتال دفتر شما است. بیش از یک سال و نیم از راه اندازی پورتال دفترشما می‌گذرد. دراین مدت سعی کردیم با توجه به بازخوردها و نظرات شما کاربران، ضعف‌های پورتال را بر طرف کرده و امکانات جدیدی به آن اضافه کنیم. در ادامه با این دو قابلیت جدید آشنا می‌شویم.

امکان انتقال مستقیم تماس از تلفن‌گویا به فکس و صندوق صوتی

به گفته شاهین شوشتری، مدیر ارشد برنامه‌نویسی دفترشما پیش از این مشترکین دفتر شما برای اینکه بتوانند از خدمات فکس و صندوق صوتی دفتر شما استفاده نمایند، می‌بایست یک شماره‌ی مجزا برای هر یک از خدمات فکس و صندوق صوتی خریداری می‌کردند. ولی اکنون با قرار دادن این قابلیت جدید، مشترکین دفتر شما می‌توانند در تماس‌های تلفن گویا به‌طور مستقیم تماس‌گیرنده را به فکس و صندوق صوتی انتقال دهند.

دفترشما

امکان جدید پورتال دفترشما

برای این منظور کاربر پرتال دفتر شما می‌بایست، در قسمت تنظیمات تلفن گویای خط مربوطه، در کلید یا داخلی مورد نظر، در هر یک از اولویت‌ها که قصد انتقال تماس به فکس و صندوق صوتی را دارد، گزینه‌ی “انتقال به: ” را روی “فکس” یا “صندوق صوتی” قرار دهد.

بیشتر بخوانید: گزارش دقیقه‌های مصرفی به پورتال دفتر شما اضافه شد

از گزارش تماس‌های خود خروجی اکسل بگیرید

از این پس مشترکان دفتر شما می‌توانند، فایل اکسل لیست تماس‌های خود را از طریق پرتال دفتر شما دریافت نمایند. برای این منظور می‌بایست در صفحه‌ی تماس‌ها بر روی دکمه‌ی منو در گوشه‌ی بالا سمت چپ لیست تماس‌ها کلیک نمایند و سپس گزینه‌ی خروجی داده‌ها در فایل اکسل را انتخاب نمایند.

دفترشما

گزارش تماس های داشبورد دفترشما

نحوه تنظیمات تلفن گویا دفتر شما

پس از ثبت نام و فعالسازی خطوط خود، با کلیک بر روی تنظیمات تلفن گویا می توانید سرویس را شخصی‌سازی کنید. از جمله مواردی که می توانید شخصی سازی کنید، زمانبندی سرویس و تعریف پیام آغازین است. در پرتال «دفتر شما» این امکان برای کاربران مهیا شده که هم پیام آغازین و هم منوهای داخلی ها را برای زمانهای گوناگون به صورت مجزا و متفاوت تعریف کنند.

دفترشما

تنظیم ساعت های اداری پرتال

مثلاً شنبه تا چهارشنبه در ساعات ۸ تا ۱۶ پیام این باشد:

سلام. شما با (شرکت ….) تماس گرفته اید. برای ارتباط با واحد فروش عدد ۱ و برای ارتباط با واحد پشتیابی عدد ۲ را شماره گیری نمایید.

و از ساعت ۱۶ تا ۸ صبح:

سلام. شما در ساعات غیراداری با (شرکت…) تماس گرفته اید. برای گذاشتن پیغام عدد ۱ را شماره گیری نمایید.

نحوه اجرای پیام آغازین را می توانید از میان سه گزینه متن خوان کامپیوتری، فایل صوتی و ضبط توسط گوینده (توسط اپراتورهای دفتر شما در اتاق مخصوص ضبط صدا) انتخاب کنید.

اکنون نوبت به تعریف و اولویت بندی شماره هایی است که می خواهید داخلی ها به آنها دایورت شوند. شماره دایورتی می تواند هم شماره ثابت و هم شماره همراه باشد. یکی دیگر از ویژگیهای منحصربفرد خدمات دفتر مجازی «دفتر شما» امکان تعریف منوهای تو در تو برای داخلی هاست. پس شما می توانید مثلاً برای داخلی ۱ (بخش فروش) یک زیرمنو تعریف کنید.

بیشتر بخوانید: قابلیت عدم ورودی (no input) به پورتال دفتر شما اضافه شد

از پورتال دفتر شما بیشتر بدانید

مدتی است که از نرم افزار اختصاصی دفتر شما رونمایی شده است. با کمک این نرم افزار تحت وب(پرتال) همه کاربران می‌توانند هر روز هفته و در هر ساعت از شبانه‌روز به صورت آنلاین یکی از سرویس‌های منشی مجازی یا تلفن گویا دفتر شما را خریداری کنند و خودشان در بخش تنظیمات مشخص کنند که به چه چیزهایی نیاز دارند.

کاربر می‌تواند به صورت آنلاین مشخص کند که منشی چه چیزهایی بپرسد و چه اطلاعاتی بدهد، یا آوای انتظار و محتوای پیغام خوشامدگویی را تعین کند و اولویت‌های انتقال تماس‌ را مشخص کند.

پرتال فارسی دفتر شما مزیت این شرکت نسبت به رقبای داخلی و خارجی است و منحصرا برای کاربران دفترشما طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: امکانات صفحه اصلی پورتال ( داشبورد ) چیست؟