می‌توان گفت مهم‌ترین اصل بازاریابی و مزیت رقابتی بنگاه‌های اقتصادی با وجود رقابت شدید میان بنگاه‌ها در عصر حاضر، حفظ و افزایش «ارتباط با مشتری» است. ارتباط و تعامل با مشتریان باعث افزایش وفاداری و رضایت آنها خواهد شد. «دفترشما» به مناسبت فرا رسیدن سال نو پیشنهاد ویژه‌ای را آماده نموده که به کسب و کارها در جهت افزایش ارتباط با مشتریانشان کمک می‌کند، اما این خدمات در تعداد و فرصت محدود قابل ارائه است. در صورت تمایل به استفاده از آن به سرعت اقدام نمایید.

راهکار افزایش رضایت و ارتباط با مشتریان: هپی کال

برخی از کسب و کارها به قدری خود را درگیر گسترش بازار و جذب مشتریان جدید می کنند که از اصلی ترین سرمایه خود که همان مشتریان قدیمی و وفادارشان است بازمی مانند و یا فرصت و نیروی کافی برای این کار را ندارند.  یکی از مهمترین اقداماتی که به شرکتها کمک می کند مشتریان قدیمی خود را حفظ کنند و به عبارتی وفاداری مشتریان خود را بالا ببرند، پیگیری آنها و برقراری ارتباط با آنها به مناسبتهای گوناگون است. در عالم بازاریابی این تماسها به اصطلاح هپی کال (happy call) نامیده می شوند.

به طور کلی از هپی کال برای اهداف زیر می‌توان استفاده نمود که یکی از موارد استفاده بسیار مهم و ویژه آن تبریک عید نوروز می‌باشد:

  • بررسی میزان رضایت مشتریان و اطلاع یافتن از تجربه ای که از برند شما داشته اند
  • دادن پیشنهاد خرید محصولاتی که بر اساس داده‌های ثبت‌شده در سیستم CRM می‌دانیم آن مشتری به آن علاقمند است.
  • تماس به مناسبتهایی مانند سالگرد تولد، ازدواج و مناسبتهای ملی و مذهبی با مشتریان و دادن آفرهای جذاب به عنوان هدیه و ترغیبشان به خرید محصولات یا خدمات جدید

بسته پیشنهادی ویژه‌ی دفترشما

سرویس تماس خروجی دفتر شما مانند دیگر سرویسهای ما در بسته های سه‌ماهه، شش ماهه و یک ساله عرضه می‌شود. اما بسته سفارشی و ویژه هپی کال که به مناسبت تبریک سال نو و نظرسنجی از مشتریان کسب و کارها طراحی شده است؛ بسته‌ای با ۲۰۰ عدد تماس خروجی در مدت یک ماه می‌باشد و تمامی کسب و کارها می‌توانند از این بسته برای جلب رضایت و افزایش احتمال همکاری مجدد مشتری با خود استفاده نمایند.

برای استفاده از این بسته نیازی نیست که مشترک سرویس تلفن گویا یا منشی مجازی باشید و مستقلا می‌توانید از امکان تماس خروجی استفاده کنید. پس از فعال سازی بسته، اپراتورهای باتجربه‌ی دفترشما هماهنگی و اجرای این کمپین را به عهده خواهند گرفت. هزینه فعالسازی این بسته فعلا ۳۷۹,۰۰۰ تومان و مهلت سفارش و خریداری آن تا پایان فروردین ۹۸ می‌باشد.

چگونه بسته هپی کال را خریداری کنیم؟

کافیست به این صفحه مراجعه کنید و اطلاعات خود را وارد نمایید.

هپی کال

زرین پال

پس از تکمیل فرم به درگاه بانک متصل می‌شوید. بعد از اینکه پرداخت را انجام دادید برای انجام هماهنگی های اولیه با واحد اپراتوری با شماره ۲۸۴۲۰ تماس بگیرید و یا به opt@daftareshoma.com ایمیل بزنید و درخواست تماس خروجی خود را با جزئیات به صورت موردی به اطلاع واحد اپراتوری برسانید. در زمان غیر پیک، تماس های خروجی تا ٢٠ دقیقه بعد از درخواست انجام خواهد شد و در زمان های پیک تا ١ ساعت.

 

در صورتی که به بسته های تماس خروجی پیشرفته‌تر با تعداد تماس بیشتر و مدت زمان طولانی تری نیاز دارید به صفحه بسته های تماس خروجی (توسط اپراتور) مراجعه نمایید و بسته‌های مختلف تماس خروجی را با تعرفه ها و تعداد تماس خروجی مختلف ملاحظه کنید.